Re: Zijn hele harde hartkloppingen normaal op mdma/mephedron
Hele harde hartkloppingen zijn in ieder geval niet 'normaal' op MDMA/mephedrone of.
Ik weet niet in welke situatie jij zit met je leven en op welke manier jij drugs gebruikt, of je geestelijk in orde bent en op die hartkloppingen na, overige lichamelijke klachten hebt, want dat soort zaken spelen grote rollen, is het gebruik regelmatig, of gewoon keertje als ik zin heb.
Er zijn ook mensen die zijn allergisch voor de stof MDMA,
Van te voren is dit niet vast te stellen las ik, dus t zou kunnen, maar aan de andere kant is er ook een grote kans van niet, aangezien volgens mij 4 op de 100.000 mensen dit heeft en ik weet ook niet zeker of felle hartkloppingen hier een symptoom van zijn.
Kortom, wat wel duidelijk is in de gaten houden als je er vaker last van gaat krijgen en uitkijken met gebruik, want daardoor worden die hartkloppingen steeds weer feller en zul je merken dat je er vaker last van krijgt.
En als je er ook echt bij begint te zweten en je raakt in paniek zeg maar, je weet niet wat je moet doen dan kun je het beste meteen je huisarts opbellen.
![:wink:]()