#1
MAL
Salvia
Zou je "MAL" nog kunnen toelichten? Daar heb ik nog nooit eerder van gehoord namelijk
MAL
Salvia
Heb m'n oorspronkelijk antwoord uitgebreid. Denk dat je mogelijks MXiPr wel interessant zou vinden. Op lage dosis voelt het wat aan als lachgas op vlak van euforie, iets hoger geeft meer dissociatie.Wat toch het meeste afwijkt van wat ik al heb meegemaakt. MDMA is bijvoorbeeld geweldig maar ondertussen ook alweer een beetje "saai" , dus ik kan wel een nog een upper gaan proberen doen maar ik denk niet dat dat een hele andere ervaring gaat worden. Keta vind ik nog steeds geweldig omdat ik eigenlijk alles vergeet en het toch vaak weer voelt als "nieuw" elke keer wanneer ik flink neem. LSD is altijd een enorme planning en het zet me toch wel flink aan het denken wat ik niet altijd een hele fijne ervaring vindt.
Bedankt voor je tip op de n,n,dmtik wilde het beknopt neerzetten en ik ben niet zozeer opzoek naar een breakthrough, ik heb tot nu toe alleen de 1e fase meegemaakt en de volgende fase zou dan de "waiting room zijn". Dit lijkt me ook erg tof.
Dat klinkt inderdaad wel interessant, thanks! Nu ik er zelf overnadenk vind ik inderdaad dissociatie wel erg interessant, tot nu toe ligt mijn ervaring daarmee alleen met keta.Heb m'n oorspronkelijk antwoord uitgebreid. Denk dat je mogelijks MXiPr wel interessant zou vinden. Op lage dosis voelt het wat aan als lachgas op vlak van euforie, iets hoger geeft meer dissociatie.
Ja zeker, ik was nog helemaal bewust dat ik me in de ruimte bevond waar ik zat. Ik zag alleen wat kleurtjes en het was al en al niet heel heftig. Ik had het geprobeerd om het te vaporisen met een vriend maar de techniek was zeker niet optimaal. We hadden de vlam (een blauwe vlam) eerst niet direct op de dmt maar erboven, toen kwam er echter geen rook en kreeg ik dmt (niet in rookvorm) in mijn mond (bah). We moesten eigenlijk de vlam daarom wel vrijwel direct op de dmt doen, wat natuurlijk niet optimaal is want dan verbrand je een deel. Dus daar gaan we nog even in verdiepen.Was je nog in deze wereld toen?
Welke methode gebruik je?
Helemaal mee eens! Zal het in mijn achterhoofd houden ; )Hier kan je meer lezen. Het is soms beter om zelf onderzoek te doen naar een middel dan een random persoon op het internet blindelings te vertrouwen; er is best wat foute informatie soms.
Je wilt de vlam absoluut niet op de DMT hebben aangezien je het moet vapen ipv roken. Blauwe vlammen dus beter niet. Heb je interesse om het NN-DMT gesprek via privé bericht verder te zetten? Wil je graag helpen want het is fantastisch spul.Dat klinkt inderdaad wel interessant, thanks! Nu ik er zelf overnadenk vind ik inderdaad dissociatie wel erg interessant, tot nu toe ligt mijn ervaring daarmee alleen met keta.
Ja zeker, ik was nog helemaal bewust dat ik me in de ruimte bevond waar ik zat. Ik zag alleen wat kleurtjes en het was al en al niet heel heftig. Ik had het geprobeerd om het te vaporisen met een vriend maar de techniek was zeker niet optimaal. We hadden de vlam (een blauwe vlam) eerst niet direct op de dmt maar erboven, toen kwam er echter geen rook en kreeg ik dmt (niet in rookvorm) in mijn mond (bah). We moesten eigenlijk de vlam daarom wel vrijwel direct op de dmt doen, wat natuurlijk niet optimaal is want dan verbrand je een deel. Dus daar gaan we nog even in verdiepen.
Helemaal mee eens! Zal het in mijn achterhoofd houden ; )
Methallylescaline - PsychonautWikiZou je "MAL" nog kunnen toelichten? Daar heb ik nog nooit eerder van gehoord namelijk
Super! Zal dit zeker binnenkort doenHeb je interesse om het NN-DMT gesprek via privé bericht verder te zetten? Wil je graag helpen want het is fantastisch spul.
Wat toch het meeste afwijkt van wat ik al heb meegemaakt. MDMA is bijvoorbeeld geweldig maar ondertussen ook alweer een beetje "saai" , dus ik kan wel een nog een upper gaan proberen doen maar ik denk niet dat dat een hele andere ervaring gaat worden. Keta vind ik nog steeds geweldig omdat ik eigenlijk alles vergeet en het toch vaak weer voelt als "nieuw" elke keer wanneer ik flink neem. LSD is altijd een enorme planning en het zet me toch wel flink aan het denken wat ik niet altijd een hele fijne ervaring vindt.Er zijn zoveel soorten drugs, dus de vraag is eerder naar jou toe: wat voor effect zoek je precies?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."