#1
ow shit, ik zit ff te ver wegJa, echt lachen joh, anderen hele slechte drugsadviezen geven…
ow shit, ik zit ff te ver wegJa, echt lachen joh, anderen hele slechte drugsadviezen geven…
ow shit, ik zit ff te ver weg
Het is geen goed advies maar uit je opmerking maak ik uit dat je er totaal geen ervaring mee hebtJa, echt lachen joh, anderen hele slechte drugsadviezen geven…
Het is dan wel de bedoeling dat je er lijntjes van maakt en lijntje voor lijntje snuift tot je het gewenste effect krijgt. Bioavibiliteit van snuiven ligt lager als oraal innemen dus je lichaam neemt er minder van op maar het komt wel sneller in het bloed als oraal en daardoor heb je meer kans op een roeservaring zoals opium en heroïne.Ik ben helaas juist die persoon. Misschien veel kennis maar weinig en geen tolerantie. Toch gaf je mij het advies om 40mg te snuiven. Denk dat ik hier genoeg mee gezegd hebt
Het is gedramatiseerd natuurlijk. Drugsgebruik wordt in films en tv eigenlijk vaker dan niet verkeerd weergegeven. Dus misschien heb je een verkeerd verwachtingspatroon? Ik zou dit eens lezen. Het gaat over heroïne maar geldt voor opiaten in het algemeen.Want de serie dopesick, dat geen fictie is maar waargebeurd, leek het wel alsof iedereen een soort van heerlijke high kreeg.
Eigenlijk is natuurlijk het beste advies hierin om dit middel lekker links te laten liggen voooordat je het wél lekker gaat vinden.Hoi,
Ik heb veel gelezen over Oxycodon, ik heb veel gekeken/gelezen etc over Oxycodon.
Neem als voorbeeld de serie dopesick. Dit gaat over de sackler familie, die de drug oxycontin of hoe wij het kenne Oxycodon. Toen die drug legaal op de markt kwam in Amerika, raakte het langzaam maar zeker in een pandemie.
Nu heb ik zelf Oxycodon voorgeschreven gekregen ivm een ongeluk. Ik ben altijd erg nieuwsgierig geweest als het aan komt op drugs. Nu heb ik het niet over Crack, meth, heroïne en noem maar op. En ja ik weet dat Oxycodon een synthetische heroïne is.
Dus ik nam mijn eerste 10mg in en ik voelde wel iets maar het stelde voor mij niks voor. Toen 20mg en ja iets meer maar niet dat ik me verdooft voelde, een euforisch gevoel. En nu denk ik zo van hoe is dat überhaupt mogelijk? Want de serie dopesick, dat geen fictie is maar waargebeurd, leek het wel alsof iedereen een soort van heerlijke high kreeg. Nee ik wil niet verslaafd worden, ik weet hoe gevaarlijk dit medicijn kan zijn en het heeft duizenden mensen kapot gemaakt of zelfs tot de dood geleidt. Het enigste wat ik wil is één keer zo'n high voelen en dat is letterlijk alles. Ik neem ze in door mijn ongeluk en daarna nooit meer. Ik was/ben gewoon nieuwsgierig naar de high die je er van kan krijgen. En ben erg verward dat dit mij niet is overgekomen.
Nu lees ik op het internet over Percocet. Dat is Oxycodon en heel wat Paracetamol. En nu begint het aan me te knagen van.. wat als ik 20mg Oxycodon met 1000mg Paracetamol neem? Mag ook iets minder zijn voor me eigen gezondheid en lever. Veel Paracetamol is namelijk niet goed voor je lever.
Kan die combinatie er voor zorgen dat ik eindelijk een soort van die high beleef? Nogmaals alleen nieuwsgierig en krijg gelukkig maar zo veel voorgeschreven en uiteindelijk houdt dat ook gelukkig op!
Als iemand hier verstand van heeft dan waardeer ik je reactie en alvast iedereen bedankt voor het lezen. Fijne avond!
Slik 40mg en kijk wat het dan doet, of nog beter snuif 40mg op, niet high genoeg? Neem 60mgHoi,
Ik heb veel gelezen over Oxycodon, ik heb veel gekeken/gelezen etc over Oxycodon.
Neem als voorbeeld de serie dopesick. Dit gaat over de sackler familie, die de drug oxycontin of hoe wij het kenne Oxycodon. Toen die drug legaal op de markt kwam in Amerika, raakte het langzaam maar zeker in een pandemie.
Nu heb ik zelf Oxycodon voorgeschreven gekregen ivm een ongeluk. Ik ben altijd erg nieuwsgierig geweest als het aan komt op drugs. Nu heb ik het niet over Crack, meth, heroïne en noem maar op. En ja ik weet dat Oxycodon een synthetische heroïne is.
Dus ik nam mijn eerste 10mg in en ik voelde wel iets maar het stelde voor mij niks voor. Toen 20mg en ja iets meer maar niet dat ik me verdooft voelde, een euforisch gevoel. En nu denk ik zo van hoe is dat überhaupt mogelijk? Want de serie dopesick, dat geen fictie is maar waargebeurd, leek het wel alsof iedereen een soort van heerlijke high kreeg. Nee ik wil niet verslaafd worden, ik weet hoe gevaarlijk dit medicijn kan zijn en het heeft duizenden mensen kapot gemaakt of zelfs tot de dood geleidt. Het enigste wat ik wil is één keer zo'n high voelen en dat is letterlijk alles. Ik neem ze in door mijn ongeluk en daarna nooit meer. Ik was/ben gewoon nieuwsgierig naar de high die je er van kan krijgen. En ben erg verward dat dit mij niet is overgekomen.
Nu lees ik op het internet over Percocet. Dat is Oxycodon en heel wat Paracetamol. En nu begint het aan me te knagen van.. wat als ik 20mg Oxycodon met 1000mg Paracetamol neem? Mag ook iets minder zijn voor me eigen gezondheid en lever. Veel Paracetamol is namelijk niet goed voor je lever.
Kan die combinatie er voor zorgen dat ik eindelijk een soort van die high beleef? Nogmaals alleen nieuwsgierig en krijg gelukkig maar zo veel voorgeschreven en uiteindelijk houdt dat ook gelukkig op!
Als iemand hier verstand van heeft dan waardeer ik je reactie en alvast iedereen bedankt voor het lezen. Fijne avond!
Asjeblieft doe dit niet.Slik 40mg en kijk wat het dan doet, of nog beter snuif 40mg op, niet high genoeg? Neem 60mg
Hier lach ik mee terwijl ik trip haha. ik ben mee haha 😂Slik 40mg en kijk wat het dan doet, of nog beter snuif 40mg op, niet high genoeg? Neem 60mg
Hier lach ik mee terwijl ik trip haha. ik ben mee haha 😂
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."