Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs Redalert 2cb klopt niks van

Drugs Redalert 2cb klopt niks van

14 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
g
giganerdLid
01-01-2024, 00:00
#1
Op de Redalert app staan 2 2c-b pillen (roze nasa en roze mario paddenstoel) waarvan er staat dat er a-pihp in beide zit, ik heb beide deze pillen geprobeert en kan confirmen dat hier geen upper in zit, en al helemaal niet iets zoals a-pihp
Het waren zelfs best goeie 2c-b pillen naar mijn mening, Dit is gewoon onjuiste informatie dus.
Ik vindt het sowiezo Heel onwaarschijnlijk dat er a-pihp in een 2cb pil verwerkt zou zitten
M
Mevrouw PlΓΈpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ikweetgeennaam zei:
Op de Redalert app staan 2 2c-b pillen (roze nasa en roze mario paddenstoel) waarvan er staat dat er a-pihp in beide zit, ik heb beide deze pillen geprobeert en kan confirmen dat hier geen upper in zit, en al helemaal niet iets zoals a-pihp
Het waren zelfs best goeie 2c-b pillen naar mijn mening, Dit is gewoon onjuiste informatie dus.
Ik vindt het sowiezo Heel onwaarschijnlijk dat er a-pihp in een 2cb pil verwerkt zou zitten
Klik om te vergroten...

Screenshot_2023-05-23-23-30-49-740-edit_com.android.chrome.jpg

Er zijn pillen getest waar A-PHP bij in zat. Het kan dus voorkomen, het is een mogelijkheid en er wordt gewaarschuwd voor dat risico. Wat er in de pillen die jij hebt zit weet je altijd alleen door ze te laten testen.

Research chemicals worden niet in mega gecontroleerde labs gemaakt of achteraf gecontroleerd he? Een foutje is zo gemaakt. Bewust A-PHP erdoor mengen: vast niet. Niet goed schoonmaken, knoeien, een vergissinkje: kan maar zo. Ze maken zich daar niet zo heel druk om de gezondheid van de eindgebruiker.

Jouw ervaring met jouw pillen zegt dus letterlijk alleen iets over jouw pillen. Je kan er vanuit gaan dat mogelijk gevaarlijke pillen alleen worden gepubliceerd na testen waarbij dus gevaarlijke/andere stoffen of doseringen zijn aangetroffen. En dat testen gaat dus wel op een fatsoenlijke en gecontroleerde manier door mensen die iets om je gezondheid geven ipv om het verdienen van geld.
g
giganerdLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mevrouw PlΓΈp zei:
Bekijk bijlage 51373

Er zijn pillen getest waar A-PHP bij in zat. Het kan dus voorkomen, het is een mogelijkheid en er wordt gewaarschuwd voor dat risico. Wat er in de pillen die jij hebt zit weet je altijd alleen door ze te laten testen.

Research chemicals worden niet in mega gecontroleerde labs gemaakt of achteraf gecontroleerd he? Een foutje is zo gemaakt. Bewust A-PHP erdoor mengen: vast niet. Niet goed schoonmaken, knoeien, een vergissinkje: kan maar zo. Ze maken zich daar niet zo heel druk om de gezondheid van de eindgebruiker.

Jouw ervaring met jouw pillen zegt dus letterlijk alleen iets over jouw pillen. Je kan er vanuit gaan dat mogelijk gevaarlijke pillen alleen worden gepubliceerd na testen waarbij dus gevaarlijke/andere stoffen of doseringen zijn aangetroffen. En dat testen gaat dus wel op een fatsoenlijke en gecontroleerde manier door mensen die iets om je gezondheid geven ipv om het verdienen van geld.
Klik om te vergroten...
bij de roze paddenstoel waarvan ik ook een screenshot heb laten zien, staat dat er UITSLUITEND a-pihp in de pil zit, ik heb precies deze pil gehad rond de tijd dat dat geplaatst is en nog vaker en het klopt gewoon niet, ik weet dat het testcentrum dit doet om mensen te helpen en waarschuwen, maar het is gewoon een feit dat er niet uitsluitend a-pihp in die paddenstoelen zit. ik geloof best dat er in die labs niet zorgvuldig wordt omgegaan met productie maar het lijkt me heel sterk dat ze een nieuwe batch 2cb vervangen met a-pihp, zelfs perongeluk
M
Mevrouw PlΓΈpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ikweetgeennaam zei:
bij de roze paddenstoel waarvan ik ook een screenshot heb laten zien, staat dat er UITSLUITEND a-pihp in de pil zit, ik heb precies deze pil gehad rond de tijd dat dat geplaatst is en nog vaker en het klopt gewoon niet, ik weet dat het testcentrum dit doet om mensen te helpen en waarschuwen, maar het is gewoon een feit dat er niet uitsluitend a-pihp in die paddenstoelen zit. ik geloof best dat er in die labs niet zorgvuldig wordt omgegaan met productie maar het lijkt me heel sterk dat ze een nieuwe batch 2cb vervangen met a-pihp, zelfs perongeluk
Klik om te vergroten...
Kan maar zo dat je hem dan uit een andere batch hebt gehad. Anyway, mazzel gehad dat je geen a-php pillen had dus :wink:
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mss grappig om te weten, toen ik mn 2fma heb laten testen heb k ook een 2cb pil (raketje) mee genomen en aangezien ze tijd hadden konden ze die ff in het systeem checken, kreeg toen exact deze uitleg en pil ziet er ook exact hetzelfde uit. Paar dagen erna is deze pil op die red alert lijst gekomen. Weet niet of die lijst enigsinds gelinkt is aan het testcentrum maar zo ja ben k vrij zeker dat dat mijn pil is πŸ˜…

Wil daar ook ff bijzeggen dat k ze zelf al een paar keer heb genomen en vrienden van me ook maar niemand die iets raars heeft gemerkt.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
yiazmat zei:
Mss grappig om te weten, toen ik mn 2fma heb laten testen heb k ook een 2cb pil (raketje) mee genomen en aangezien ze tijd hadden konden ze die ff in het systeem checken, kreeg toen exact deze uitleg en pil ziet er ook exact hetzelfde uit. Paar dagen erna is deze pil op die red alert lijst gekomen. Weet niet of die lijst enigsinds gelinkt is aan het testcentrum maar zo ja ben k vrij zeker dat dat mijn pil is πŸ˜…

Wil daar ook ff bijzeggen dat k ze zelf al een paar keer heb genomen en vrienden van me ook maar niemand die iets raars heeft gemerkt.
Klik om te vergroten...

Nogmaals batchen kunnen verschillen en verschillende batchen van dezelfde druk kunnen er identiek uit zien maar toch iets anders bevatten.
Je kunt dus nie vrij zeker zijn dat jou pil op redalert staat.
Die melding gaat er niet zomaar komen en als er bij staat soms zijn er met zekerheid enkele pillen getest met een andere inhoud.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
yiazmat zei:
Mss grappig om te weten, toen ik mn 2fma heb laten testen heb k ook een 2cb pil (raketje) mee genomen en aangezien ze tijd hadden konden ze die ff in het systeem checken, kreeg toen exact deze uitleg en pil ziet er ook exact hetzelfde uit. Paar dagen erna is deze pil op die red alert lijst gekomen. Weet niet of die lijst enigsinds gelinkt is aan het testcentrum maar zo ja ben k vrij zeker dat dat mijn pil is πŸ˜…

Wil daar ook ff bijzeggen dat k ze zelf al een paar keer heb genomen en vrienden van me ook maar niemand die iets raars heeft gemerkt.
Klik om te vergroten...
Oh als jij niks raars gehoord hebt dan zelf het wel mee vallen.
P
ParacetamolletjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben zelf de roze paddenstoel 2CB tegengekomen op de dark web en heb deze daarom ook niet gekocht.
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ondertussen heel trip report geworden πŸ˜‚
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#10
yiazmat zei:
Wil daar ook ff bijzeggen dat k ze zelf al een paar keer heb genomen en vrienden van me ook maar niemand die iets raars heeft gemerkt
Klik om te vergroten...

PsyTekz zei:
Die melding gaat er niet zomaar komen en als er bij staat soms zijn er met zekerheid enkele pillen getest met een andere inhoud
Klik om te vergroten...
Wil toch even mijn excuses aanbieden en zeggen dat ik daar wss toch ongelijk had en er wss wel degelijk apihp in sommigen zit

Rede dat ik vermoedde van niet was omdat ik en aantal vrienden ze ook hebben geprobeerd en niemand iets vreemds gemerkt heeft, heb er zelfs wel is 4 tegelijk genomen (meestal doe k er 3) en ook toen sterk maar normaal 2cb effect. Had er zelf ooit 50 gekocht en t merendeel is op dus nam aan dat mn sample size hoog genoeg was om met redelijke zekerheid te zeggen van niet.

Nog ff de rede waarom ik van gedachte ben veranderd: was wel is nieuwschierig hoe het is om 2cb te snuiven ipv slikken. Had gelezen dat snuiven ongeveer gelijk staat aan slikken x3 ofwel 1 snuiven is 3 slikken. Maar nog niet eerder gedaan dus wou voorzichtig beginnen en heb dus een half pilletje gepakt die gecrusht en lijntjes van gemaakt en opgesnoven. Zoals je mag verwachten met snuiven kwam het effect ook veel sneller en krachtiger in. Veel dingen voelde gwn als 2cb maar meer als een speedrun ervan alsof alle effecten in een kortere tijd gestopt worden. De body high voelde ook wel anders en leek veel aangejaagder, niet persee vervelend maar ook niet persee fijn, beetje wat k me kan voorstellen als je iets teveel stims op hebt. Maar merkte ook dat k veel sneller op mn impulsen handelde, niet op een ongecontroleerde manier want kon er verder prima bij nadenken maar het verschil was duidelijk. Vond t eigk best leuk en na zon 3 kwartier d8 ik laat ik die andere helft ook nog is ff nemen. Hierna werd het wel vreemder, de dingen zoals genoemd werden zoals te verw8en sterker maar dat was ook wel gwn leuk en fijn, alleen die impulsen werden toen echt extreem. Zo erg zelfs dat hoewel ik normaal best goeie zelfcontrole heb ik in impuls gauw nog ff ging bijpakken en meer lijntjes ging maken en stond toen ook ineens met een xtc pil in mn hand voor erna, was eigk al zo zeker zoals je je voelt als je een beslissing hebt gemaakt en niemand je er meer vanaf kan brengen, had mn lijntjes letterlijk al klaar toen k mn verstand weer ff terugpopte en ik d8 wtf ben ik nou aan het doen en liep toen weer terug, daarna gebeurde dit ook echt nog een paar keer maar gelukkig ook toen weer kunnen herpakken om het niet te doen, dit voelde denk als een uur maar alles bij elkaar heeft dat moment van impulsen zon 15 min geduurd toen k voelde weer enigsinds normaal te kunnen nadenken, toen kwam ik ook tot de realisatie dat dit wss de aphip was. Het kwartier erna nog steeds wel die impulsen heel sterk maar toen had k wel mn eigen gedachte erbij waardoor ik wist niet verder te gaan maar ervoor bestonden die gedachten gwn niet meer, alleen impuls. Na dat half uur duurde t nog zon 1,5 uur tot het echt uitgewerkt was maar dat was gwn weer stuk subtieler. Wil er ook wel bijzeggen dat gezien alle verhalen het allemaal heel kut klinkt maar eigk hoe slecht ook vond k het best leuk allemaal. Ben natuurlijk wel blij dan ondanks dat er geen controle meer over was ik toch steeds de juiste beslissingen heb kunnen maken. Later toen het helemaal uitgewerkt was wilde ik wel nog ff weten of het nou toeval was of niet dus heb eind vd dag een halfje genomen en t daar bij gelaten (wist dat ik met een halfje nog wel zelfcontrole had dus van daar) maar daarbij had k eigk alleen 2cb effecten en nog niet eens echt sterk ofz, dus die had wss geen aphip ondanks dat ie uit dezelfde batch kwam. Volgende dag wilde ik ook nog wel ff weten wat er zou gebeuren als k opnieuw een hele zou nemen maar aangezien ik nu wist wat ik kon verwachten van te voren voorzorgsmaatregelen genomen en expres het ergens anders ingenomen zodat er geen mogelijkheid tot bijpakken was, hierbij had ik wel weer dat opgejaagde gevoel maar verder leken mn impulsen nog steeds gwn normaal te werken.
Mijn conclusie is dus dat het hoogst waaschijnlijk erg verschilt per pil en ik in die ene wss dus gwn een hoop heeft gezeten. Ook heb k wel is gelezen dat pyros veel meer tot zn recht komen met snuiven dan met slikken dus wss heeft dat ook wel meegespeeld.

iig ondanks alles een ervaring die k niet had willen missen maar ook zeker een aandachtspunt voor iedereen om er voorzichtig mee om te gaan want een beetje gevoeligheid ervoor en alles gaat op als je de verkeerde pakt, mss niet als je het gwn slikt zoals iedereen maar dat kan k niet 100% bevestigen
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
yiazmat zei:
Wil toch even mijn excuses aanbieden en zeggen dat ik daar wss toch ongelijk had en er wss wel degelijk apihp in sommigen zit

Rede dat ik vermoedde van niet was omdat ik en aantal vrienden ze ook hebben geprobeerd en niemand iets vreemds gemerkt heeft, heb er zelfs wel is 4 tegelijk genomen (meestal doe k er 3) en ook toen sterk maar normaal 2cb effect. Had er zelf ooit 50 gekocht en t merendeel is op dus nam aan dat mn sample size hoog genoeg was om met redelijke zekerheid te zeggen van niet.

Nog ff de rede waarom ik van gedachte ben veranderd: was wel is nieuwschierig hoe het is om 2cb te snuiven ipv slikken. Had gelezen dat snuiven ongeveer gelijk staat aan slikken x3 ofwel 1 snuiven is 3 slikken. Maar nog niet eerder gedaan dus wou voorzichtig beginnen en heb dus een half pilletje gepakt die gecrusht en lijntjes van gemaakt en opgesnoven. Zoals je mag verwachten met snuiven kwam het effect ook veel sneller en krachtiger in. Veel dingen voelde gwn als 2cb maar meer als een speedrun ervan alsof alle effecten in een kortere tijd gestopt worden. De body high voelde ook wel anders en leek veel aangejaagder, niet persee vervelend maar ook niet persee fijn, beetje wat k me kan voorstellen als je iets teveel stims op hebt. Maar merkte ook dat k veel sneller op mn impulsen handelde, niet op een ongecontroleerde manier want kon er verder prima bij nadenken maar het verschil was duidelijk. Vond t eigk best leuk en na zon 3 kwartier d8 ik laat ik die andere helft ook nog is ff nemen. Hierna werd het wel vreemder, de dingen zoals genoemd werden zoals te verw8en sterker maar dat was ook wel gwn leuk en fijn, alleen die impulsen werden toen echt extreem. Zo erg zelfs dat hoewel ik normaal best goeie zelfcontrole heb ik in impuls gauw nog ff ging bijpakken en meer lijntjes ging maken en stond toen ook ineens met een xtc pil in mn hand voor erna, was eigk al zo zeker zoals je je voelt als je een beslissing hebt gemaakt en niemand je er meer vanaf kan brengen, had mn lijntjes letterlijk al klaar toen k mn verstand weer ff terugpopte en ik d8 wtf ben ik nou aan het doen en liep toen weer terug, daarna gebeurde dit ook echt nog een paar keer maar gelukkig ook toen weer kunnen herpakken om het niet te doen, dit voelde denk als een uur maar alles bij elkaar heeft dat moment van impulsen zon 15 min geduurd toen k voelde weer enigsinds normaal te kunnen nadenken, toen kwam ik ook tot de realisatie dat dit wss de aphip was. Het kwartier erna nog steeds wel die impulsen heel sterk maar toen had k wel mn eigen gedachte erbij waardoor ik wist niet verder te gaan maar ervoor bestonden die gedachten gwn niet meer, alleen impuls. Na dat half uur duurde t nog zon 1,5 uur tot het echt uitgewerkt was maar dat was gwn weer stuk subtieler. Wil er ook wel bijzeggen dat gezien alle verhalen het allemaal heel kut klinkt maar eigk hoe slecht ook vond k het best leuk allemaal. Ben natuurlijk wel blij dan ondanks dat er geen controle meer over was ik toch steeds de juiste beslissingen heb kunnen maken. Later toen het helemaal uitgewerkt was wilde ik wel nog ff weten of het nou toeval was of niet dus heb eind vd dag een halfje genomen en t daar bij gelaten (wist dat ik met een halfje nog wel zelfcontrole had dus van daar) maar daarbij had k eigk alleen 2cb effecten en nog niet eens echt sterk ofz, dus die had wss geen aphip ondanks dat ie uit dezelfde batch kwam. Volgende dag wilde ik ook nog wel ff weten wat er zou gebeuren als k opnieuw een hele zou nemen maar aangezien ik nu wist wat ik kon verwachten van te voren voorzorgsmaatregelen genomen en expres het ergens anders ingenomen zodat er geen mogelijkheid tot bijpakken was, hierbij had ik wel weer dat opgejaagde gevoel maar verder leken mn impulsen nog steeds gwn normaal te werken.
Mijn conclusie is dus dat het hoogst waaschijnlijk erg verschilt per pil en ik in die ene wss dus gwn een hoop heeft gezeten. Ook heb k wel is gelezen dat pyros veel meer tot zn recht komen met snuiven dan met slikken dus wss heeft dat ook wel meegespeeld.

iig ondanks alles een ervaring die k niet had willen missen maar ook zeker een aandachtspunt voor iedereen om er voorzichtig mee om te gaan want een beetje gevoeligheid ervoor en alles gaat op als je de verkeerde pakt, mss niet als je het gwn slikt zoals iedereen maar dat kan k niet 100% bevestigen
Klik om te vergroten...
Heb je die pillen nu eigenlijk wel of niet naar het testcentrum gebracht?
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#12
N3K0 zei:
Heb je die pillen nu eigenlijk wel of niet naar het testcentrum gebracht?
Klik om te vergroten...
Yep had k gedaan, je kan 3 dingen meenemen waarvan 1 naar het lab gaat, toen was mn 2fma de belangrijkste en de 2cb pil de extra, ofwel die pil is niet naar het lab gegaan maar wel daar op t moment gecheckt en in het archief gecheckt en toen kwamen ze erachter wat deze pil was en dat die mogelijk A-pihp bevat. Paar dagen later stond ie op de red alert lijst
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
yiazmat zei:
Wil toch even mijn excuses aanbieden en zeggen dat ik daar wss toch ongelijk had en er wss wel degelijk apihp in sommigen zit

Rede dat ik vermoedde van niet was omdat ik en aantal vrienden ze ook hebben geprobeerd en niemand iets vreemds gemerkt heeft, heb er zelfs wel is 4 tegelijk genomen (meestal doe k er 3) en ook toen sterk maar normaal 2cb effect. Had er zelf ooit 50 gekocht en t merendeel is op dus nam aan dat mn sample size hoog genoeg was om met redelijke zekerheid te zeggen van niet.

Nog ff de rede waarom ik van gedachte ben veranderd: was wel is nieuwschierig hoe het is om 2cb te snuiven ipv slikken. Had gelezen dat snuiven ongeveer gelijk staat aan slikken x3 ofwel 1 snuiven is 3 slikken. Maar nog niet eerder gedaan dus wou voorzichtig beginnen en heb dus een half pilletje gepakt die gecrusht en lijntjes van gemaakt en opgesnoven. Zoals je mag verwachten met snuiven kwam het effect ook veel sneller en krachtiger in. Veel dingen voelde gwn als 2cb maar meer als een speedrun ervan alsof alle effecten in een kortere tijd gestopt worden. De body high voelde ook wel anders en leek veel aangejaagder, niet persee vervelend maar ook niet persee fijn, beetje wat k me kan voorstellen als je iets teveel stims op hebt. Maar merkte ook dat k veel sneller op mn impulsen handelde, niet op een ongecontroleerde manier want kon er verder prima bij nadenken maar het verschil was duidelijk. Vond t eigk best leuk en na zon 3 kwartier d8 ik laat ik die andere helft ook nog is ff nemen. Hierna werd het wel vreemder, de dingen zoals genoemd werden zoals te verw8en sterker maar dat was ook wel gwn leuk en fijn, alleen die impulsen werden toen echt extreem. Zo erg zelfs dat hoewel ik normaal best goeie zelfcontrole heb ik in impuls gauw nog ff ging bijpakken en meer lijntjes ging maken en stond toen ook ineens met een xtc pil in mn hand voor erna, was eigk al zo zeker zoals je je voelt als je een beslissing hebt gemaakt en niemand je er meer vanaf kan brengen, had mn lijntjes letterlijk al klaar toen k mn verstand weer ff terugpopte en ik d8 wtf ben ik nou aan het doen en liep toen weer terug, daarna gebeurde dit ook echt nog een paar keer maar gelukkig ook toen weer kunnen herpakken om het niet te doen, dit voelde denk als een uur maar alles bij elkaar heeft dat moment van impulsen zon 15 min geduurd toen k voelde weer enigsinds normaal te kunnen nadenken, toen kwam ik ook tot de realisatie dat dit wss de aphip was. Het kwartier erna nog steeds wel die impulsen heel sterk maar toen had k wel mn eigen gedachte erbij waardoor ik wist niet verder te gaan maar ervoor bestonden die gedachten gwn niet meer, alleen impuls. Na dat half uur duurde t nog zon 1,5 uur tot het echt uitgewerkt was maar dat was gwn weer stuk subtieler. Wil er ook wel bijzeggen dat gezien alle verhalen het allemaal heel kut klinkt maar eigk hoe slecht ook vond k het best leuk allemaal. Ben natuurlijk wel blij dan ondanks dat er geen controle meer over was ik toch steeds de juiste beslissingen heb kunnen maken. Later toen het helemaal uitgewerkt was wilde ik wel nog ff weten of het nou toeval was of niet dus heb eind vd dag een halfje genomen en t daar bij gelaten (wist dat ik met een halfje nog wel zelfcontrole had dus van daar) maar daarbij had k eigk alleen 2cb effecten en nog niet eens echt sterk ofz, dus die had wss geen aphip ondanks dat ie uit dezelfde batch kwam. Volgende dag wilde ik ook nog wel ff weten wat er zou gebeuren als k opnieuw een hele zou nemen maar aangezien ik nu wist wat ik kon verwachten van te voren voorzorgsmaatregelen genomen en expres het ergens anders ingenomen zodat er geen mogelijkheid tot bijpakken was, hierbij had ik wel weer dat opgejaagde gevoel maar verder leken mn impulsen nog steeds gwn normaal te werken.
Mijn conclusie is dus dat het hoogst waaschijnlijk erg verschilt per pil en ik in die ene wss dus gwn een hoop heeft gezeten. Ook heb k wel is gelezen dat pyros veel meer tot zn recht komen met snuiven dan met slikken dus wss heeft dat ook wel meegespeeld.

iig ondanks alles een ervaring die k niet had willen missen maar ook zeker een aandachtspunt voor iedereen om er voorzichtig mee om te gaan want een beetje gevoeligheid ervoor en alles gaat op als je de verkeerde pakt, mss niet als je het gwn slikt zoals iedereen maar dat kan k niet 100% bevestigen
Klik om te vergroten...

Als er 1 iets is wat een 2C-B pil doet als je ze snuift is je neus in brand zetten tot een kwartier lang en de tranen uit je ogen lopen.
Ben er vrijwel zeker van dat er redelijk wat A-PHIP in je pil zal gezeten hebben en weinig 2C-B.
Ik kan redelijk wat wegsnatsen maar 2C-B is echt een pijnlijke om door je slijmvliezen te jagen en je zit binnen 5minuten in een intense trip.
Wat jij beschrijft gaat helemaal in de richting van een stim zoals A-PHIP.
Je hebt niet kunnen testen dus zeker zal je nooit zijn maar je kan met een grote kans zeggen dat je pil niet 2C-B puur was.
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#14
Moet zeggen dat t ook wel behoorlijk brandde hoor maar had k ook wel rekening mee gehouden, enige aparte daarin vond k dat t ff aantal seconden duurde voor t ging branden terwijl k dat met andere dingen meteen wel heb
g
giganerdLid
01-01-2024, 00:00
#15
heb dit topic waarin ik heb verteld dat ik die redalert melding over de a-phip in die pillen niet geloofte, maar het gaat inderdaad om een paar verschillende batches, wil dit ff posten ipv een tripreport omdat dit echt een van de gekste (en gevaarlijkste) drugservaringen van mn leven is geweest

ongeveer een jaar geleden had ik die roze nasa pillen en die waren van hele goeie kwaliteit, goed gedoseerd en zat alleen 2c-b in, toen een paar maanden later kwam er een vervuilde batch van deze pil op de markt

een goeie manier waarop ik dat kon merken is dat ik 1 oud zakje had die geurloos was/ een heel licht geurtje (dit waren de goeie)

en een ander zakje (andere dealer, nieuwe batch) met een sterke vieze chloorgeur, deze voelden ook niet lekker, kut trip op gehad met rare bijwerkingen

ik wou er een tripreport over schrijven want ik ben laatst heel erg raar op deze pillen gegaan, niet op de manier van bad trip of te heftig ofzo
maar ik was niet meer aanspreekbaar na 1 pil, ben een paar uur blackout geweest, waarin mij is verteld dat ik onzin uitkraamde, met mijn hoofd tegen de muur aan bonkte tot ik een rode bult had, schreeuwde etc
van wat ik mij wel nog herinner had ik mijn hele gezichtsveld vol met visuals, die zo β€œsnel” bewogen dat ik er hoofdpijn van kreeg
kon bijna niet meer de kamer zien zo drukke visuals had ik, en begon een soort stim-rush te krijgen
daarna blackout

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."