Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk wil een high krijgen van Oxycodon en dit lukt niet

Ik wil een high krijgen van Oxycodon en dit lukt niet

18 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roze Olifant zei:
Ja, echt lachen joh, anderen hele slechte drugsadviezen geven…
Klik om te vergroten...
ow shit, ik zit ff te ver weg
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
transformation zei:
ow shit, ik zit ff te ver weg
Klik om te vergroten...

NP, hebben we allemaal wel eens last van. 😉 Geniet van je high! Maar ik dacht, toch wel even handig om te benadrukken in dit topic dat dat advies van Red Pill niet perse een goed advies was.
t
tachyon!Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi allemaal,

Ik zou graag op elke reactie volledig op in gaan maar haha het zijn er best veel geworden. Ik wil jullie allemaal bedanken, toen ik deze topic had aangemaakt, nog geen enkele minuten daarvoor een account gecreëerd, had ik niet verwacht dat er überhaupt iemand zal reageren.

Ik heb een tijdje terug gevraagd voor een andere fabrikant. Aurobindo beviel mij niet, zoals bijvoorbeeld (Roze Olifant) had uitgelegd, kreeg ik ook last zoals van me maag, misselijkheid en geen roes. Na mijn melding kreeg ik daarna Oxycodon, HCI van G.L in tablet form voorgeschreven en ik moet zeggen dat dit een betere ervaring was. Ja heb het één keer gesnoven en het branden niet, ik voelde het beter ondanks dat het maar 10mg was. Maar is het tijd om er mee op te houden, ik ben samen met de huisarts langzaam aan het afbouwen. Ook de juiste beslissing gemaakt om maar zoveel mee te krijgen van de Apotheek. Zoals eerder in mijn bericht, ik was gewoon nieuwsgierig, ik vind drugs interessant, hoe het het werkt in de brein etc maar weet dondersgoed de risico's eraan verbonden :)

Fijne avond allemaal !

Tachyon
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze Olifant zei:
Ja, echt lachen joh, anderen hele slechte drugsadviezen geven…
Klik om te vergroten...
Het is geen goed advies maar uit je opmerking maak ik uit dat je er totaal geen ervaring mee hebt

Dit advies is specifiek voor degene die er om vroeg he, niet voor andere leden die geen ervaring en tolerantie met oxy hebben waar die hoeveelheid mogelijk een te hoge dosering kan zijn.
t
tachyon!Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Red Pill,

Zoals je zelf zojuist gezegd hebt.. dit advies is specifiek voor degene die er om vroeg en niet voor andere leden die geen ervaring en tolerantie met Oxy hebben.

Ik ben helaas juist die persoon. Misschien veel kennis maar weinig en geen tolerantie. Toch gaf je mij het advies om 40mg te snuiven. Denk dat ik hier genoeg mee gezegd hebt
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijner ervaring met opiaten is niet dat je je high gaat voelen. 2 keer in het begin gehad, daarna nooit/nauwelijks. Opiaten zijn zulke insluipers dat je het niet merkt dat je onder "invloed" bent van een sterke pijnstiller.

Kan me nog herinneren dat ik met 30mg wel high werd. Laatste keer dat ik het heb geprobeerd was 80mg niet genoeg. Heeft ook met frequentie van het nemen te maken natuurlijk. Heroïne hetzelfde. Dat werkte wel beter omdat ik het gerookt had, maar weer hetzelfde verhaal, in zeer korte tijd wekt het geen high meer op. Voor mij zijn dat de momenten het niet meer te nemen. Heeft geen zin meer dan, èn het is extreem verslavend.

Extra bericht: Pas er ook mee op, wanneer je een ongeluk overkomt of wat dan ook gebeurd, en je hebt tolerantie gaan artsen vaak niet serieus ermee om om je extra pijnstilling te geven want "zo werken wij niet"
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
tachyon! zei:
Ik ben helaas juist die persoon. Misschien veel kennis maar weinig en geen tolerantie. Toch gaf je mij het advies om 40mg te snuiven. Denk dat ik hier genoeg mee gezegd hebt
Klik om te vergroten...
Het is dan wel de bedoeling dat je er lijntjes van maakt en lijntje voor lijntje snuift tot je het gewenste effect krijgt. Bioavibiliteit van snuiven ligt lager als oraal innemen dus je lichaam neemt er minder van op maar het komt wel sneller in het bloed als oraal en daardoor heb je meer kans op een roeservaring zoals opium en heroïne.

Maar als je wel een goed advies van mij wilt raad ik je aan om er ver uit de buurt te blijven want opium is niet bedoeld voor recreatief gebruik

Voor de leden die dit eventueel nog meer lezen en aan het stuntelen zijn met zo'n middel wees altijd heel bewust van hoeveel je inneemt ga niet een hand vol pillen wegstauwen of lijn na lijn snuiven altijd eerst het effect op laten komen want je kan altijd meer nemen maar nooit minder 🙌🏻
t
tachyon!Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoi,

Ik heb veel gelezen over Oxycodon, ik heb veel gekeken/gelezen etc over Oxycodon.

Neem als voorbeeld de serie dopesick. Dit gaat over de sackler familie, die de drug oxycontin of hoe wij het kenne Oxycodon. Toen die drug legaal op de markt kwam in Amerika, raakte het langzaam maar zeker in een pandemie.

Nu heb ik zelf Oxycodon voorgeschreven gekregen ivm een ongeluk. Ik ben altijd erg nieuwsgierig geweest als het aan komt op drugs. Nu heb ik het niet over Crack, meth, heroïne en noem maar op. En ja ik weet dat Oxycodon een synthetische heroïne is.

Dus ik nam mijn eerste 10mg in en ik voelde wel iets maar het stelde voor mij niks voor. Toen 20mg en ja iets meer maar niet dat ik me verdooft voelde, een euforisch gevoel. En nu denk ik zo van hoe is dat überhaupt mogelijk? Want de serie dopesick, dat geen fictie is maar waargebeurd, leek het wel alsof iedereen een soort van heerlijke high kreeg. Nee ik wil niet verslaafd worden, ik weet hoe gevaarlijk dit medicijn kan zijn en het heeft duizenden mensen kapot gemaakt of zelfs tot de dood geleidt. Het enigste wat ik wil is één keer zo'n high voelen en dat is letterlijk alles. Ik neem ze in door mijn ongeluk en daarna nooit meer. Ik was/ben gewoon nieuwsgierig naar de high die je er van kan krijgen. En ben erg verward dat dit mij niet is overgekomen.

Nu lees ik op het internet over Percocet. Dat is Oxycodon en heel wat Paracetamol. En nu begint het aan me te knagen van.. wat als ik 20mg Oxycodon met 1000mg Paracetamol neem? Mag ook iets minder zijn voor me eigen gezondheid en lever. Veel Paracetamol is namelijk niet goed voor je lever.

Kan die combinatie er voor zorgen dat ik eindelijk een soort van die high beleef? Nogmaals alleen nieuwsgierig en krijg gelukkig maar zo veel voorgeschreven en uiteindelijk houdt dat ook gelukkig op!

Als iemand hier verstand van heeft dan waardeer ik je reactie en alvast iedereen bedankt voor het lezen. Fijne avond!
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#9
tachyon! zei:
Want de serie dopesick, dat geen fictie is maar waargebeurd, leek het wel alsof iedereen een soort van heerlijke high kreeg.
Klik om te vergroten...
Het is gedramatiseerd natuurlijk. Drugsgebruik wordt in films en tv eigenlijk vaker dan niet verkeerd weergegeven. Dus misschien heb je een verkeerd verwachtingspatroon? Ik zou dit eens lezen. Het gaat over heroïne maar geldt voor opiaten in het algemeen.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#10
tachyon! zei:
Hoi,

Ik heb veel gelezen over Oxycodon, ik heb veel gekeken/gelezen etc over Oxycodon.

Neem als voorbeeld de serie dopesick. Dit gaat over de sackler familie, die de drug oxycontin of hoe wij het kenne Oxycodon. Toen die drug legaal op de markt kwam in Amerika, raakte het langzaam maar zeker in een pandemie.

Nu heb ik zelf Oxycodon voorgeschreven gekregen ivm een ongeluk. Ik ben altijd erg nieuwsgierig geweest als het aan komt op drugs. Nu heb ik het niet over Crack, meth, heroïne en noem maar op. En ja ik weet dat Oxycodon een synthetische heroïne is.

Dus ik nam mijn eerste 10mg in en ik voelde wel iets maar het stelde voor mij niks voor. Toen 20mg en ja iets meer maar niet dat ik me verdooft voelde, een euforisch gevoel. En nu denk ik zo van hoe is dat überhaupt mogelijk? Want de serie dopesick, dat geen fictie is maar waargebeurd, leek het wel alsof iedereen een soort van heerlijke high kreeg. Nee ik wil niet verslaafd worden, ik weet hoe gevaarlijk dit medicijn kan zijn en het heeft duizenden mensen kapot gemaakt of zelfs tot de dood geleidt. Het enigste wat ik wil is één keer zo'n high voelen en dat is letterlijk alles. Ik neem ze in door mijn ongeluk en daarna nooit meer. Ik was/ben gewoon nieuwsgierig naar de high die je er van kan krijgen. En ben erg verward dat dit mij niet is overgekomen.

Nu lees ik op het internet over Percocet. Dat is Oxycodon en heel wat Paracetamol. En nu begint het aan me te knagen van.. wat als ik 20mg Oxycodon met 1000mg Paracetamol neem? Mag ook iets minder zijn voor me eigen gezondheid en lever. Veel Paracetamol is namelijk niet goed voor je lever.

Kan die combinatie er voor zorgen dat ik eindelijk een soort van die high beleef? Nogmaals alleen nieuwsgierig en krijg gelukkig maar zo veel voorgeschreven en uiteindelijk houdt dat ook gelukkig op!

Als iemand hier verstand van heeft dan waardeer ik je reactie en alvast iedereen bedankt voor het lezen. Fijne avond!
Klik om te vergroten...
Eigenlijk is natuurlijk het beste advies hierin om dit middel lekker links te laten liggen voooordat je het wél lekker gaat vinden.

Opiaten hebben nogal de neiging om misselijkheid te veroorzaken en dan vooral bij mensen zonder tolerantie. Zodra er wat tolerantie is en die gaat voor de misselijkheid sneller dan voor de "positieve" effecten, dan gaat het pas echt lekker worden. Maar dan is de verslaving min of meer al een feit en in dit stadium zal je al afkick krijgen zodra je gaat stoppen.

Je ziet dan ook bij veel verslaafden dat het begonnen is met pijnmedicatie en dus lage niet euforische dosissen om dit vervolgens langzaam te verhogen vanwege tolerantie. Tot de dokter zegt dat het wel genoeg is geweest en je niet meer voorgeschreven krijgt en dan blijkt Hero op straat goedkoper en sterker te zijn met meer euforie en is de stop om hierop over te gaan erg klein aangezien je dan hoogstwaarschijnlijk in een afkick zit en dus paniekerig op zoek bent naar iets dat je weer beter en gezond laat voelen.

Dit is het punt dat je voor de deur van hell staat..... zodra je die deur door bent is de weg terug heel zwaar en kan heel lang duren.

Dus helaas en vooral voor sommige beginnen opiaten pas lekker te worden na herhaaldelijk gebruik en dus op het moment dat je eigenlijk al verslaafd ben.

Wederom just my 2 cents
C
ChungoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het kan ook zijn dat je oxycodon hebt met een trage afgifte, als je ze kapot bijt is die trage afgifte niet meer traag.

pas wel echt op hiermee, het is heerlijk spul…
t
tachyon!Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoi goedeavond,

Hartstikke bedankt voor al jullie reacties.

Ja de Tv show dopesick is waarschijnlijk iets meer overdrijfend gemaakt.
Ik gebruik Oxycodon HCI Aurobindo en ze komen in 10mg. Om precies te zijn 8.96 Oxycodon.

Op dit moment heb ik het medicijn nog niet lekker gevonden en merk weinig van de bijwerkingen zoals misselijk etc. Ik ga ze zeker links laten liggen want zoals geschreven in mijn vorig bericht, ben ik erg bewust van het feit dat deze medicatie erg verslavend kan zijn. Het enigste dat ik wou proberen/krijgen was zo'n high. Puur uit nieuwsgierigheid. Verder krijg ik ze ook gelukkig voor een korte periode voorgeschreven en daarna is het klaar en ga ik er nooit aan zitten of zelf proberen te regelen. En ik zal ook nooit op zoek gaan naar Heroïne. Ik krijg voor een korte periode deze medicatie voorgeschreven en zodra dit gestopt word is de kans klein op een verslaving of afkickverschijnselen.

Dus ik gebruik Oxycodon zonder een trage afgifte. Ik heb niet genoeg in huis om eraan verslaafd te worden/afkickverschijnselen te krijgen en ik ga absoluut niet hero kopen. Ik zal niet eens weten hoe je daar aan komt en hoef ik ook niet te weten.

Ik wou alleen gewoon begrijpen wrm het helaas niet lukt om zo'n high te krijgen. In ieder geval jullie allemaal bedankt en als je nog persoonlijk advies of een reactie wilt plaatsen ga alsjeblieft je gang!

Groetjes, Tachyon
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
tachyon! zei:
Hoi,

Ik heb veel gelezen over Oxycodon, ik heb veel gekeken/gelezen etc over Oxycodon.

Neem als voorbeeld de serie dopesick. Dit gaat over de sackler familie, die de drug oxycontin of hoe wij het kenne Oxycodon. Toen die drug legaal op de markt kwam in Amerika, raakte het langzaam maar zeker in een pandemie.

Nu heb ik zelf Oxycodon voorgeschreven gekregen ivm een ongeluk. Ik ben altijd erg nieuwsgierig geweest als het aan komt op drugs. Nu heb ik het niet over Crack, meth, heroïne en noem maar op. En ja ik weet dat Oxycodon een synthetische heroïne is.

Dus ik nam mijn eerste 10mg in en ik voelde wel iets maar het stelde voor mij niks voor. Toen 20mg en ja iets meer maar niet dat ik me verdooft voelde, een euforisch gevoel. En nu denk ik zo van hoe is dat überhaupt mogelijk? Want de serie dopesick, dat geen fictie is maar waargebeurd, leek het wel alsof iedereen een soort van heerlijke high kreeg. Nee ik wil niet verslaafd worden, ik weet hoe gevaarlijk dit medicijn kan zijn en het heeft duizenden mensen kapot gemaakt of zelfs tot de dood geleidt. Het enigste wat ik wil is één keer zo'n high voelen en dat is letterlijk alles. Ik neem ze in door mijn ongeluk en daarna nooit meer. Ik was/ben gewoon nieuwsgierig naar de high die je er van kan krijgen. En ben erg verward dat dit mij niet is overgekomen.

Nu lees ik op het internet over Percocet. Dat is Oxycodon en heel wat Paracetamol. En nu begint het aan me te knagen van.. wat als ik 20mg Oxycodon met 1000mg Paracetamol neem? Mag ook iets minder zijn voor me eigen gezondheid en lever. Veel Paracetamol is namelijk niet goed voor je lever.

Kan die combinatie er voor zorgen dat ik eindelijk een soort van die high beleef? Nogmaals alleen nieuwsgierig en krijg gelukkig maar zo veel voorgeschreven en uiteindelijk houdt dat ook gelukkig op!

Als iemand hier verstand van heeft dan waardeer ik je reactie en alvast iedereen bedankt voor het lezen. Fijne avond!
Klik om te vergroten...
Slik 40mg en kijk wat het dan doet, of nog beter snuif 40mg op, niet high genoeg? Neem 60mg
t
tachyon!Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoi,

Red pill,

Ik heb 10mg in capsule form, heb één keer zo'n capsule open gemaakt en gesnoven en mijn god dat brand te erg. Ik kan me niet meer voorstellen om een lijn van 40mg te doen. Wel heb ik één keer 30mg met water ingenomen en vond dat niet echt iets bijzonder.

Groet, Tachyon
k
krijgt_kritiekLid
01-01-2024, 00:00
#15
Goed om op te letten is of de oxy die je slikt vertraagde afgifte is of niet.
k
krijgt_kritiekLid
01-01-2024, 00:00
#16
Red pill zei:
Slik 40mg en kijk wat het dan doet, of nog beter snuif 40mg op, niet high genoeg? Neem 60mg
Klik om te vergroten...
Asjeblieft doe dit niet.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sommige mensen zijn ook gewoon geen match met opiaten. Ik ga er vooral mega van over m’n nek en krijg er enorme jeuk van (de enkele keer dat ik ze gebruikt heb, eenmalig oxycodon - acht uur lang om het uur kotsen, maar ook na tramadol bracht ik een deel van de uren daarna met m’n gezicht boven de plee door).

Ze - althans deze twee middelen - hadden op mij amper (merkbaar?) mentaal effect op de doseringen die ik gebruikt hebt - waar ik dus tegelijkertijd wel fysiek heel slecht op ging. Ik voelde me alleen wat gestimuleerd waardoor ik (ook nog) eens niet kon slapen en dat hele misselijkheidsproces alert moest doorstaan.

Ik kreeg er net als jij geen high of überhaupt een echt roesje van en heb het na die enkele mislukte experimentjes gewoon opgegeven met deze categorie middelen. Dus ik zou dat lekker ook doen als ik jou was. Als het wel zou bevallen, waren ze namelijk al snel veel te verslavend.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Red pill zei:
Slik 40mg en kijk wat het dan doet, of nog beter snuif 40mg op, niet high genoeg? Neem 60mg
Klik om te vergroten...
Hier lach ik mee terwijl ik trip haha. ik ben mee haha 😂
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
transformation zei:
Hier lach ik mee terwijl ik trip haha. ik ben mee haha 😂
Klik om te vergroten...

Ja, echt lachen joh, anderen hele slechte drugsadviezen geven…

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."