Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"LSD kan heel tof zijn. Maar het is best moeilijk om "geconcentreerd" te blijven. Soms wil je gewoon iets anders gaan doen ... Beetje 4FMA en Phenibut erbij. Of zelf beetje coke ( de anti lsd drug I know ). Maar als je niet plots naar Narnia wil verhuizen mentaal omdat je een kast ziet op de achtergrond ... Ik denk dat LSD sex bij mij 45 percent slaagkans kan hebben. maar dan hangt dan echt van zoveel dingen af. LSD is te mooi om "geslaagde sex" als doel te hebben. 4 Ho met vond ik ook vrij controleerbaar. Wordt er ook doorsnee geiler van van de meeste stuf dan LSD. 2CC vind ik het geilste tripmiddel. Stimuleerd de intimiteit en je gedachten spiralen niet constant naar whatever"
"Met dat maffen op pep. De hypnotische werking is verslapt, je hersens zijn mee. Dat is super normaal, benzo's worden vaak niet 4 keer sterker, omdat je er 4 keer meer neemt eens je gewenning hebt. 2, 4 of 8 doen redelijk hetzelfde. Hier start de fase dat je ze 's nachts als smarties kan eten. Ligt niet aan slappe benzo's van vendors. Die doseringen zijn vaak erg recreatief en aan de zware kant. Ze wennen vaak sneller door de manier waarop mensen RC benzo's gebruiken. Bij de arts krijg je 0,5mg Lorazepam ofzo ... de 2,5mg smelttableten vind ik de beste slaap benzo ... Je kan kijken naar iets als seroquel. Dat is zowat de ideale kill pill voor vanalles drugs ... de eerste keren wakker worden suckt. Mirtazapine. Trazodone. Er kunnen interacties zijn timing en dosis afhankelijk. Andere antihistamines. Bij ADHD'ers met hoge dosen adderal en hardnekkige insomnia. Stop vroeger met en neem minder pep. Beetje tyrosine om het te rekken en begin te drinken, doe ket. Neem OPCE en doe whatever ... nu je toch niemeer kan slapen ( slecht advies ) Mss om de 3 weken pep voor een tijd ofzo? En neem die benzo een hele poos niet meer."
"Maar je kan ook stellen dat de voor jou meest verslavende benzo, diegene is die jij echt lekker vindt."
"4 FMA + 2CC met de pornbabe van u leven waar ge dus ook al 5+ jaar fuckbuddys mee zijt. Zodat ge precies weet hoe zij het wil en gij het wil. Het partner deel is eigenlijk 90 percent. De drugs kan dat. zwaaar versterken. Maar een random scharrel waar ge dan doorploegt. Gaat prolly wel wijzer zijn dan gewoon, gelijk elke doorsnee dinsdag middag. Maar psychidelica kunnen die diepe intimiteit versterken en uber geile stims lek 4FMA die zo nie afleiden. Maar gewoon een accapelle van 24+ met de meest diepe kreuns Uh Oeng Hou en Haaaaa. En als dat orgasme dan begint komt dan van tussen u dijen en reet langzaam naar boven blazen richting de scrotum streek, en ge geraakt in paniek want ge siddert zo al suf en uw ballen beginnen nog op te blazen. En ge faint zo half omdat het lijkt alsof u ballen kapot gaan spaten. En uw bitch slapt u, fucking rare geluiden zijt ge ziek ... Neeeeee en da orgasme blaast op van uw dijen en uw billen en het is veel erger dan een doorsnee climax. En het rijst naar boven, uw ballen lijken rond te spinnen in uber euforie en uw pik wordt een scheepsmast zo hard dat uw mokke opvliegt. En dan knalt het los lek een water kanon dat de servix doorboord en ze tegen de plafon vliegt. Terwijl in uw kop de serotonine en endorphine zo buiten proportioneel is, dat ge out gaat. En zeker twinig minuten dubbel ziet. Maar een vriendin van mij kon gasten laten climaxen dat ze out gingen zonder dope ofzo ... Uw bangkennis is normaal belangrijker en het sturen van u gedachten. Dan hoe geil de drugs was die ge gesnoven had ..."
"Benzo's kunnen de nadelen van stims weg doen. En deze combo kan veel verslavender zijn. Benzos maken je ook labiel bij je anxieties bijvoorbeeld. Als je die een week, eerder 2 weken of langer neemt. Kan de supermarkt plots veel stresserender worden."
"De echte doorbraak in migraine is toch wel Rimagepant, ubrogepant etc … Die werken op als calcitonin gene-relaxed peptide recepten antagonist (CGRP). Je hebt toch triptans. Sumatriptan ( vind ik niet zo een goede, is ook niet zo gezond ), Naratriptan ( heb ik graag, weinig bijwerkingen ), Rizatriptan ( wil ik eens proberen ). Die werken wel op 5HT1... als agonisten. LSD werkt ook op bepaalde 5HT1 receptors. Of 5-HT2A belangrijker is geen idee. ( wil je niet tegenspreken, lijkt een beetje zo dat er niet al te veel niet psychidelische 5-HT2A agonisten die handig voor migraines zijn. ) Maar 1P-LSD microblotten of LSD gewoon werkt ook. Het is in principe een brutere triptan. En heb het dikwijls specifiek voor migraine gebruikt. Dan gaat het langer blijven werken. Als je het te regelmatig gebruikt, went je migraine er aan. ( sumatriptan werkte jaren echt altijd magisch ... voor de migraine toch en nu bijna niet meer ). Hoemeer werkende medicaties je kan roteren, ook per situatie, hoe beter en langer alles blijft werken normaal. Migraine is zo complex en er zijn zoveel variaties en omstandigheden wanneer iets succesvol is of kan zijn en wanneer niet. 1P LSD is wel duur als je het tegen migraine gaat gebruiken en het zal ook niet super lang legaal blijven. Cluster hoofdpijn is ook echt geen leuke."
"Het hangt wat van je toleranantie af.. En vooral voor de hypnotische effecten. Bij benzo's gaan die vrij snel weg en wordt een slaappil snel een kalmeerpil. Clonazolam heeft wel veel sterkere blackout effecten dan Etizolam bijvoorbeeld. Tolerantie gaat ook trager bij Etizolam en in een blackout hebben andere mensen het niet door. Terwijl een Clonazolam blackout wel een actief en destructief kan zijn, ik vind Clonazolam zeer ontremmend. Vind het een linkere benzo. Tolerantie voor het hypnotische gaat vrij snel denk ik, Clonazepam wordt minder vaak voorgeschreven voor slaapproblemen. Is meer een sterk kalmeer middel. Het werkt ook nogal lang. Als je een arts hebt vraag anders Lorazepam van 2,5mg smelttabletjes. Veel safer dan Clonazolam, ik mocht van de psychiater kiezen tussen Lorazepam en Clonazepam. Clonazepam kan iets stimulerend hebben ... en Clonazolam staat ook bekend dat mensen midden in de nacht hun haag staan snoeien enz ... Etizolam blijf ik de winnaar vinden, ik heb daar een maand lang op 1mg kunnen slapen. Bij iets als Lormetazepam is het eerder vier dagen. Lorazepam 2 a 3 weken. Ik heb ook quitapine. De tolerantie stijgt ook wel. Iedere maand moet er ongeveer 25mg bij. Als je het al een tijdje neemt werkt het soms ook totaal niet. Ik ben vooral bang voor al de negatieve bijwerkingen daarvan. En vaak voel ik me overdag mijzelf niet echt. 5-HTP vind ik ook ok ... in rustigere periodes. Nuja succes, en benzo's afwisselen kan ook wat helpen om tolerantie te vertragen."
"2 zegels of meer en jeetje. Visuals zijn dan nog echt cool ook. Interessant. 2CLALALA kan ow fractals overal ma niks interessant."
"Op 1 zegel was ik ja he ok. Beetje raar. Maar twee zegels was dan zo extreem veel heftiger in effect. Vindet denk ik coolste tripmiddel datk al gedaan heb. Paddo's vroeger vaak, 4 Ho helder, 4 Ho vaag, 2Cvanalles, combo's vanalles. Vondet bvb veel cooler dan LSZ en AL Lad toen dat zo het ding was, dan vond ik enkele 4 Ho's meer fun. Denk dat het ok is voor bijna alle situaties waar je zou trippen. Je kan het heel filosofisch en peroonlijk diep sturen als je meer gaat mediteren en graven in je brein enzo ... Of gewoon fun hebben, yay, beetje Zwijnstijn in de house. Paddestoelen was ik vaker, en wa nu? Moeilijker te sturen. LSD ding meer ok let's trip de shit, owmg kijk hoe ik in de spiegel verander niet normaal Ook vrij bij de grond, gewoon niemand tegen komen die niet spaced en alles is ok. Want ik heb zo peppullielen, alsof het championship ravemeesters record breaker pillen slikken bezig is, zonder muziek dan en ook zonder dans. Heb er geen gigantische ervaring mee. Drie keer gedaan. 1 zegel was te weinig. Twee zegels was wow. Nog es een gedaan, maand later, weinig, 2CC bijgedaan om toch iets te trippen. 7 zegels LSZ wel, of paddestoelen en de hele groep zat trapped in loops van wa? Kweetnie? Niks snappen. Dan is het ook nie super interessant, op een dissociatief weet ik ook zo niks. Of alles kunnen behalve schrijven ... Dissociatieven kan mij ook minder schelen, dat er iemand intergalactisch waps en trip naar de Ikea halve 80's movie. Hoe funky fantasy blend met wat echt supersaai moet zijn. Ja iemand is turbo aan het spacen, blend van wtf, enthausiast als kind van 5 in disneyland. Walk op de maan, evenwicht, als ik nie op pas val ik gewoon zomaar omver. En er was iets ma weet niemeer wat het was ... Maar doe geen dissociatieven meer. Kijk ma, check mij niet out gaan."
"Van 1 pilletje flualprazolam heeft mijn vriendin al volledige blackout. Amnesia is extreem. En ik ben blijkbaar 's nachs opgestaan en gezegd dat m'n vriendin en de kat moesten verhuizen ... Van flualprazolam wordt ik ook een stuk dommer. Ik vind het een van de engste benzo's. Ik heb dat weggegooid. Clonazolam is een redelijk alround benzo. Opbouw duurt wat langer. Het is niet super super super leuk en wauwie yea Fluaprazolam is zeker hypnotischer. Had dikwijls dat ik film kijk en wakker wordt, met 2 pilletjes. Blijkbaar blackout en gaan slapen. Flualprazolam is recreatiever, en je vrienden zullen je er voor haten. Ik heb op fluaprazolam, mensen gekwetst bitter bitterbla Etizolam is zeker leuker, ik heb daar ook al op geblackout en niemand had iets door. Clonazolam is meer medisch, sterk tegen angst, goed voor slaap als het moet. Sommige benzo's ... zijn vrolijk, bromazepam, diazepam, oxazepam, temazepam ... Andere benzo's hebben rare randjes, van xanies wordt ik meer grote bek, geen empathie."