#1
Re: Zijn hele harde hartkloppingen normaal op mdma/mephedron
de laatste keer dat ik Mephedrone op had thuis (2 x 100mg) heb ik er veel alcohol bij gedronken (shotje af en toe) en veel bij geblowd. Terwijl ik dit deed voelde ik op de "achtergrond" weer een rush opkomen. Helaas ontpopte dit niet in een golf van euphorie maar in een angstig gevoel waarbij ik een suis hoorde en erg onrustig werd. Ik raakte in paniek omdat ik mijn hartslag voelde in mijn handen en voeten en ben onder de koude douche gaan staan. Gelukkig was mijn vriendin erbij die me rustig kon houden, want als het aan mij lag werd de ambulance gebeld. Op dat moment wilde ik ook dat het spul direct uitwerkte zodat ik nuchter zou zijn. Ook betrapte ik mezelf erop dat ik zei dat ik het nooit meer zou gaan doen. Ik was echt doodsbang!
De ijskoude douche icm wat eten en drinken zorgde ervoor dat ik het heel langzaam uit voelde werken en na een half uur durfde ik onder de douche vandaan te stappen en te gaan slapen.
Zonde voor onze avond, meestal hebben we een fantastisch avondje met z`n 2en:P met dit spul. Maar was blij dat ik de ochtend erna gewoon wakker werd en nagenoeg nergens last van had.
Iemand wel eens zoiets meegemaakt??
de laatste keer dat ik Mephedrone op had thuis (2 x 100mg) heb ik er veel alcohol bij gedronken (shotje af en toe) en veel bij geblowd. Terwijl ik dit deed voelde ik op de "achtergrond" weer een rush opkomen. Helaas ontpopte dit niet in een golf van euphorie maar in een angstig gevoel waarbij ik een suis hoorde en erg onrustig werd. Ik raakte in paniek omdat ik mijn hartslag voelde in mijn handen en voeten en ben onder de koude douche gaan staan. Gelukkig was mijn vriendin erbij die me rustig kon houden, want als het aan mij lag werd de ambulance gebeld. Op dat moment wilde ik ook dat het spul direct uitwerkte zodat ik nuchter zou zijn. Ook betrapte ik mezelf erop dat ik zei dat ik het nooit meer zou gaan doen. Ik was echt doodsbang!
De ijskoude douche icm wat eten en drinken zorgde ervoor dat ik het heel langzaam uit voelde werken en na een half uur durfde ik onder de douche vandaan te stappen en te gaan slapen.
Zonde voor onze avond, meestal hebben we een fantastisch avondje met z`n 2en:P met dit spul. Maar was blij dat ik de ochtend erna gewoon wakker werd en nagenoeg nergens last van had.
Iemand wel eens zoiets meegemaakt??