Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Zijn hele harde hartkloppingen normaal op mdma/mephedron Hele harde hartkloppingen zijn in ieder geval niet 'normaal' op MDMA/mephedrone of. Ik weet niet in welke situatie jij zit met je leven en op welke manier jij drugs gebruikt, of je geestelijk in orde bent en op die hartkloppingen na, overige lichamelijke klachten hebt, want dat soort zaken spelen grote rollen, is het gebruik regelmatig, of gewoon keertje als ik zin heb. Er zijn ook mensen die zijn allergisch voor de stof MDMA, Van te voren is dit niet vast te stellen las ik, dus t zou kunnen, maar aan de andere kant is er ook een grote kans van niet, aangezien volgens mij 4 op de 100.000 mensen dit heeft en ik weet ook niet zeker of felle hartkloppingen hier een symptoom van zijn. Kortom, wat wel duidelijk is in de gaten houden als je er vaker last van gaat krijgen en uitkijken met gebruik, want daardoor worden die hartkloppingen steeds weer feller en zul je merken dat je er vaker last van krijgt. En als je er ook echt bij begint te zweten en je raakt in paniek zeg maar, je weet niet wat je moet doen dan kun je het beste meteen je huisarts opbellen."
"Vaak zitten verslavingen volgens de 'hulpverleners' tussen de oren, maar wat ze vaak vergeten is dat 'tussen de oren' geestelijk is, vaak wordt dit niet gemeld en laten ze het zoals het is, met gevolg dat jij als gebruiker gewoon door kan gaan (en aangezien je toch doet wat je zelf wilt) verergert dit de situatie alleen maar, totdat je op een gegeven moment ook lichamelijk afhankelijk bent van de speed. Bijv. als je het niet gebruikt kun je minder goed functioneren doordat je jezelf met je eigen gebruik uitput, je hebt nergens meer zin in, maar je kan het eigenlijk ook weer niet omdat je lichaam het niet aankan en dan moet je toch maar opnieuw zooi halen zodat in ieder geval je lichaam en organen weer normaal functioneren en zo ga je steeds verder. Vaak zijn het de mensen die de theorie hebben geleerd en de meeste situaties alleen uit boeken kennen die zeggen dat speed niet verslavend is, ik kan je zeggen ik spreek uit eigen ervaring en heb het bij nog veel meer mensen zo meegemaakt, dus ik verzeker je dat je het echt wel moeilijk gaat krijgen als je probeert te stoppen en dit lukt niet iedereen zelfstandig, is mij zelf ook niet in m'n eentje gelukt, heb gedwongen hulpverlening gehad, verslavingszorg en niks heeft geholpen, maar op het moment dat ik zelf inzag dat mijn situatie écht té erg was (1.88 lang en 53 kilo, dat is bijna 20 kilo onder je gewicht) en alle verschijnselen van 'selfdestruction' met pijn zowel lichamelijk als mentaal wil ik stoppen en omdat ik m'n eigen ouders ook steeds dieper zie zinken. Verslaving is een ziekte, maar als je er echt vanaf wilt ga op zoek naar de dingen die jou daarvoor motiveren en je zult zien dat je je steeds frisser gaat voelen en houdt dat vol, lukt dat niet? Ga dan gewoon naar een kliniek, t was ook mijn laatste keuze maar ik heb hem gemaakt en heb nu nog één week in de 'sociale maatschappij' voor ik me laat opnemen en aan die serieuze poging ga beginnen."
"'T is dat ik ze met spoed van het ziekenhuis kreeg voorgeschreven om slaap in te halen en om ontwenningsverschijnselen tegen te gaan, maar aangezien ik al wist dat dit niks ging worden, omdat ik niet medicatietrouw ben, heb ik ze in een weekendje keer meegenomen en ik moet zeggen dat ze wel een soort van licht euforisch gevoel op je hebben, ik combineerde dat dan met een paar biertjes, speed en blowen wat standaard overal bij hoort. Maar dit is wel echt het eerste medicijn voor mij waar ik wat van merk. Ritalin e.d. dat ik ook moest slikken voor ADD nooit het 'positieve effect' of wat dan ook gemerkt en bij die laatste ervaarde ik alleen de buikpijn die ik er van kreeg en ik werd er juist extra agressief van, dus nooit echt in medicijnen gelooft, daarom vindt ik wel ff relaxed dat dit wél goed aanslaat, eerst paar keer genomen als slaapmiddel, omdat ik altijd al moeite had/heb met het inslapen en je bent eigenlijk zo goed als meteen weg en slaapt ook gewoon letterlijk 11 á 12 uur als een dooie hond verder en toen keertje recreatief was ook wel ff leuk, soort licht gevoel van geluk, maar om het nou persé daarvoor te kopen? Nee bedankt, maar zolang ik ze heb zal ik ze met plezier innemen!"
"Bierie en wieri, speed en paar pillen"
"Re: Vraagje: wanneer kun je concluderen dat je verslaafd ben Je begint met snuiven, je hebt net de eerste lijntjes van je leven meegemaakt en je vond het leuk, je kijkt aan het eind van de avond/nacht nog eens in je pakketje en ziet dat er nog één lijntje in zit, die leg je vervolgens voor jezelf neer en haalt de neus nog een keer flink op en je voelt je weer 'lekker'.. Als je dan op een gegeven moment al een langere tijd aan de zooi zit en je hebt dezelfde situatie als hierboven dan.. .. Kijk je aan het einde van de avond/nacht nog eens in je pakketje en ziet dat er nog maar één lijntje in zit, dan ga je dat lijntje al neerleggen met gedachtes, gedachtes zoals: 'K*t! Ik moet weer nieuwe zooi zien te regelen' 'Fuck, dit is m'n laatste lijn alweer..'. .. Dan haal je je neus nog een keer op, maar je voelt je niet 'lekker' zoals je eerst nog van je laatste nakkie kon genieten, sterker nog het gaat avérechts werken, agressief, helemaal P A R A worden.En dat komt allemaal, omdat je dan alweer met je volgende nakkie bezig bent die je 'moet' hebben, maar die er niet is. Als je dit ervaart dan ben je in ieder geval al geestelijk verslaafd."
"Doe mij maar SilverHaze van coffeeshop De Kink in Ede, 'T is een tientje per gram voor een lekker droog zoet wietje, Zoetere smaak en geur dan White Widow en een lekker welbekend Haze nasmaakje, met een tintje hasj. Is tot nu toe nog steeds een van m'n favorieten, dus zeker een aanrader!"