Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHulp gevraagd: Salvia

Hulp gevraagd: Salvia

17 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PalingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste junkies,
morgen ga ik Salvia doen. Ik heb het al twee keer gedaan ongeveer, de eerste keer rookte ik het weinig effect et was meer een soort stoned zijn, de tweede keer had ik ook heel weinig en voelde ik niks. Maar nu is alles anders. Ik ben pas 16 jaar dus moest ik liften bij de smartshop, dus ik kon niet precies vragen wat ik wou. Ik had daarentegen 1 gram Sage extract 15x gekocht, en ik ben van plan morgen dit met wat vrienden te consumeren.

Op de achterkant staat ook 0,1 gram onder je tong moet leggen voor 10 min en dan begin je met trippen. Er staat niets over roken, terwijl wij het veel liever roken, is het mogelijk om sage extract te roken?

Ook staat er op de achterkant:
'' Niet in combinatie met alcohol gebruiken''. Kun je wel alcohol na de trip drinken, zo ja, hoelang moet je wachten tot het veilig is?

Ik keek op Azarius, waar staat dat je een ervaren gebruiker moet zijn. Dat zijn we geen van allen, is deze waarschuwing echt terecht en is dit echt onverstandig? Wat kan er gebeuren, waarom moet je ervaring hebben?


Alvast bedankt,
Paling
P
PalingLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja ik heb toch godverdomme geen zin om te zoeke jong hoeren. Nee grapje, kan je het nu roken of niet?
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#3
2 foutjes!
1: Deze info vind je vast en zeker in de vele andere salvia topics.
2: Het is niet omdat er geen apart forum ''Salvia'' bestaat dat dit bij drugs algemeen hoort :) Het is een natuurlijk hallucinogeen, DUS:

Tripmidellen -> Natuurlijke hallucinogenen. <--- Dit is een hint voor als het niet lukt, maar probeer het eerst 's met de zoek bar rechtsboven.
:)

Heb ik het niet ontzettend lief gebracht jongens? ;p
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit mag idd naar de natuurlijke empathogenen...
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#5
De meeste mensen roken het. Sublinguale/orale inname is ten eerste ontzettend smerig en ten tweede werkt het niet voor iedereen (hoewel ik niet weet of dit met extracten ook nog zo is).
Met alcohol tijdens of direct na de trip zou ik echt oppassen, maar een half uur tot een uur erna kan het wel weer denk ik, hoewel het misschien een slim idee is om je niet gelijk helemaal naar de pleuris te zuipen :beer:
P
PalingLid
01-01-2024, 00:00
#6
Et was das gewoon kut. We deden het met een bong en een beetje pijpje. Ik heb vrij veel genomen maar werd dr alleen maar stoned van.
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#7
Naar ik heb gemerkt is het vooral heel intens maar heel kort. Mij is altijd aangeraden om het in een pijpje te doen met zo'n soort minivlammenwerper als aansteker, omdat een gewoon vuurtje niet zwarm genoeg is.
Je longen moeten wel tegen 'n stootje kunnen. Ik zie een niet-roker/niet-blower echt geen succesvolle salviatrip meemaken door te roken. :) En dan nog voelde ik het alleen in combinatie met paddo's.
Maar wel erg intens ja. Ik weet perfect hoe het voelt een spiraal te zijn :grin:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb wel goede ervaringen met alcohol en Salvia.

Het is zelfs zo dat ik als ik salvia neem bewust een paar halve liters drink voor ik de salvia rook (x30 extract). Door de alcohol ben ik minder "bang" voor de desorientatie die bij sterke extracten hoort. Als ik nuchter salvia rook moet ik vaak constant mezelf blijven vertellen dat ik net Salvia heb genomen en dat het zo weer over is, met alcohol geen last van.
M
MrEkoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zelf all twee keer 30x extract geprobeerd (1ste keer in m'n pijp, 2de keer met vaporizer), maar het geeft me enkel een licht hoofd, zere keel en verschrikkelijke smaak in m'n mond.
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#10
MrEko zei:
Zelf all twee keer 30x extract geprobeerd (1ste keer in m'n pijp, 2de keer met vaporizer), maar het geeft me enkel een licht hoofd, zere keel en verschrikkelijke smaak in m'n mond.
Klik om te vergroten...


Ik heb echt waanzinnige ervaringen gehad met x30 extracten en ook wel op x10 en x20. Echt naar het einde van het universum geweest en weer terug. Of dat ik door de muur van mijn kamer kon stappen en me in een andere versie van mijn kamer/leven bevond.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik poep palingen.

Ot: Je kan het het beste roken, maar er zit een gebruiksaanwijzing aan. Je moet de rook zoveel mogelijk en zo lang mogelijk inhouden.
De een is gevoeliger voor salvia dan de ander en bij salvia geldt een omgekeerde tolerantie, wat wil zeggen hoe meer je rookt hoe gevoeliger je voor het effect wordt.
P
PalingLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Hulp gevraagd: Salviahttp://www.drugsforum.nl/posting.ph

Aalpoepert zei:
Ik poep palingen.

Ot: Je kan het het beste roken, maar er zit een gebruiksaanwijzing aan. Je moet de rook zoveel mogelijk en zo lang mogelijk inhouden.
De een is gevoeliger voor salvia dan de ander en bij salvia geldt een omgekeerde tolerantie, wat wil zeggen hoe meer je rookt hoe gevoeliger je voor het effect wordt.
Klik om te vergroten...
Ik hield het ong een minuut in ofzo.
P
PalingLid
01-01-2024, 00:00
#13
dus volgende keer gewoon .1 nemen en dan de volgende dag er met .3 tegenaan?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Paling zei:
Beste junkies,
Klik om te vergroten...
Goh, dat scheelt weer een hoop antwoorden van mijn kant. Ik voel me niet aangesproken.

En jongetjes zoals jij die niet weten hoe de zoekfunctie werkt zouden niet met hun tengels aan drugs als Salvia moeten zitten. Wordt eerst maar eens volwassen.
P
PalingLid
01-01-2024, 00:00
#15
Drientje zei:
Paling zei:
Beste junkies,
Klik om te vergroten...
Goh, dat scheelt weer een hoop antwoorden van mijn kant. Ik voel me niet aangesproken.

En jongetjes zoals jij die niet weten hoe de zoekfunctie werkt zouden niet met hun tengels aan drugs als Salvia moeten zitten. Wordt eerst maar eens volwassen.
Klik om te vergroten...
Ach, iedereen ziet dat dat spottend bedoeld is. Niet zo snel op je teentjes getrapt zijn.
T
Trippert QLid
01-01-2024, 00:00
#16
Iemand hier ervaring met een salvia joint?
Is dat mogelijk of is echt een pijpje aangeraden?
Greetz
Q
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Trippert Q zei:
Iemand hier ervaring met een salvia joint?
Klik om te vergroten...
Smaakt best lekker, werkt voor geen meter. Tenminste met normale salviabladeren, geen ervaring met extracten. Met normale bladeren werkt niks, overigens.
Met een waterpijp ga je harder dan met een joint, omdat het dan makkelijker is de rook binnen te houden, een joint zal je wel voelen maar het effect zal minder zijn.
T
Trippert QLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ok thx,
Ik ga het over een week ofzo even proberen met gewone bladeren en extracten, ach, een bong is meestal toch relaxter :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."