Wil daar ook ff bijzeggen dat k ze zelf al een paar keer heb genomen en vrienden van me ook maar niemand die iets raars heeft gemerkt
Die melding gaat er niet zomaar komen en als er bij staat soms zijn er met zekerheid enkele pillen getest met een andere inhoud
Wil toch even mijn excuses aanbieden en zeggen dat ik daar wss toch ongelijk had en er wss wel degelijk apihp in sommigen zit
Rede dat ik vermoedde van niet was omdat ik en aantal vrienden ze ook hebben geprobeerd en niemand iets vreemds gemerkt heeft, heb er zelfs wel is 4 tegelijk genomen (meestal doe k er 3) en ook toen sterk maar normaal 2cb effect. Had er zelf ooit 50 gekocht en t merendeel is op dus nam aan dat mn sample size hoog genoeg was om met redelijke zekerheid te zeggen van niet.
Nog ff de rede waarom ik van gedachte ben veranderd: was wel is nieuwschierig hoe het is om 2cb te snuiven ipv slikken. Had gelezen dat snuiven ongeveer gelijk staat aan slikken x3 ofwel 1 snuiven is 3 slikken. Maar nog niet eerder gedaan dus wou voorzichtig beginnen en heb dus een half pilletje gepakt die gecrusht en lijntjes van gemaakt en opgesnoven. Zoals je mag verwachten met snuiven kwam het effect ook veel sneller en krachtiger in. Veel dingen voelde gwn als 2cb maar meer als een speedrun ervan alsof alle effecten in een kortere tijd gestopt worden. De body high voelde ook wel anders en leek veel aangejaagder, niet persee vervelend maar ook niet persee fijn, beetje wat k me kan voorstellen als je iets teveel stims op hebt. Maar merkte ook dat k veel sneller op mn impulsen handelde, niet op een ongecontroleerde manier want kon er verder prima bij nadenken maar het verschil was duidelijk. Vond t eigk best leuk en na zon 3 kwartier d8 ik laat ik die andere helft ook nog is ff nemen. Hierna werd het wel vreemder, de dingen zoals genoemd werden zoals te verw8en sterker maar dat was ook wel gwn leuk en fijn, alleen die impulsen werden toen echt extreem. Zo erg zelfs dat hoewel ik normaal best goeie zelfcontrole heb ik in impuls gauw nog ff ging bijpakken en meer lijntjes ging maken en stond toen ook ineens met een xtc pil in mn hand voor erna, was eigk al zo zeker zoals je je voelt als je een beslissing hebt gemaakt en niemand je er meer vanaf kan brengen, had mn lijntjes letterlijk al klaar toen k mn verstand weer ff terugpopte en ik d8 wtf ben ik nou aan het doen en liep toen weer terug, daarna gebeurde dit ook echt nog een paar keer maar gelukkig ook toen weer kunnen herpakken om het niet te doen, dit voelde denk als een uur maar alles bij elkaar heeft dat moment van impulsen zon 15 min geduurd toen k voelde weer enigsinds normaal te kunnen nadenken, toen kwam ik ook tot de realisatie dat dit wss de aphip was. Het kwartier erna nog steeds wel die impulsen heel sterk maar toen had k wel mn eigen gedachte erbij waardoor ik wist niet verder te gaan maar ervoor bestonden die gedachten gwn niet meer, alleen impuls. Na dat half uur duurde t nog zon 1,5 uur tot het echt uitgewerkt was maar dat was gwn weer stuk subtieler. Wil er ook wel bijzeggen dat gezien alle verhalen het allemaal heel kut klinkt maar eigk hoe slecht ook vond k het best leuk allemaal. Ben natuurlijk wel blij dan ondanks dat er geen controle meer over was ik toch steeds de juiste beslissingen heb kunnen maken. Later toen het helemaal uitgewerkt was wilde ik wel nog ff weten of het nou toeval was of niet dus heb eind vd dag een halfje genomen en t daar bij gelaten (wist dat ik met een halfje nog wel zelfcontrole had dus van daar) maar daarbij had k eigk alleen 2cb effecten en nog niet eens echt sterk ofz, dus die had wss geen aphip ondanks dat ie uit dezelfde batch kwam. Volgende dag wilde ik ook nog wel ff weten wat er zou gebeuren als k opnieuw een hele zou nemen maar aangezien ik nu wist wat ik kon verwachten van te voren voorzorgsmaatregelen genomen en expres het ergens anders ingenomen zodat er geen mogelijkheid tot bijpakken was, hierbij had ik wel weer dat opgejaagde gevoel maar verder leken mn impulsen nog steeds gwn normaal te werken.
Mijn conclusie is dus dat het hoogst waaschijnlijk erg verschilt per pil en ik in die ene wss dus gwn een hoop heeft gezeten. Ook heb k wel is gelezen dat pyros veel meer tot zn recht komen met snuiven dan met slikken dus wss heeft dat ook wel meegespeeld.
iig ondanks alles een ervaring die k niet had willen missen maar ook zeker een aandachtspunt voor iedereen om er voorzichtig mee om te gaan want een beetje gevoeligheid ervoor en alles gaat op als je de verkeerde pakt, mss niet als je het gwn slikt zoals iedereen maar dat kan k niet 100% bevestigen