Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"CuriousExplorer zei: He lucky you. Als je met 2 vrouwen nog middelen nodig hebt is er toch iets mis. Ot: Viagra. Klik om te vergroten... Ik ga stuk om jou ๐"
"Laboratoriumrat zei: Kratom misschien? Klik om te vergroten... Lage dosis is wel motiverend voor je sexdrive maar hogere doseringen kan ook tegenstrijdig werken. Opiaten staan bekend als sex drive killers maar bij sommige zoals mij (kan ook me leeftijd ziin) niet erg veel last van gehad gelukkig"
"CuriousExplorer zei: Relaxed en Energiek. Er zijn 2 vrouwen, hoezo zou je NIET relaxed en energiek zijn? Relaxed: Er zijn 2 vrouwen. Energiek: Er zijn 2 vrouwen. D'uh. Het ligt aan mij hoor, maar ik ben geen voorstander van chemseks. Meermaal zelf geprobeerd, en problemen hebben met TE energiek worden, of TE relaxed, of moeite met klaarkomen, erectie behouden etc etc. Klik om te vergroten... Als ik teveel pep snuif gaat et em niet meer worden je zou dan haast denken dat ik xtc heb gepopt ๐ Dan moet ik echt hopen dat een downer zoals ghb de boel een beetje red"
"CuriousExplorer zei: Dat bedoel ik. Met een lage dosis pep kom je wel in de juiste mood. Alleen houden veel mensen het niet maag genoeg, met als gevolg; - Extreem energie - Erectieproblemen En dan gooien ze er (tevergeefs) Viagra achter in. ๐คญ Klik om te vergroten... Mijn fout was vorrige keer juist dat ik na een 2 maanden amfetamine break ff de doseringen onderschatte en tanto strak stond, normaal weet ik m'n sweetspot juist wel te vinden ๐ Maar blijft altijd wel een beetje gissen ja Viagra en drugs kijk ik altijd wel een beetje mee uit heb gekke verhalen gehoort fan mensen ๐คฃ Maja ben ook 25 dus boeie"
"Misschien zat er veel cafeรฏne en andere troep door je speed heen"
"In je onderbroek tussen je ballen en je lul"
"Je kunt het zelfs in je reet stoppen๐"
"dupont zei: Jij bent vroeg wakker. Allemaal prima die pillen van de psychiater, totdat je er mee wilt stoppen. Dan blijk je opeens afhankelijk, en afbouwen gaat gepaard met heel veel ongemak. Uiteindelijk slaap je dan nog slechter dan voordat je met al die pillen begon. Slaap liever puur natuur, hoewel ik best snap dat dat met Tinnitis lastig kan zijn. Maar stress managen met pillen is echt een heel slecht idee. Beter leer je de stress verwerken en er op een gezonde manier mee om gaan. Klik om te vergroten... Dit dus! Er moet echt eens meer aandacht komen voor het stigma rondom pillen van de psychiater aka voorral anti depressiva en anti psychotica en dat mensen denken dat benzo's heel verslavend zijn en moeilijk vanaf te komen is maar dat voorral anti psychotica zoals quatiapine ook echt super lastig is om vanaf te komen en zulk soort medicatie echt goed overwegen moet worden voor het gebruikt gaat worden!"
"dupont zei: Ik zou willen dat ik van te voren meer moeite gestoken had in het uitzoeken van de voor- maar vooral de nadelen van benzo's, antipsychotica en nog veel meer. Ik heb jaren van mijn leven vergooid met het onder invloed zijn (sommigen zeggen als zombie leven) van o.a. Olanzapine, en heb heftige ontwennig gehad van benzo's. Twee dingen die bijna achteloos meegegeven werden door psychiaters zonder daarbij te vermelden dat ik er ooit ook nog eens vanaf zou moeten / willen etc. Ik zou zelfs willen stellen dat ik voor de afbouw van medicijnen in het diepe gegooid ben, dat wordt nauwelijks fatsoenlijk gefaciliteerd. Het lijkt zo mooi om een pilletje te nemen en overal van af te zijn maar er gaat veel meer achter schuil dan ik dacht. Wat me uiteindelijk heeft geholpen is therapie en mโn angsten aangaan. Klik om te vergroten... Luister naar deze man !!! ๐๐ผ๐๐ป๐ช๐ป Denk nooit dat een pilletje slikken je psychiatrische ziekte op gaat lossen. Therapie is the only road for recovery, meds are just temporarily een oplossing en helaas zijn er een hoop mensen die ze wel levenslang moeten nemen zoals bijvoorbeeld bij chronische pijn zoals mij of mensen met adhd, schizofreen etc. Maar laat je nooit zomaar door je dokter of psychiater medicijnen aanpraten zonder er over na te denken wat je aan je psychische klachten of ziektebeeld gaat doen Psychiaters weten het altijd heel mooi te vertellen en zijn alleen maar boekwijs aka vanuit de theorie en hebben zelf die pillen niet geslikt !!!! Er zijn al lang talloze onderzoeken gedaan wat voor risico's amfetaminen met zich meebrengen (ritalin, dexamfetamine, amfetamine aka speed) En wat voor risico's benzo's met zich meebrengen, same goes for opiates Maar ook anti psychotica en de allerergste is dat je juist super psychose gevoelig word bij het afbouwen / stoppen"
"Pep viagara en ghb combineren is echt knallen ๐คฃ"