Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs geeft mij een andere ervaring dan wat ik al heb gedaan?

Welke drugs geeft mij een andere ervaring dan wat ik al heb gedaan?

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
ParacetamolletjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Casrus zei:
MAL
Salvia
Klik om te vergroten...

Zou je "MAL" nog kunnen toelichten? Daar heb ik nog nooit eerder van gehoord namelijk

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Paracetamolletje zei:
Wat toch het meeste afwijkt van wat ik al heb meegemaakt. MDMA is bijvoorbeeld geweldig maar ondertussen ook alweer een beetje "saai" , dus ik kan wel een nog een upper gaan proberen doen maar ik denk niet dat dat een hele andere ervaring gaat worden. Keta vind ik nog steeds geweldig omdat ik eigenlijk alles vergeet en het toch vaak weer voelt als "nieuw" elke keer wanneer ik flink neem. LSD is altijd een enorme planning en het zet me toch wel flink aan het denken wat ik niet altijd een hele fijne ervaring vindt.

Bedankt voor je tip op de n,n,dmt :) ik wilde het beknopt neerzetten en ik ben niet zozeer opzoek naar een breakthrough, ik heb tot nu toe alleen de 1e fase meegemaakt en de volgende fase zou dan de "waiting room zijn". Dit lijkt me ook erg tof.
Klik om te vergroten...
Heb m'n oorspronkelijk antwoord uitgebreid. Denk dat je mogelijks MXiPr wel interessant zou vinden. Op lage dosis voelt het wat aan als lachgas op vlak van euforie, iets hoger geeft meer dissociatie.

Het is een trippy disso. Goeie euforie en muziek klinkt er geweldig op.

Was je nog in deze wereld toen?

Welke methode gebruik je?

Het is denk ik beter om lage dosissen te proberen om je techniek te optimaliseren en zo minder verspillen. Je kan er ook 70mg in gooien maar dan kan je breakthrough ook gewoon een totale blackout zijn.

Hier kan je meer lezen. Het is soms beter om zelf onderzoek te doen naar een middel dan een random persoon op het internet blindelings te vertrouwen; er is best wat foute informatie soms.

m.psychonautwiki.org

MXiPr

3-MeO-2′-Oxo-PCiPr (also known as MXiPr) is a novel dissociative substance of the arylcyclohexylamine class. It is a structural analog of MXE. The mechanism of action is not known, but it is likely an NMDA receptor antagonist, producing dissociative and euphoric effects.
m.psychonautwiki.org m.psychonautwiki.org
P
ParacetamolletjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Snuffelaar zei:
Heb m'n oorspronkelijk antwoord uitgebreid. Denk dat je mogelijks MXiPr wel interessant zou vinden. Op lage dosis voelt het wat aan als lachgas op vlak van euforie, iets hoger geeft meer dissociatie.
Klik om te vergroten...
Dat klinkt inderdaad wel interessant, thanks! Nu ik er zelf overnadenk vind ik inderdaad dissociatie wel erg interessant, tot nu toe ligt mijn ervaring daarmee alleen met keta.

Snuffelaar zei:
Was je nog in deze wereld toen?

Welke methode gebruik je?
Klik om te vergroten...
Ja zeker, ik was nog helemaal bewust dat ik me in de ruimte bevond waar ik zat. Ik zag alleen wat kleurtjes en het was al en al niet heel heftig. Ik had het geprobeerd om het te vaporisen met een vriend maar de techniek was zeker niet optimaal. We hadden de vlam (een blauwe vlam) eerst niet direct op de dmt maar erboven, toen kwam er echter geen rook en kreeg ik dmt (niet in rookvorm) in mijn mond (bah). We moesten eigenlijk de vlam daarom wel vrijwel direct op de dmt doen, wat natuurlijk niet optimaal is want dan verbrand je een deel. Dus daar gaan we nog even in verdiepen.

Snuffelaar zei:
Hier kan je meer lezen. Het is soms beter om zelf onderzoek te doen naar een middel dan een random persoon op het internet blindelings te vertrouwen; er is best wat foute informatie soms.
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens! Zal het in mijn achterhoofd houden ; )
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Paracetamolletje zei:
Dat klinkt inderdaad wel interessant, thanks! Nu ik er zelf overnadenk vind ik inderdaad dissociatie wel erg interessant, tot nu toe ligt mijn ervaring daarmee alleen met keta.


Ja zeker, ik was nog helemaal bewust dat ik me in de ruimte bevond waar ik zat. Ik zag alleen wat kleurtjes en het was al en al niet heel heftig. Ik had het geprobeerd om het te vaporisen met een vriend maar de techniek was zeker niet optimaal. We hadden de vlam (een blauwe vlam) eerst niet direct op de dmt maar erboven, toen kwam er echter geen rook en kreeg ik dmt (niet in rookvorm) in mijn mond (bah). We moesten eigenlijk de vlam daarom wel vrijwel direct op de dmt doen, wat natuurlijk niet optimaal is want dan verbrand je een deel. Dus daar gaan we nog even in verdiepen.


Helemaal mee eens! Zal het in mijn achterhoofd houden ; )
Klik om te vergroten...
Je wilt de vlam absoluut niet op de DMT hebben aangezien je het moet vapen ipv roken. Blauwe vlammen dus beter niet. Heb je interesse om het NN-DMT gesprek via privé bericht verder te zetten? Wil je graag helpen want het is fantastisch spul.

Hitte gaat omhoog dus erboven houden lukt enkel als je de vlam naar beneden kan zuigen. Makkelijker met een gewone aansteker.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Paracetamolletje zei:
Zou je "MAL" nog kunnen toelichten? Daar heb ik nog nooit eerder van gehoord namelijk
Klik om te vergroten...
Methallylescaline - PsychonautWiki

Het is een soort mescaline-achtig iets. Zag regenboog randen maar alleen in combinatie met ofwel P-LSD dan wel AL-LAD.
P
ParacetamolletjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snuffelaar zei:
Heb je interesse om het NN-DMT gesprek via privé bericht verder te zetten? Wil je graag helpen want het is fantastisch spul.
Klik om te vergroten...
Super! Zal dit zeker binnenkort doen :wink:
P
ParacetamolletjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb ondertussen al heel wat verschillende drugs gedaan, maar ik vroeg me af wat mij een nieuwe ervaring gaat geven dan wat ik al heb gedaan?
Ik heb van het volgende gesmikkeld (volledig lijstje):

Alcohol
Truffels (lang geleden en nooit eigenlijk goed gedaan)
Lachgas
Poppers
Wiet
3MMC
MDMA / XTC
LSD (10+ keer gedaan)
Ketamine (vaak en tot aan een k-hole)
Pep / speed
Sos / Coke
N,N,DMT (kleine dosering, ga binnenkort een keer proberen een breakthrough te krijgen)

Na wat rondgestruind te hebben hier op het forum leek 3MeO PCP me wel interessant, 5 MeO DMT lijkt me ook wel interessant maar ik wacht mijn N,N DMT ervaring nog even af. Wat zouden jullie me nog kunnen "aanraden"?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
3-MeO-PCP staat op de opiumlijst en is alleszins niet meer legaal te verkrijgen.

3-MeO-PCE is wél nog op de markt maar is euforischer/energieker. Voor mij voelde het ook iets warmer aan, zoals 2-FDCK.

Op vlak van dissociatieve vind ik persoonlijk MXiPr en DMXE wel interessant.

Er zijn zoveel soorten drugs, dus de vraag is eerder naar jou toe: wat voor effect zoek je precies?

Op vlak van je komende avontuur met NN-DMT kan ik je enkel aanraden om niet te mikken op een breakthrough maar op je techniek. Breakthrough komt vanzelf en de focus erop kan frustratie geven terwijl het juist liefde kan brengen.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#9
MAL
Salvia
P
ParacetamolletjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snuffelaar zei:
Er zijn zoveel soorten drugs, dus de vraag is eerder naar jou toe: wat voor effect zoek je precies?
Klik om te vergroten...
Wat toch het meeste afwijkt van wat ik al heb meegemaakt. MDMA is bijvoorbeeld geweldig maar ondertussen ook alweer een beetje "saai" , dus ik kan wel een nog een upper gaan proberen doen maar ik denk niet dat dat een hele andere ervaring gaat worden. Keta vind ik nog steeds geweldig omdat ik eigenlijk alles vergeet en het toch vaak weer voelt als "nieuw" elke keer wanneer ik flink neem. LSD is altijd een enorme planning en het zet me toch wel flink aan het denken wat ik niet altijd een hele fijne ervaring vindt.

Bedankt voor je tip op de n,n,dmt :) ik wilde het beknopt neerzetten en ik ben niet zozeer opzoek naar een breakthrough, ik heb tot nu toe alleen de 1e fase meegemaakt en de volgende fase zou dan de "waiting room zijn". Dit lijkt me ook erg tof.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."