Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStaaf + Sugar + Brok

Staaf + Sugar + Brok

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Die staafjes en suiker worden allemaal gewoon geïmporteerd, die wordt nauwelijks hier geproduceerd. Het importeren is heel makkelijk met de huidige regelgeving. Alleen ketamine base wordt hier gemaakt (dus keta om te roken)
S
SniffingDancerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben nieuw op dit forum en ben een "zeer" ervaren drugs gebruiker waar ik niet perse trots op ben. Maar niet echt verslaafd aan 1 middel. Wel vindt ik Ketamine heel leuk en laat ik de ketamine ook wel eens laten testen bij de Jellinek. Het was altijd iets van 86% wat normaal is voor Keta. Maar nu hamvraag.... Er zijn zoals de meeste mensen weten 2 soorten keta lings draaiend en rechtsdraaiend. Nou schijnt dit ongeloofelijk ingewikkeld te zijn om in een laboratorium te scheiden. En bij de Jellinek lachen ze me vriendelijk uit en zeggen na dat kan omdat dit process veel te duur zou zijn. Maarrrr bij mijn dealer heb ik sugar en staaf keta, en geloof me de effecten zijn heel anders. Ik ben een zeer (mischien iets te) ervaren keta gebruiker.

Ik heb de sugar en staaf keta laten testen bij de Jellinek, allbei rond de 85%. Allebei totaal andere effecten, dus waarschijnlijk het verschil tussen links draaiend en rechtsdraaiend. Dan is het toch hillarisch dat de instanties als Jelliniek en de overheid niet denken dat criminele drugs fabricanten dat proces om links draaiend en rechtsdraaiend te scheiden niet kunnen uitvoeren. Of is zit er dan toch nog een ander middel bij? Iemand anders hier een toelichting over?
P
PassiegebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Keta om te roken?
Heb weleens wat voorbij zien komen van brokken.
Maar dit is om te roken ja?…
En wat is het effect hiervan?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Van wat ik gehoord heb boeit het niet of het staafjes of suiker is. Het effect blijft hetzelfde.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
SniffingDancer zei:
Ik ben nieuw op dit forum en ben een "zeer" ervaren drugs gebruiker waar ik niet perse trots op ben. Maar niet echt verslaafd aan 1 middel. Wel vindt ik Ketamine heel leuk en laat ik de ketamine ook wel eens laten testen bij de Jellinek. Het was altijd iets van 86% wat normaal is voor Keta. Maar nu hamvraag.... Er zijn zoals de meeste mensen weten 2 soorten keta lings draaiend en rechtsdraaiend. Nou schijnt dit ongeloofelijk ingewikkeld te zijn om in een laboratorium te scheiden. En bij de Jellinek lachen ze me vriendelijk uit en zeggen na dat kan omdat dit process veel te duur zou zijn. Maarrrr bij mijn dealer heb ik sugar en staaf keta, en geloof me de effecten zijn heel anders. Ik ben een zeer (mischien iets te) ervaren keta gebruiker.

Ik heb de sugar en staaf keta laten testen bij de Jellinek, allbei rond de 85%. Allebei totaal andere effecten, dus waarschijnlijk het verschil tussen links draaiend en rechtsdraaiend. Dan is het toch hillarisch dat de instanties als Jelliniek en de overheid niet denken dat criminele drugs fabricanten dat proces om links draaiend en rechtsdraaiend te scheiden niet kunnen uitvoeren. Of is zit er dan toch nog een ander middel bij? Iemand anders hier een toelichting over?
Klik om te vergroten...
Het drugstestsysteem in Nederland is bedoeld om te monitoren welke drugs er in Nederland worden gebruikt, en om extra gevaarlijke drugs snel te detecteren zodat daardoor gewaarschuwd kan worden (via een Red Alert, wat nieuwsberichten stuurt naar alle nieuwsmedia).

Voor die doelen is het niet vereist om te testen of er sprake is van links- of rechtsdraaiende moleculen. Je hebt gelijk dat het niet ontzettend ingewikkeld is om zo'n test te doen. Maar je moet er wel extra budget voor reserveren om zo'n apparaat aan te schaffen en te bedienen. Aangezien er al meer samples worden aangeleverd dan er getest kunnen worden, zou het DIMS dan minder andere drugs kunnen analyseren. Dus het gaat meer om een afweging welke kosten er gemaakt worden.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#6
Brok beviel me niet. Heb het niet getest, meteen weggedaan en vermoedelijk vermengd met iets van stimulatie.
Staaf is echt mijn favoriete. Ik ben echt een liefhebber van de dikste dissociatie ketamine en suiker vind ik niet de harm waard die het mee geeft.
Dus geef mij maar pure R
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ei-Salade zei:
Brok beviel me niet. Heb het niet getest, meteen weggedaan en vermoedelijk vermengd met iets van stimulatie.
Staaf is echt mijn favoriete. Ik ben echt een liefhebber van de dikste dissociatie ketamine en suiker vind ik niet de harm waard die het mee geeft.
Dus geef mij maar pure R
Klik om te vergroten...
Wat is de harm van suiker ket?
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#8
Shinyzappy zei:
Wat is de harm van suiker ket?
Klik om te vergroten...
Net als alle ketamine, organen met de blaas in het bijzonder.

Ik bedoelde ermee te zeggen dat ik suiker dus de schade die het aanricht niet waardevol genoeg vind.
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ei-Salade zei:
Net als alle ketamine, organen met de blaas in het bijzonder.

Ik bedoelde ermee te zeggen dat ik suiker dus de schade die het aanricht niet waardevol genoeg vind.
Klik om te vergroten...
Ahh zo dus t gevoel van de suiker is de blaasschade niet waard👌🏻

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."