#1
Die staafjes en suiker worden allemaal gewoon geïmporteerd, die wordt nauwelijks hier geproduceerd. Het importeren is heel makkelijk met de huidige regelgeving. Alleen ketamine base wordt hier gemaakt (dus keta om te roken)
Het drugstestsysteem in Nederland is bedoeld om te monitoren welke drugs er in Nederland worden gebruikt, en om extra gevaarlijke drugs snel te detecteren zodat daardoor gewaarschuwd kan worden (via een Red Alert, wat nieuwsberichten stuurt naar alle nieuwsmedia).Ik ben nieuw op dit forum en ben een "zeer" ervaren drugs gebruiker waar ik niet perse trots op ben. Maar niet echt verslaafd aan 1 middel. Wel vindt ik Ketamine heel leuk en laat ik de ketamine ook wel eens laten testen bij de Jellinek. Het was altijd iets van 86% wat normaal is voor Keta. Maar nu hamvraag.... Er zijn zoals de meeste mensen weten 2 soorten keta lings draaiend en rechtsdraaiend. Nou schijnt dit ongeloofelijk ingewikkeld te zijn om in een laboratorium te scheiden. En bij de Jellinek lachen ze me vriendelijk uit en zeggen na dat kan omdat dit process veel te duur zou zijn. Maarrrr bij mijn dealer heb ik sugar en staaf keta, en geloof me de effecten zijn heel anders. Ik ben een zeer (mischien iets te) ervaren keta gebruiker.
Ik heb de sugar en staaf keta laten testen bij de Jellinek, allbei rond de 85%. Allebei totaal andere effecten, dus waarschijnlijk het verschil tussen links draaiend en rechtsdraaiend. Dan is het toch hillarisch dat de instanties als Jelliniek en de overheid niet denken dat criminele drugs fabricanten dat proces om links draaiend en rechtsdraaiend te scheiden niet kunnen uitvoeren. Of is zit er dan toch nog een ander middel bij? Iemand anders hier een toelichting over?
Wat is de harm van suiker ket?Brok beviel me niet. Heb het niet getest, meteen weggedaan en vermoedelijk vermengd met iets van stimulatie.
Staaf is echt mijn favoriete. Ik ben echt een liefhebber van de dikste dissociatie ketamine en suiker vind ik niet de harm waard die het mee geeft.
Dus geef mij maar pure R
Net als alle ketamine, organen met de blaas in het bijzonder.Wat is de harm van suiker ket?
Ahh zo dus t gevoel van de suiker is de blaasschade niet waard👌🏻Net als alle ketamine, organen met de blaas in het bijzonder.
Ik bedoelde ermee te zeggen dat ik suiker dus de schade die het aanricht niet waardevol genoeg vind.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."