Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB + pep: vraag aan (ervaren) gebruikers in verband met dosering

GHB + pep: vraag aan (ervaren) gebruikers in verband met dosering

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Als eerste speed nemen. Hoeveel jijzelf fijn vindt en vervolgens met de ghb zo laag mogelijk beginnen, wil je de ghb herdoseren wacht dan altijd minimaal 2 uur en als de dosering te laag was neem dan 1ML meer. Houdt er rekening mee dat zodra de pep begint uit te werken de ghb harder aan kan komen dusdien je ook lager te doseren met de g
i

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
internetter
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo iedereen,

Ik zou binnenkort (over c.a. 1.5 week) graag GHB en speed combineren. Ik heb dit eens in het verleden gedaan en dat was een zeer aangename ervaring: ik heb het gevoel dat de twee qua effect elkaar goed aanvullen. Ik lees wel dat dit een iets gevaarlijkere combinatie kan zijn. Ik ben me bewust van dit risico maar ik wil het toch graag doen. Echter lijkt me het wel verstandig om wat feedback te vragen aan ervaren gebruikers over dosering.

Mogelijks nuttige informatie:
Ik ben 185cm groot en weeg 80kg. Ik drink nauwelijks, dus een tolerantie op GHB verwacht ik niet echt. Ik heb in het voorbije jaar een stuk of 5 keer stims gebruikt, laatste keer was 4-MMC 1 week terug. Daarmee verwacht ik een lichte, maar niet te hoge tolerantie tov amfetamine. Ik ben van plan thuis te gebruiken dus zal de mogelijkheid hebben om alles correct te doseren.

Indien jullie wat tips kunnen bieden zou ik dit enorm op prijs stellen. Ik heb hieronder alvast enkele vragen:
1. Welke van de twee neem je eerst?
2. Is het veilig om te herdoseren? Idealiter zou ik me graag richten op een speed high van rond de 6-8 uur, en dan zachtjes neerkomen.
2b. Zoja, hoe lang moet je wachten om GHB te herdoseren?
2c. Mag je nog eens extra GHB nemen op het einde voor de speed comedown?
3. Welke dosering(en) raden jullie aan? Ik zou mij aan een voorbedachte dosering houden en de rest van de drugs al op voorhand wegkappen. De GHB die ik heb besteld zou 380mg/ml zijn. De amfetamine komt van (dezelfde) vertrouwde verkoper, ik heb met hun producten nog nooit klachten gehad ivm kwaliteit.

Alvast bedankt!
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#3
internetter zei:
Hallo iedereen,

Ik zou binnenkort (over c.a. 1.5 week) graag GHB en speed combineren. Ik heb dit eens in het verleden gedaan en dat was een zeer aangename ervaring: ik heb het gevoel dat de twee qua effect elkaar goed aanvullen. Ik lees wel dat dit een iets gevaarlijkere combinatie kan zijn. Ik ben me bewust van dit risico maar ik wil het toch graag doen. Echter lijkt me het wel verstandig om wat feedback te vragen aan ervaren gebruikers over dosering.

Mogelijks nuttige informatie:
Ik ben 185cm groot en weeg 80kg. Ik drink nauwelijks, dus een tolerantie op GHB verwacht ik niet echt. Ik heb in het voorbije jaar een stuk of 5 keer stims gebruikt, laatste keer was 4-MMC 1 week terug. Daarmee verwacht ik een lichte, maar niet te hoge tolerantie tov amfetamine. Ik ben van plan thuis te gebruiken dus zal de mogelijkheid hebben om alles correct te doseren.

Indien jullie wat tips kunnen bieden zou ik dit enorm op prijs stellen. Ik heb hieronder alvast enkele vragen:
1. Welke van de twee neem je eerst?
2. Is het veilig om te herdoseren? Idealiter zou ik me graag richten op een speed high van rond de 6-8 uur, en dan zachtjes neerkomen.
2b. Zoja, hoe lang moet je wachten om GHB te herdoseren?
2c. Mag je nog eens extra GHB nemen op het einde voor de speed comedown?
3. Welke dosering(en) raden jullie aan? Ik zou mij aan een voorbedachte dosering houden en de rest van de drugs al op voorhand wegkappen. De GHB die ik heb besteld zou 380mg/ml zijn. De amfetamine komt van (dezelfde) vertrouwde verkoper, ik heb met hun producten nog nooit klachten gehad ivm kwaliteit.

Alvast bedankt!
Klik om te vergroten...
Aparte combinatie, upper met downer. Wat voor effect streef je na? (kan dat niet ook veiliger?)
Psychonautwiki geeft:
"Amphetamines - Stimulants increase respiration rate allowing a higher dose of sedatives. If the stimulant wears off first then the GHB may overcome the patient and cause respiratory arrest."
Dosis navragen via het forum lijkt mij best gevaarlijk, omdat dat vanuit individuele ervaringen komt. Ik zou het in elk geval niet weten wat verantwoord is hierin.
m.psychonautwiki.org

GHB

gamma-Hydroxybutyric acid (also known as 4-hydroxybutanoic acid and GHB) is a depressant substance. It is found naturally as a neurotransmitter and is also a precursor to GABA, glutamate, and glycine in certain brain areas. It acts on the GHB receptor and is a weak agonist at the GABAB receptor.
m.psychonautwiki.org m.psychonautwiki.org
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedenk me net dat ik wel eens op defqon na wat xtc en pep ghb gedaan heb. Dat kwam toevallig voorbij. Geloof dat ik er weinig van gemerkt heb toen. Ook geen idee van de dosering.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#5
internetter zei:
Hallo iedereen,

Ik zou binnenkort (over c.a. 1.5 week) graag GHB en speed combineren. Ik heb dit eens in het verleden gedaan en dat was een zeer aangename ervaring: ik heb het gevoel dat de twee qua effect elkaar goed aanvullen. Ik lees wel dat dit een iets gevaarlijkere combinatie kan zijn. Ik ben me bewust van dit risico maar ik wil het toch graag doen. Echter lijkt me het wel verstandig om wat feedback te vragen aan ervaren gebruikers over dosering.

Mogelijks nuttige informatie:
Ik ben 185cm groot en weeg 80kg. Ik drink nauwelijks, dus een tolerantie op GHB verwacht ik niet echt. Ik heb in het voorbije jaar een stuk of 5 keer stims gebruikt, laatste keer was 4-MMC 1 week terug. Daarmee verwacht ik een lichte, maar niet te hoge tolerantie tov amfetamine. Ik ben van plan thuis te gebruiken dus zal de mogelijkheid hebben om alles correct te doseren.

Indien jullie wat tips kunnen bieden zou ik dit enorm op prijs stellen. Ik heb hieronder alvast enkele vragen:
1. Welke van de twee neem je eerst?
2. Is het veilig om te herdoseren? Idealiter zou ik me graag richten op een speed high van rond de 6-8 uur, en dan zachtjes neerkomen.
2b. Zoja, hoe lang moet je wachten om GHB te herdoseren?
2c. Mag je nog eens extra GHB nemen op het einde voor de speed comedown?
3. Welke dosering(en) raden jullie aan? Ik zou mij aan een voorbedachte dosering houden en de rest van de drugs al op voorhand wegkappen. De GHB die ik heb besteld zou 380mg/ml zijn. De amfetamine komt van (dezelfde) vertrouwde verkoper, ik heb met hun producten nog nooit klachten gehad ivm kwaliteit.

Alvast bedankt!
Klik om te vergroten...

Hieronder citeer ik een klein stukje dat ik eerder heb geschreven en antwoord op een paar van jouw vragen geeft.
Geneesmiddel zei:
Zelf hou ik veiligheid in acht door nooit opnieuw te doseren voordat de effecten van de vorige dosis verdwenen zijn, hiervoor houd ik een interval van 180 minuten (3 uur) aan. Daarnaast houd ik altijd op de tiende mL en op de minuut precies bij hoeveel en wanneer ik een dosis neem (bijv 20:19 - 3,1mL). Doseren doe ik dus ook altijd met een doseerspuit.
Klik om te vergroten...

internetter zei:
2c. Mag je nog eens extra GHB nemen op het einde voor de speed comedown?
Klik om te vergroten...
Dat kan prima, hou er rekening mee dat je onder invloed van speed minder snel out gaat dan zonder speed of als de speed uitwerkt.

Qua dosis moet je even kijken hoeveel voor jou normaliter werkt en dan kun je die dosering gebruiken.

internetter zei:
Welke van de twee neem je eerst?
Klik om te vergroten...
Als je graag wilt dat het tegelijk werkt kun je eerst speed nemen en iets later GHB.
i
internetterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bedankt voor de tips en suggesties!
k
krijgt_kritiekLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik begon zelf altijd eerst met de amfetamine, maar ik denk dat het allebei even slecht is. Het is wel echt een risky combi omdat de amfetmane de effecten van de ghb gevoelsmatig verbergt. Ook is het stopppen er mee lastig aangezien het na 24 uur nog steeds goed werkt. Dat terzijde vraag ik me af, hoef je me niet te vertellen, in wat voor situatie je dit gaat gebruiken. Wanneer je out gaat met speed in combinatie met GHB ga je i.p.v. "normaal" out enorm oncontroleerbare bewegingen maken met je lichaam. Wanneer je lang doorgaat is dit naar mijn mening onvermijdelijk en dit wil je naast de gezondheidsrisico's, want die heb je wss al genoeg gehoord, ook niet dat onbekenden zien. Maar echt niet.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."