Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb nu ineens, echt uit het niets, enorme trek.. Op een woensdagavond Vreemd is dat, dan komt het ineens zo opzetten en zakt het later weer weg. Dit zal dan die beruchte craving zijn..."
"mistie zei: En heb je er aan toe gegeven of hebje het weerstaan :P Klik om te vergroten..."
"Na een vrij losbandige decembermaand, waarin ik ongeveer wel 200-300 euries aan sos uitgegeven heb (zelfs een paar keer doordeweeks) heb ik in januari nog geen stuiver aan het goedje besteed :P Komt wel bij dat ik eerlijk gezegd krap zit, maar das misschien maar goed ook... De craving is ook prima te beheersen momenteel. Heb er vrij weinig last van, alleen tijdens het uitgaan komt het stemmetje nog sterk naar boven. Vorige week dan ook wel wat gebruikt, omdat er een tafel vol lijnen voor mn neus stond en ik daar geen nee tegen kon zeggen :P Heb echter niet bijgehaald toen we die avond in de stad belandden, ik heb daarbinnen 1 flink puntje van een vriend gehad en daar is het bij gebleven! Was wel leuk om te zien hoe de andere 3 er bij stonden aan het eidn van de avond, om het eens een keer van de andere kant te zien wat cocaine nu echt voor effecten op je vrienden heeft :P Het wordt er iig zeker niet gezelliger op als je als enige nog redelijk nuchter blijft en de rest bijna aan het kwijlen is van de bekende rare bekken"
"Even deze topic bumpen. Zijn er mensen die succes hebben als het gaat om cravings onderdrukken door de blowen? Ik had gister zo'n avond met een vriend, dat het echt in de lucht hing om tot 4:00 door de gaan met een hoesje vol coke. Tot we twee pittige blowtjes opstaken. De craving verdween bij mij compleet, zelfs trek in een biertje had ik bijna niet meer. Bij die vriend van mij was dit ook het geval. Gewoon totaal geen zin meer hebben in coke. We hebben de hele avond achterlijk gedaan en gechatroulette (aanrader icm wiet!) en er is meer gelachen dan in de laatste tien snuifavondjes bij elkaar... Misschien moet ik toch weer terug gaan stappen naar mn vorige hobby :P"
"Neus uitspoelen na gebruik/ voor het slapen gaan. Scheelt een hoop.. Of gewoon kappen of minderen natuurlijk"
"Voornamelijk als ik me goed voel. Als ik me slecht voel heb ik er weinig behoefte aan, maar als ik die heb dan stel ik me voor hoe ik aan het eind van de avond/nacht in me bed lig te draaien en zweten, wanhopig proberend in slaap te komen, en besluit ik het niet te doen :P Wel doe ik het regelmatig als ik vermoeid ben op bijv. een vrijdagavond na een lange dag school/werk. De afgelopen 3 weken slechts 1x gebruikt en dat bevalt eigenlijk prima. Afgelopen weekend waren een vriend en ik ons helemaal aan het verheugen, het leek weer speciaal. Dat was een goed gevoel, beter dan het routinematige van de afgelopen maanden. Maargoed, vanmiddag tot vanavond redelijke craving gehad om te halen. Op het laatste moment besliste ik om sigaretten te halen ipv. sos en ben ik naar huis gegaan. Morgen weer vroeg op. Ik wil dat niet meer, 3 uur slapen en compleet verneukt voor de dag komen. Het voelt goed dat ik nu de goede keuze gemaakt heb, waar ik meestal toegeef aan de cravings. En op het moment dat je de keuze maakt en er 100% achter staat, is bij mij de craving ook voor 90% weg en wordt dat gevoel vervangen door een soort trots, tevreden gevoel. Een leermomentje voor de volgende keren dus. Ik hou het lekker op de weekenden en probeer het weer 'speciaal' te maken. Tot slot: ik was afgelopen weekend toevellig in een bosrijke omgeving en was erg onder de indruk van alle geuren. Niet dat ik normaal niets ruik, maar ik kom waarschijnlijk gewoon te weinig in bossen"
"barry zei: Hoe zit het met sos en xtc te gelijk? heb dit een paar keer gedaan en beviel zeer goed! Wat vinden jullie van deze combo? Klik om te vergroten... Ik vind dat coke t effect van XTC flink verminderd, lees verpest :P Te overheersend..."
"Sowieso alle nummers van dealers of mensen waarvan je weet dat ze voor je hebben, uit je telefoon gooien.. En dan ook niet nog ergens als 'backup' opslaan, gewoon echt wissen Verder zoveel mogelijk bij mensen uit de buurt blijven waaravn je weet dat ze het doen."
"In dat soort tijden is er inderdaad weinig hoogte van iemand te krijgen denk ik. Als hij echt hevig gesnoven heeft voor een langere periode, wisselt ie voorlopig nog wel even van stemming vrees ik. Ik zou afwachten tot het wat stabieler wordt en dan merk je vanzelf wel wat hij zelf wil."
"Hangt af van de kwaliteit, zoals eerder gezegd. Ik voelde de eerste keer ook niks. Was waarschijnlijk te weinig, en waarschijnlijk baggersos. Pas de 3e of 4e keer voelde ik me actiever en had ik duidelijk dat verdoofde gevoel... Ook is het volgens mij zo dat je coke 'moet' leren waarderen, vergelijk het maar met bijv. roken. In het begin denk je 'is dit het?' maar na een tijdje ga je het ook ECHT lekker vinden"