Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLangst werkende rc benzo? en meeste potente rc benzo?

Langst werkende rc benzo? en meeste potente rc benzo?

16 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat is de meest langwerkende rc benzo, en wat is de meest potente rc benzo?
g
gomegaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Flubromazepam heeft volgens mij de hoogste halfwaardetijd van alle benzo's (rond de 100 uur volgens wikipedia) en de effecten houden al gauw zo rond de 20 uur aan.

Flubromazolam is volgens mij de meest potente benzo (dosissen zijn in de microgrammen) en werkt ook behoorlijk lang (ongeveer 16 uur dacht ik).
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Fualprazolam is nogal potent, zonder tolerantie is 500ug al wel een goeie dosering.

Maar die lijkt me echt niks voor jou, veel te misbruikgevoelig. Hou het maar bij de gewone pammetjes. Van Flubromazolam zou ik ook maar afblijven.

edit;
Flubromazolam is dus nog potenter dan Flualprazolam zag ik net.

@MDMAZING
Wat is het doel van je post trouwens? Gewoon om te weten of wil je echt zulke dingen in huis halen?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#4
acht.zes zei:
Fualprazolam is nogal potent, zonder tolerantie is 500ug al wel een goeie dosering.

Maar die lijkt me echt niks voor jou, veel te misbruikgevoelig. Hou het maar bij de gewone pammetjes. Van Flubromazolam zou ik ook maar afblijven.

edit;
Flubromazolam is dus nog potenter dan Flualprazolam zag ik net.

@MDMAZING
Wat is het doel van je post trouwens? Gewoon om te weten of wil je echt zulke dingen in huis halen?
Klik om te vergroten...
Ben wel benieuwd naar welke de meest potente is en welke het langst werkt
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#5
MDMAZING zei:
wat is de meest potente rc benzo?
Klik om te vergroten...
Meest potente benzodiazepine is waarschijnlijk Flunitrazolam, Clonazolam of Flubromazolam als je kijkt naar Anxiolitisch, Hypnotisch en Spierontspannend vlak wat onder benzodiazepines in de wetenschap een beetje de drie standaard meetwaarden zijn.

Flubromazolam scoort duidelijk het hoogst op Hypnotisch (wordt vaak met slaap geassocieerd) en Spierontspannend. En Clonazolam scoort onder die drie het hoogst op Anxiolitisch / Angstremmend, wat vaak met recreatief ervaren effecten ook wordt geassocieerd. Flunitrazolam ligt wat meer in het midden van die twee al is Flunitrazolam naar mijn ervaring niet zozeer minder recreatief dan Clonazolam.
MDMAZING zei:
Wat is de meest langwerkende rc benzo
Klik om te vergroten...
Flubromazepam werd al door Qomega genoemd welke inderdaad vrij lang werkt vergelijkbaar aan Clonazepam. Ik snap eerlijk waar niet dat er wordt aangegeven dat Flubromazolam een even lange halfwaardetijd heeft als Flubromazepam. Ik denk dat ze de equivalente potentie in gewicht simpelweg verkeerd inschatten.

Maar onder de langstwerkende benzodiazepines is de eerste substantie die mij te binnen schiet Phenazepam welke maar liefst 3 dagen achter elkaar blijft werken. Hier heb ik dan ook 'toevallig' persoonlijk ervaring mee. :')
De opkomst van Phenazepam is zeer traag waardoor mensen dus ook regelmatig hiermee overdoseren, als je makkelijk vermaak zoekt moet je echt de Phenazepam ervaringen op Erowid en elders lezen. 10mg Phenazepam was dacht ik al genoeg voor zo'n 7 dagen onder invloed wezen.. :'D

Tegenwoordig is er een analoog van Phenazepam genaamd 3-HydroxyPhenazepam beschikbaar waarvan wordt gezegd dat de duratie zelf nog wat langer is. Als een benzodiazepine een duratie van meerdere dagen heeft wordt het ook onmogelijk om te herdoseren zonder een zeer onvoorspelbare opstapeling van effecten waardoor langdurig gebruik van (3-Hydrooxy)Phenazepam bij voorbaat eigenlijk al vrij zelfdestructief is. (wellicht is het mogelijk als je een week van tevoren begint met te laag doseren en de state levels vervolgens stabiel weet te houden). Iets dat je regelmatig terug leest in ervaringen al hoeven de effecten op zichzelf niet perse vervelend te zijn denk ik. :tongueout:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vraag me af waarom je een rc benzo wilt dat zo ontzettend lang werkt?
100 uur....dat is domweg link.
Ik houd het bij 8 uur zo ongeveer als ik al zoiets zou willen ..
A
ATGCLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alleen de Wikipediapagina van phenazepam is al een groot feest. Sovjet-Unie benzo's met lange bio halfwaardetijden? Nee dank je :astonished:
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik hou het lekker bij etizolam :)
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ben een groot liefhebber van heavy benzo's en heb ook ervaring met flubromazepam en clonazolam. Op flubromazepam was ik gewoon haast dronken en heb ik in het bijzijn van wat kennissen in mijn broek gepist. Op clonazolam had ik mijn huis overhoop gehaald tijdens een black out. Ik vind het heerlijk spul, al vind ik het jammer dat bij sommige benzo's ik niet echt het gevoel heb onder invloed te zijn en ik dus maar gewoon bij slik. Wat dat betreft ben ik meer fan van opiaten, maar daar moet ik veel kotsen. Maarja, langwerkende benzo's... Pas op wat je ermee doet en slik niet bij ook al vind je de high geen fuck aan.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Legio Patria Nostra zei:
Ik vraag me af waarom je een rc benzo wilt dat zo ontzettend lang werkt?
Klik om te vergroten...
Goedkoop. Van Phenazepam wordt gezegd dat de anxiolitische werking relatief sterk is ten opzichte van sedering wat sommigen interessant vinden. De Phenazepam horrorverhalen zijn ergens ook wel heel vermakelijk. Ze gebruiken het in Rusland. De lange halfwaardetijd maakt het een geweldige optie voor taper. Soms wil je gewoon eens iets uitproberen en hou je gewoon geen rekening met een trage opkomst van effecten.

Er zijn verschillende solide redenen om een benzodiazepine te gebruiken die 3 dagen lang werkt. :smoke:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Clonazolam was voor mij ook al een goeie....eerst merk je niks, en neem je een tabletje bij.
Wat er daarna precies gebeurt weet ik niet maar.
Ik ben ergens in mijn huis slapend aangetroffen, en de volgende dag bleek dat ik al onder invloed zijnde moet hebben bijgekomen.
Alleen weet ik dit dus niet. Maar, van de 10 tabletjes die ik had, vond ik er maar 5 terug..
Deze kwestie geeft voor mij aan, dat ik er beter vanaf moet blijven.
Als je zelf niet meer " meekrijgt " dat je bijneemt? Nee. Dit gaat mij iets te ver...
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#12
gomega zei:
Flubromazepam heeft volgens mij de hoogste halfwaardetijd van alle benzo's (rond de 100 uur volgens wikipedia) en de effecten houden al gauw zo rond de 20 uur aan.

Flubromazolam is volgens mij de meest potente benzo (dosissen zijn in de microgrammen) en werkt ook behoorlijk lang (ongeveer 16 uur dacht ik).
Klik om te vergroten...

ik denk de langstwerkende benzo (geen rc benzo ) die ik ooit genomen heb was flurazepam(staurodorm) .halfwaardetijd kan oplopen tot 250 uur
https://nl.wikipedia.org/wiki/Flurazepam
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb ervaring met flunitrazolam, fluclotizolam, clonazolam en flualprazolam. De eerste twee zaten op blotters en waren ofwel ondergedoseerd, ofwel toch echt minder potent dan de andere twee.

0,5 mg clonazolam werkt voor mij al een stuk sterker dan 0,5 mg fluni of fluclo. Wakker blijven gaat hem dan echt niet meer worden.

Maar de meest potente is toch de flualprazolam voor mij. 0,5 mg flual heeft me voor het eerst laten zien dat benzo's een recreatieve waarde kunnen hebben. Ik heb de grootste onzin op Telegram lopen spuien en had het prima naar mijn zin. Om vervolgens op de bank in slaap te donderen en 8 uur later wakker te worden.

Ik houd het wel op clonazolam. Flualprazolam zou ik makkelijk zo leuk kunnen vinden dat ik het vaker zou willen nemen dan nodig. Ik wil benzo's louter functioneel gebruiken, dus na afloop van een nachtje uppers of LSD.
P
ParadiseLid
01-01-2024, 00:00
#14
Flurazepam sowieso
Das meer voor als je een hele week wil chillen.
Dan mss Norflurazepam, ik heb daar nooit een hoge dosis van genomen.
Diazepam kan ook lang werken, maar de heftige metaboliten zoals Temazepam en Oxazepam werken niet zo lang.

Benzo's die wel langer kunnen werken dan gewenst.
Flubromazolam, Clonazolam.

Flubromazepam is een hele leuke, echt zwaar is nie niet.
Beetje een mengeling tussen bromazepam en een vlaagje diazepam erdoor.

Phenazepam ook, al heb ik daar geen ervaring mee.
Dat was vooral in toen ik nog veel benzo's en de nadelen ervan moest ontdekken.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Clonazolam werkt zeker weten lang door, te lang eigenlijk. Zonder dat je het door hebt neem je meer en meer van die pilletjes, zeker als dit binnen hand bereik ligt. Zoals @Legio Patria Nostra al zegt, achteraf herinner je er gewoon helemaal niks van. Ik heb dit zelf ook gehad, zowel nuchter clona nemen of na uppers. Na-effechten duurden bij mij wel 2 dagen. Het zijn niet echt van die lekke effecten, het is gewoon echt beangstigend.

Neem maar lekker een benzo die minder lang werkt, iets bijpakken kan altijd nog als ie te mild is. Flurazepam of etizolam bijvoorbeeld.
A
ATGCLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kijk ook uit met eti, wel eens een keer in een mini blackout een wekker uitgeschakeld, vervolgens werd ik uren later wakker. Geen enkele herinnering de wekker hebben gedeactiveerd. Ook meegemaakt dwars door de wekker heen te slapen. En dat piepje is behoorlijk hard.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Idd.
Etizolam kan er óók wat van.
Óók met deze benzo een soort black out meegemaakt, en daar is maar erg weinig euforie aan.
Ik werd boven op zolder aangetroffen , in een diepe slaap verzonken.
Ik vind een black out altijd klote.
Omdat je zelf totaal niet meer weet, wat er gebeurt is, en wat je al of niet gedaan hebt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."