Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oostakker. Mooi trip report trouwens! Klinkt wel gezellig, ik zou ook wel es zoiets willen meemaken, zeker als het zo dichtbij is. Ik zal het eens in de gaten moeten houden wanneer er nog zoiets is."
"Als je al Ritalin moet gebruiken op het middelbaar zou ik toch wel eens dringend naar de huisarts gaan, me dunkt. Dat je hoort dat er veel zijn die Ritalin gebruiken tijdens de examens, zijn wel diegene die een maand en een half examens hebben met waarschijnlijk meer leerstof dan jij in 2 jaar ziet. Dat is dan mijn mening."
"Hoe zit het daarmee om dat proberen te verkrijgen zonder voorschrift? Ik bedoel, is dat enigszins al een beetje in de omloop? Ik heb er inderdaad ook al veel goede dingen over gelezen, zou het ook wel eens willen proberen."
"Spor zei: Stelletje apen van de douane Hebben mn pakje modafinil afgepakt En ik werd vriendelijk doch dringend verzocht NIET NOGMAALS DERGELIJKE BESTELLINGEN TE PLAATSEN, want dan zou ik er minder goed vanaf komen :P Opletten met airsealed producten die uit INDIA komen dus ! Bosnie tot nu toe geen problemen mee gehad Klik om te vergroten... :P Hier in België is het nog veel strenger. We kunnen zelfs niet van AS producten bestellen uit India. Maar er is een redelijk makkelijke omweg, een shop die ze allemaal zelf importeert binnen de EU en ze dan verzendt naar het land naar keuze. Dat terzijde. Ik heb ook al 90 tabletjes in totaal besteld maar ik vind het toch nog altijd een beetje een gek middel. Soms kan ik in slaap vallen als ik het genomen heb, soms totaal niet. Het is sowieso wel de moeite om eens te proberen maar je moet er imo ook niet teveel op vertrouwen. Je moet echt werken en bezig zijn vooraleer je merkt dat je er iets aan hebt. Alsook wat oppassen met de dosering, je merkt dat wel snel aan je hartslag. Vergeet ook niet dat die pilletjes een hele tijd werkzaam zijn, dus je overdoset al snel."
"Hier in Gent zei er es eentje dat hij LSD had, in pilvorm... Voor 15EUR per pil. Het was wel maar een tussenstation, dus veel wist hij er ook niet van maar hij had het zelf wel al genomen. Hij wist er mij echter wel niet veel over te vertellen... Wel jammer want ik geloof er geen zak van dat dat LSD is natuurlijk. Maar is voorlopig wel mijn enigste link met LSD, die eigenlijk geen LSD is."
"Zie mijn andere thread trouwens, gaat ook over Ritalin/Rilatine. Ik heb nu ook wat vitamines, redelijk dure zelfs nog, maar die helpen dus zo goed als niks. Ik ben alleen te laat beginnen denken aan Rilatine beginnen denken en er is nu dus bijna niet meer aan te geraken (hier toch niet, iedereen studeert thuis). Maar het schijnt inderdaad goed te werken, afgezien van de paar mindere kanten."
"Dan kies je als student beter voor Modafinil. De werking hiervan is vergelijkbaar met die van Rilatine, maar zowel de reguliere effecten als de bijwerkingen zijn langer en heviger. Modafinil biedt de voordelen van de amfetamines die in de sportwereld verboden zijn, maar combineert dat met een verminderde kans op hartkloppingen en -infarcten, hoewel ze nog steeds sterk afgeraden wordt voor hartpatiënten. In een onderzoek van de universiteit van Cambridge staat te lezen dat Modafinil effectief de neurologische capaciteiten van “young, male, healthy volunteers” (dus: studenten) significant verhoogt. Bovendien bleek uit de resultaten dat de deelnemers zich heel wat alerter en wakkerder voelden. Een ex-redacteur van Schamper nam deel aan een gelijkaardig onderzoek naar de effecten van Modafinil in het UZ en beschrijft dezelfde ervaring. Als doorwinterd quizzer merkte hij duidelijk de positieve impact van het geneesmiddel op zijn aandacht en concentratievermogen, hij bejubelt dan ook de voordelen die het biedt tijdens het deelnemen aan een quiz. Toch zorg je er misschien beter voor dat de drug tegen het begin van het examen uitgewerkt is, aangezien ze tijdens farmacologische tests een negatieve invloed had op de beslissingssnelheid van de proefpersonen. Voor een multiple choice examen is dat waarschijnlijk niet optimaal, voor open vragen maakt het betrekkelijk weinig uit. Toch smeekt ook het feit dat één op drie proefpersonen hoofdpijn kreeg en één op tien misselijk werd om voorzichtigheid. Klik om te vergroten... Van ergens op het internet. Ik denk dat het dan beter is om te kiezen voor Ritalin, dat zelf is al niet zo makkelijk te vinden dus denk dat je dit ook niet snel zult vinden."
"Excuses voor mijn topic omhoog te schoppen maar ik heb nog een kleine vraag: Ik hoor verschillende verhalen over dosissen/gebruik voor niet ADHD-ers (mijn bedoeling dus). Hoe neem ik dit best in? Ik weet van het neerslachtige gevoel achteraf, dus zou dat liever vermijden. Eventueel de dag voor het examen en op het examen een pilletje (of meer)? Ik hoor ook van bepaalde andere mensen die ze gewoon alsmaar door nemen. Normaal gezien zou ik dat wel zien, maar ik zou liever niet emo te staan wezen terwijl ik een examen economie oplos."
"Bedankt voor je antwoord. Ik zal ze eerst eens nemen de dag voor het examen (op een iets later uur) en dan 's morgens op de dag van mijn examen. Bij mij is er nog relatief veel tijd tussen mijn examens, dus dat valt wel mee. Daarvoor lijkt Ritalin me inderdaad ideaal, ik studeer meestal tot iets van 2 uur 's nachts, dus dat ik er eentje neem een paar uur ervoor, dat ik toch nog optimaal gebruik kan maken van die paar uurtjes. We zien wel. /edit Wat mij trouwens net invalt, heb je ook "last" van dat neerslachtig gevoel wanneer de rilatine is uitgewerkt (of voel je je gewoon moe wanneer de rilatine is uitgewerkt)?"
"2C-B of 2C-T-7. Die laatste is alleen nogal zeldzaam."