Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBerichtje voor kim!

Berichtje voor kim!

46 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
J
JeeehaaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kim

Ik heb in een postje van je gelezen dat je zwart slijm ophoest..
Mijn vader is toevallig huisarts en zei tegen mij dat je van crack een ''cracklung'' krijgt,waardoor het ophoesten van bloed,korte ademhaling een voorbeeld van is.
een reactie op die post was,kan ook oud bloed zijn..
Dit kan Inderdaad! Weten je ouders dit? of woon je al op jezelf?

Ga iniedergeval naar je huisarts,en laat het ff nakijken,voordat je de rest van je leven aan slangtjes hangt!

*het komt vaak voor bij crackgebruikers*!
suc6 hiermee!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
A little too late I'm afraid..
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
''I'm so far out, I'm too far in''
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#4
T zou me niks verbazen als kim al een jaar dood is ofzo, zo lang heb ik haar iig al niet meer op het forum gezien.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
en ze is idd ook al een hele tijd niet meer op msn online gekomen
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het kan goed zijn dat ze nu in één of ander kraakpand woont tussen gelijkgezinden..
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#7
En ik baal van mensen die doen alsof crack een reacreatieve drug is :rolleyes:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eigenlijk best wel zielig voor haar. Ik kon wel om haar lachen.

Of ze is uit huis gekickt. Of bij die foute vriendin ingetrokken. Kliniek of straat. Zo kan ik nog wel wat dingen verzinnen. Maar ben eigenlijk wel benieuwd wat ze nu doet.

Of ze heeft geen mogelijkheid om op internet te kunnen, dus woont op straat. Of in de kliniek en doet nu echt iets aan haar probleem. Anders zou ze nog echt wel een keer komen spammen. Ik hoop dan toch de kliniek.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wel lief van jeeehaa dat je je er "zorgen" om maakt. Zelf denk ik dat Kim of echt helemaal afgegleden is of (en dat hoop ik van harte) zit ze ze clean op school en wil ze nooit meer terugkijken naar de afgelopen jaren.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja, ze motiveert mensen wel om aan de crack te gaan :hearteyes:
Baal echt van mensen die crack een slechte naam geven :openmouth:
c
cobhcLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kim doet alles voor crack zelfs sex dus die is gewoon hooked tot ze dood gaat en het boeit haar denk ik niet veel of er zwarte shit uit haar longen komt verslaving is toch sterker
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spor zei:
En ik baal van mensen die doen alsof crack een reacreatieve drug is :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Alles kan een recreatieve drug zijn, alleen kan bijna niemand bij crack, hero en meth het recreatief houden. Maar er zijn zeker mensen die het wel kunnen.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#13
Arme Kim... :(







GRAPJE! :mrgreen:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gelukkig tenzij ze verhuist is dan. Maar dat lijkt me niet.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat ben ik dol op crack hoeren!! :hearteyes:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als jullie zo graag willen weten waar ze uithangt: leg met z'n allen 1000 euro bij elkaar en ik spoor haar binnen 24 uur voor jullie op :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb Kim nooit gekend, maar ken wel een Kim die helemaal kapot is gegaan van de drugs. Het was een vriendin van een oude vriendin van me en destijds zat ze vol aan de crack en heroine.
De kim die jullie bedoelen komt niet toevallig uit Limburg, en is een jaartje of 25?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Flameon zei:
Ik heb Kim nooit gekend, maar ken wel een Kim die helemaal kapot is gegaan van de drugs. Het was een vriendin van een oude vriendin van me en destijds zat ze vol aan de crack en heroine.
De kim die jullie bedoelen komt niet toevallig uit Limburg, en is een jaartje of 25?
Klik om te vergroten...

Bingo das WAS Kimmetje ...
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
nope, uit de buurt van zeeland dacht ik
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oei, wat een geil mokkeltje!
Ik hoop dat ze hoer is geworden!!!
(niet leuk, ik weet het)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."