Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZijn hele harde hartkloppingen normaal op mdma/mephedrone?

Zijn hele harde hartkloppingen normaal op mdma/mephedrone?

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
TictacLid
01-01-2024, 00:00
Re: Zijn hele harde hartkloppingen normaal op mdma/mephedron

de laatste keer dat ik Mephedrone op had thuis (2 x 100mg) heb ik er veel alcohol bij gedronken (shotje af en toe) en veel bij geblowd. Terwijl ik dit deed voelde ik op de "achtergrond" weer een rush opkomen. Helaas ontpopte dit niet in een golf van euphorie maar in een angstig gevoel waarbij ik een suis hoorde en erg onrustig werd. Ik raakte in paniek omdat ik mijn hartslag voelde in mijn handen en voeten en ben onder de koude douche gaan staan. Gelukkig was mijn vriendin erbij die me rustig kon houden, want als het aan mij lag werd de ambulance gebeld. Op dat moment wilde ik ook dat het spul direct uitwerkte zodat ik nuchter zou zijn. Ook betrapte ik mezelf erop dat ik zei dat ik het nooit meer zou gaan doen. Ik was echt doodsbang!

De ijskoude douche icm wat eten en drinken zorgde ervoor dat ik het heel langzaam uit voelde werken en na een half uur durfde ik onder de douche vandaan te stappen en te gaan slapen.

Zonde voor onze avond, meestal hebben we een fantastisch avondje met z`n 2en:P met dit spul. Maar was blij dat ik de ochtend erna gewoon wakker werd en nagenoeg nergens last van had.

Iemand wel eens zoiets meegemaakt??

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
k
k00kLid

Met MDMA heb ik wel eens dat je soms een paar keer je hart voelt kloppen, harder dan normaal. Maar dat gaat snel weer weg.
N
NibiruLid
Hee DF-ers,

Meestal als ik op MDMA of Mephedrone ben of ben geweest, heb ik last van niet hele snelle maar hele harde hartkloppingen.. Of soms lijkt hij soms beetje over te slaan.

Moet ik me hier druk om maken?
p
plopkoekLid
druk om maken? neee....tuurlijk niet....

gewoon nog een pilletje droppen.

:wink:
N
NathanielLid
Druk maken zou ik maar niet doen als je al last hebt van je hart :P

De enige stof waarbij ik last had van hartkloppingen was ephedra, bij kleine dosissen al.

Het zou kunnen dat je wat te hoog doseert. Maar het zou ook heel goed kunnen dat je lichaam uberhaupt niet in topconditie is. Daar zou ik in eerste instantie gaan zoeken. Kijk eens naar je conditie, eet gewoontes, bloeddruk.

Druk maken zou ik niet doen dus, maar wees er alert op, je hart kun je zacht gezegd niet missen :wink:
P
ParaTalentaLid

Hele harde hartkloppingen zijn in ieder geval niet 'normaal' op MDMA/mephedrone of.
Ik weet niet in welke situatie jij zit met je leven en op welke manier jij drugs gebruikt, of je geestelijk in orde bent en op die hartkloppingen na, overige lichamelijke klachten hebt, want dat soort zaken spelen grote rollen, is het gebruik regelmatig, of gewoon keertje als ik zin heb.

Er zijn ook mensen die zijn allergisch voor de stof MDMA,
Van te voren is dit niet vast te stellen las ik, dus t zou kunnen, maar aan de andere kant is er ook een grote kans van niet, aangezien volgens mij 4 op de 100.000 mensen dit heeft en ik weet ook niet zeker of felle hartkloppingen hier een symptoom van zijn.

Kortom, wat wel duidelijk is in de gaten houden als je er vaker last van gaat krijgen en uitkijken met gebruik, want daardoor worden die hartkloppingen steeds weer feller en zul je merken dat je er vaker last van krijgt.

En als je er ook echt bij begint te zweten en je raakt in paniek zeg maar, je weet niet wat je moet doen dan kun je het beste meteen je huisarts opbellen. :wink:
T
T-menLid

Het schijnt dat het bij jongeren (<30) niet ongewoon is om hartkloppingen te hebben.

Ik heb ooit bij een cardioloog gelopen ivm de klachten die jij omschrijft. Na een lading tests en echo's later bleek dat mijn hart het prima deed en tot op heden ook nog doet.
Wat ik als tip mee kreeg; als ie weer zo raar doet, gewoon (zo lekker overdreven) hard hoesten.
Werkt bij mij over het algemeen goed. Maar wel nasty irritant die hartkloppingen...

Ach, en als ie op is dan is ie op...
s
sjoerd101Lid

Bij mephedrone is een (extreem) hoge hartslag vrij normaal, vooral bij hoge doseringen. Bij mdma hoor ik het niet zo vaak.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."