#1
Krijg je er een gaasje bij?
ik pak meestal 1/5de gram; begin gewoon met 1/10de en probeer later meerHoeveel de eerste keer?
In principe niet, maar ga gewoon chill zitten met ligmogelijkheid, begin vol positiviteit en goede moed, en heb iemand bij je die je op de grond kan houdenHoe voorkom ik een badtrip?
ik zou een 5x kopen voor te beginnen en een 10/15x voor als het je wel bevaltWat voor type Salvia (weet er weinig van, iets met 5x en 10x ofzoiets)
neen, het duurt zelf maar 5 a 15 minutenEcht geen langer termein effecten?
Bong met stormaansteker, alles in eenkeer innemen en minstens 30 seconden inhoudenHoe in te nemen (heb wel een bong)?
laat je vrienden ervoor zorgen dat je blijft zitten! Na 10 minuutjes is toch alles overWat te doen bij badtrip?
Wij doen het altijd bij onze jaarlijkse kampeertrip in een privebos, ergens waar je op je gemak rustig kan zitten!Is het bos een goede plek (snachts)?
Ja, al ga je waarschijnlijk dat kwartier niet rondlopen, kan je wel lachen (zelf serieus de slappe lach), of wat vreemde dingen zeggen (WTF gebeurt er bv).Zie je aan je dat je een soort van salvia stoned bent?
Hier wil ik dan nog wel aan toe voegen dat we tentjes bijhebben, een grote open tent, een kampvuur in een veilige vuurkorf, stoeltjes, dekens....Wij doen het altijd bij onze jaarlijkse kampeertrip in een privebos, ergens waar je op je gemak rustig kan zitten!
Spacert zei:Je laat zo je bong of aansteker vallen als je Salvia inslaat. Dus zeker geen zippo ofzo gebruiken.
Paling zei:Ik hield de rook 30 seconden in en gebruikte bong. Ik had 15x en ongeveer 0,3/0,4 gram gerookt. Ik voelde nauwelijks wat? Wat deed ik verkeerd?
DrogeHoestCapsule zei:Krijg je er een gaasje bij?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."