Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"W.F.L. zei: cropp zei: ook een drugsblunder, afrekenen bij de albert heijn, je pinpas uit je zak trekken en zo 2 sealtjes op de grond gooien... Klik om te vergroten... Haha, of bij een buscontrole uit de bus moeten stappen omdat je je kaartje niet vindt en terwijl je je zakken leegmaakt komt er zo'n domme snowseal tevoorschijn Klik om te vergroten... nog beter als het viagra is"
"Ik heb nu ong 3 keer salvia geprobeert en rond de 80 euro uitgegeven. Laatste keer sage extract 15x. Alles goed gedaan bong,stormaansteker en wat mensen naast je. Niks, ik kom niet verder dan het stonede fase. Het ligt niet aan de kwantiteit ik probeerde iets van .3 sage extract 15x maar toch niks. Ik wil echt een salvia trip meemaken dus advies zou ik op prijs stellen."
"Aalpoepert zei: Houd je de rook wel zo lang mogelijk in? Dan kan het zijn dat jij een van de weinige personen bent die vrij ongevoelig is voor salvia of zelfs een van de weinige mensen die geen effect zal bereiken bij salvia. Probeer of een hoger extract of houd er mee op. Klik om te vergroten... Zo ongeveer een minuut."
"Oke pijpje got it. Ik ga nu gewoon de 40x pijpje doen."
"Et was das gewoon kut. We deden het met een bong en een beetje pijpje. Ik heb vrij veel genomen maar werd dr alleen maar stoned van."
"Re: Hulp gevraagd: Salviahttp://www.drugsforum.nl/posting.ph Aalpoepert zei: Ik poep palingen. Ot: Je kan het het beste roken, maar er zit een gebruiksaanwijzing aan. Je moet de rook zoveel mogelijk en zo lang mogelijk inhouden. De een is gevoeliger voor salvia dan de ander en bij salvia geldt een omgekeerde tolerantie, wat wil zeggen hoe meer je rookt hoe gevoeliger je voor het effect wordt. Klik om te vergroten... Ik hield het ong een minuut in ofzo."
"dus volgende keer gewoon .1 nemen en dan de volgende dag er met .3 tegenaan?"
"Drientje zei: Paling zei: Beste junkies, Klik om te vergroten... Goh, dat scheelt weer een hoop antwoorden van mijn kant. Ik voel me niet aangesproken. En jongetjes zoals jij die niet weten hoe de zoekfunctie werkt zouden niet met hun tengels aan drugs als Salvia moeten zitten. Wordt eerst maar eens volwassen. Klik om te vergroten... Ach, iedereen ziet dat dat spottend bedoeld is. Niet zo snel op je teentjes getrapt zijn."
"J, Pit, Jonko, Joint"
"Beste junkies, morgen ga ik Salvia doen. Ik heb het al twee keer gedaan ongeveer, de eerste keer rookte ik het weinig effect et was meer een soort stoned zijn, de tweede keer had ik ook heel weinig en voelde ik niks. Maar nu is alles anders. Ik ben pas 16 jaar dus moest ik liften bij de smartshop, dus ik kon niet precies vragen wat ik wou. Ik had daarentegen 1 gram Sage extract 15x gekocht, en ik ben van plan morgen dit met wat vrienden te consumeren. Op de achterkant staat ook 0,1 gram onder je tong moet leggen voor 10 min en dan begin je met trippen. Er staat niets over roken, terwijl wij het veel liever roken, is het mogelijk om sage extract te roken? Ook staat er op de achterkant: '' Niet in combinatie met alcohol gebruiken''. Kun je wel alcohol na de trip drinken, zo ja, hoelang moet je wachten tot het veilig is? Ik keek op Azarius, waar staat dat je een ervaren gebruiker moet zijn. Dat zijn we geen van allen, is deze waarschuwing echt terecht en is dit echt onverstandig? Wat kan er gebeuren, waarom moet je ervaring hebben? Alvast bedankt, Paling"