Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeel slecht gegaan op foute drugs gekocht als 3mmc

Heel slecht gegaan op foute drugs gekocht als 3mmc

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Anoniembro123 zei:
Hoi allemaal,
Ik heb afgelopen zaterdag op een feestje 4 punten gesnoven van iets wat ik heb gekocht als 3mmc. Enkele minuten hierna begon ik mijzelf erg vaag te voelen, ik werd misselijk, had moeite met op mijn benen staan en lopen, kreeg erg kleine pupillen en heb alleen maar kunnen kotsen. Dit duurde ongeveer anderhalf uur, en ik snapte er durende deze tijd echt helemaal niks meer van. Door mijn voorafgaande aan ervaring met 3mmc weet ik zeker dat dit het niet is. De combinatie van de hele kleine pupillen en het zo vaag worden dat je er echt niks meer van snapt vond ik vooral heel bijzonder. Heeft iemand enig idee wat dit is?
Alvast bedankt
Klik om te vergroten...
Was het wel kristal?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Paracetamolletje zei:
Klinkt inderdaad als keta
Klik om te vergroten...
Perenijsje zei:
Klinkt als keta maarja zo via internet is speculeren lastig.
Klik om te vergroten...
MetalGuy zei:
Dit klinkt inderdaad als keta.

Maar inderdaad wat @dupont zegt, volgende keer laten testen en je weet het.
Klik om te vergroten...
JackAss69 zei:
Was het wel kristal?
Klik om te vergroten...
Dit is allemaal speculeren en dus niet toegestaan hier. Het kan vanalles geweest zijn.
A
Anoniembro123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
JackAss69 zei:
Was het wel kristal?
Klik om te vergroten...
Ja het waren wel brokken die ik echt heb moeten verkruimelen voordat ik ze kon snuiven. Voelde wel een beetje als keta maar echt wel een stuk heftiger. Kleine pupillen hoort ook niet echt bij ket volgens mij.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#4
Anoniembro123 zei:
Ja het waren wel brokken die ik echt heb moeten verkruimelen voordat ik ze kon snuiven. Voelde wel een beetje als keta maar echt wel een stuk heftiger. Kleine pupillen hoort ook niet echt bij ket volgens mij.
Klik om te vergroten...
Kleine pupillen kan zeker bij ketamine voorkomen
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Speculeren is niet toegestaan, dit kan namelijk leiden tot gevaarlijke situaties. Als je wil weten wat je hebt gesnoven (of voor een volgende keer: wat je gaat snuiven) dan moet je het laten testen. Dit kan in Nederland gewoon gratis.

Ik sluit dit topic.
A
Anoniembro123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi allemaal,
Ik heb afgelopen zaterdag op een feestje 4 punten gesnoven van iets wat ik heb gekocht als 3mmc. Enkele minuten hierna begon ik mijzelf erg vaag te voelen, ik werd misselijk, had moeite met op mijn benen staan en lopen, kreeg erg kleine pupillen en heb alleen maar kunnen kotsen. Dit duurde ongeveer anderhalf uur, en ik snapte er durende deze tijd echt helemaal niks meer van. Door mijn voorafgaande aan ervaring met 3mmc weet ik zeker dat dit het niet is. De combinatie van de hele kleine pupillen en het zo vaag worden dat je er echt niks meer van snapt vond ik vooral heel bijzonder. Heeft iemand enig idee wat dit is?
Alvast bedankt
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#8
Klinkt als keta maarja zo via internet is speculeren lastig.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Laten testen dan weet je 't. En de volgende keer even van te voren testen misschien :)
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Speculeren is niet toegestaan op dit forum..
P
ParacetamolletjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Klinkt inderdaad als keta
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dit klinkt inderdaad als keta.

Maar inderdaad wat @dupont zegt, volgende keer laten testen en je weet het.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."