Re: Vraagje: wanneer kun je concluderen dat je verslaafd ben
Je begint met snuiven, je hebt net de eerste lijntjes van je leven meegemaakt en je vond het leuk, je kijkt aan het eind van de avond/nacht nog eens in je pakketje en ziet dat er nog één lijntje in zit, die leg je vervolgens voor jezelf neer en haalt de neus nog een keer flink op en je voelt je weer 'lekker'..
Als je dan op een gegeven moment al een langere tijd aan de zooi zit en je hebt dezelfde situatie als hierboven dan..
.. Kijk je aan het einde van de avond/nacht nog eens in je pakketje en ziet dat er
nog maar één lijntje in zit, dan ga je dat lijntje al neerleggen met gedachtes, gedachtes zoals: 'K*t! Ik
moet weer nieuwe zooi zien te regelen' 'Fuck, dit is m'n laatste lijn alweer..'.
.. Dan haal je je neus nog een keer op, maar je voelt je niet 'lekker' zoals je eerst nog van je laatste nakkie kon genieten, sterker nog het gaat avérechts werken, agressief, helemaal P A R A worden.En dat komt allemaal, omdat je dan alweer met je volgende nakkie bezig bent die je '
moet' hebben, maar die er niet is.
Als je dit ervaart dan ben je in ieder geval al geestelijk verslaafd.
![:wink:]()