Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"DjYella zei: Wat was de setting, hoe was je stemming, wat verwachtte je precies? Voelen is subjectief, als ik 6-apb neem dan slaat het niet zo hard in zoals mdma of xtc. Het bouwt veel geleidelijker op dan mdma en de come down is ook veel rustiger. Bij mdma is het bij mij vaak in een keer klaar en dan ben ik eruit en wil ik naar huis als ik op een feest ben. Juist dat subtiele maakt het voor mij een prettig middel alsook de werkingsduur van 8-10 uur. Als je dan later op de avond nog mdma erbovenop gooit ja dan worden je receptoren zeker geprikkeld. 6-apb is veel genuanceerder dan mdma, de verschillen zijn merkbaar in de juiste setting. Vandaar mijn vragen. Klik om te vergroten... Stemming was goed, ik was bij een festival en had er zin in. De enige effecten die ik voelde was dat mijn voeten onrustig aanvoelde. Nog even een rectificatie over de dosering, ik nam 170mg, 2 uur later 40mg en 1 uur later weer 40mg. Toen 1,5 uur later MDMA en 1 uur later voelde ik het inkicken. MDMA duurt bij mij altijd ook wel 1 uur voordat het werkt. Zover ik lees hoeven de effecten van 6APB niet echt genuanceerd te zijn en kan je er echt wel hard op gaan. Ik wilde met mijn 170mg het wel voorzichtig aanpakken dus mijn verwachtingen waren gingen hier niet vanuit, maar alsnog heel teleurstellend."
"ljuv zei: Haha maar de ervaring hier leert dus, nee het heeft niet dezelfde effecten als coke want er zit geen coke maar een boel andere troep in. Er zit zelfs geen middel in dat lijkt op coke. Ik ken ook varianten met keta, ook met 2cb. Maw, je weet niet of je gaat spacen of gaat trippen en je weet gewoon überhaupt nooit wat er gaat gebeuren. Hierdoor is er ook geen eenduidig antwoord op je vraag "wat zijn de do's en don'ts" behalve: doe het niet. Ik vond dit een mega interessante video die me wel deed overhalen het niet te kopen: Oja - en zelfs @MaddMonkey zag ervanaf... Dus als het zo'n belachelijk idee is dat zelfs deze idioot het niet bestelt, dan beter wij ook niet (neem maar lekker van me aan). Ik heb het ook meermaals net-niet besteld want mega nieuwsgierig. Maar dit risico is zelfs mij te hoog. Je kan t gewoon echt niet weten, eigenlijk. Er zijn veeeeeel veiligere manieren voor nieuwe drugservaringen😊 Klik om te vergroten... Interessant filmpje! New Dawn zei: Ik geloof er geen ruk van dat er ook maar een microgram 2C-B in zit. De kans dat 2C-B écht 2C-B bevat is al klein, dit is "2C-B fantasie" in het kwadraat. Klik om te vergroten... Manu76 zei: Of anders hier in de zoekbalk even 2cb zoeken. Daar wordt het toch ook veel besproken. Dat was eigenlijk voornamelijk de reden dat ik je vraag niet begrijp. Klik om te vergroten... Het gaat dus over "tucibi", wat heel erg lijkt op het woord 2CB maar "het" is dus totaal iets anders (maar wat het dus wél is, is geheel onduidelijk). Zoeken naar 2CB heeft dus geen zin, overigens hoor ik voor het eerst over tucibi dus ik snap wel waarom er een nieuw topic wordt aangemaakt."
"Manu76 zei: Één pot nat. Ze doen allemaal alsof het 2C-B is en tucibi is een dergelijke benaming voor iets dat een mix is dat erop moet lijken/ hetzelfde behoort te zijn. Waarom kom je met je opmerking? Klik om te vergroten... Als je 2CB gaat zoeken in de zoekbalk, je topics vind over 2CB en niet over tucibi, waar Delicous het wél over heeft"
"Manu76 zei: Maar dat is wel hetzelfde hoor, alleen de Colombiaanse maffia die het is gaan verkopen noemt het tucibi of tussi. En is gewoon wat de kok ter beschikking heeft ongeveer. Klik om te vergroten... Maar Delicious heeft het daarnaast ook over "pink cocaine". Tucibi wordt ook "pink cocaine" genoemd 2CB niet Het gaat dus over tucibi. Hierover heb ik nog geen topics gezien, dus vandaar"
"Manu76 zei: Is allemaal hetzelfde product had ik begrepen. Klik om te vergroten... Nouuu , 2C-B (4-broom-2,5-dimethoxyfenethylamine) is dit > https://www.drugsinfoteam.nl/drugsinfo/2cb/2cb-feiten En tucibi is een hoop zooi door elkaar met paarse kleurstof. Het kan van alles zijn, wat jij zegt inderdaad. Manu76 zei: Ik ga je wel gelijk geven. Kunnen zomaar 2 verschillende drugs zijn ja! Klik om te vergroten... Haha geeft niet! <3 Leren allebei wat nieuws, had zelf nog nooit gehoord over tucibi"
"In de hersenen zorgt 3-MMC ervoor dat de afgifte van verschillende neurotransmitters toeneemt; met name dopamine, norepinefrine en in mindere mate serotonine Bron: https://www.trimbos.nl/wp-content/uploads/2021/11/AF1916-Factsheet-3-MMC.pdf"
"Potviz zei: De pure vorm is kraakwit, DMT en dergelijke zijn vaak geel. Dat kan betekenen dat ze gehaald zijn uit plantaardige materialen (zoals tenuiflora), wanneer het gesynthetiseerd is is het vaker grijs-wit (door de contaminatie van bepaalde chemicaliën). Alsnog, kleur zegt niet alles. Stay safe! Klik om te vergroten... Je haalt dingen door elkaar. @Denaamvanmijnkat heeft het over 5-MeO-DMT (5-methoxy-N,N-dimethyltryptamine). Waar jij het over hebt is N,N-Dimethyltryptamine. Dit zijn twee compleet andere stoffen met een hele andere werking en dosering. Als je het verschil tussen deze twee niet weet kan dat fataal zijn."
"Roze Olifant zei: Hij zegt ‘DMT en dergelijke zijn vaak geel’. Dus hij heeft het niet alleen over N,N dan lijkt me. Mijn 5-MeO-DMT en N,N-DMT zijn beide gelig van kleur. Klik om te vergroten... Dat is dan wel onnodig multi interpretabel vind ik. De omschrijving (van wit = puur & geel = uit plantaardig materiaal) past namelijk perfect bij N,N-DMT. Daarnaast zit in "tenuiflora" N,N-DMT, maar ik snap eigenlijk niet waarom N,N-DMT naar voren wordt gebracht als het helemaal niet relevant is op de vraag, vooral omdat ik vaker zie op internetfora dat mensen het verschil tussen die twee niet weten."
"Ik heb zelf ook een keer LSD-25 gedaan (begon met 95ug en nam later bij tot 190ug), in combi met MDMA wel) bij een technofestival, ging helemaal top. Ik wilde liever niet te hard trippen en eerder het gevoel van LSD willen hebben zonder al te veel visuals. Wel was het buiten met voldoende ruimte en stond ik niet opgekropt met andere mensen, dat lijkt me niet echt chill met LSD. Ik ben bij een ander festival ook een keer begonnen met LSD (100ug) maar dat viel toch wel even anders. Was een zegel van een andere bron en het was toch even te heftig."
"Ik heb voor mijn eerste keer 250mg genomen en voelde er vrijwel niks van (4 maanden pauze overigens). Begon met 180mg en 2,5 uur later 70mg bijgenomen. Heel teleurstellend. Later in de avond maar MDMA geprobeerd (onverstandig) en dat voelde ik wel. Wel bizar dat de sterkte zo uiteenloopt"