Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsinname van morning glory/baby hawaiian woodrose.

inname van morning glory/baby hawaiian woodrose.

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#1
bedankt ^^ weet ik in ieder geval dat de schillen eraf moeten :) maar wat is de reden dat je ook de zaden op moet eten als je het al in water hebt gelegd. zodat je de laatste restjes wel meekrijgt maar niet zo lang hoeft te kauwen?
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb nog nooit tripmiddelen genomen, en ik wil binnenkort wat zaadjes proberen. Het enige probleem is dat ik geen idee heb hoe ik het moet gaan innemen. Ik weet dat je het kunt eten en drinken. Ik heb wat methoden gehoord en daar heb ik een vraag over:
Er werd gezegd dat je de zaden kunt vermalen en in water leggen, gedurende anderhalf uur. Daarna opdrinken en ook het poeder innemen. Maar wat is dan nog het punt van in het water leggen, als je toch het poeder/zaden opeet?
Ook was er een methode dat je 24 uur in het water laat weken, en dan ook opdrinken. geen punt en heel duidelijk zou je zeggen. maar dan komt een andere methode die ik heb gezien: gedurende vier dagen laten weken, af en toe water verversen en dan de zaden opeten. maar die LSA komt toch in het water? Dan zou het juist geen effect moeten hebben.

Welke methode is het beste om te hanteren, en met welke omzeil je de negatieve effecten als misselijkheid het meest? of komt de misselijkheid door het LSA zelf?
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#3
De misselijkheid komt niet door de LSA zelf, maar voornamelijk door een bruin schilletje die om de zaadjes heen zit. Je kan deze met een beetje priegelen verwijderen. Ik heb nog nooit Hawaiian Baby Woodrose zaadjes genomen met het schilletje en heb zelf ook nooit echt last gehad van misselijkheid (wel een klein beetje, maar echt heel lichtelijk).

Als je de zaadjes gewoon (zonder water) wilt innemen, moet je er in principe heel lang op kauwen, zodat de stoffen worden opgenomen door je speeksel klieren. Als je de zaadjes in warm water stopt en het hele geheel vervolgens laat afkoelen, kan je het water (met de zaadjes) gewoon opdrinken.

Ik heb ze zelf elke keer in warm water gedaan en vervolgens het geheel af laten koelen en opgedronken. Ik voelde me hierna wel chill en had dus ook vrijwel geen last van misselijkheid. Ik heb de zaadjes echter nooit ingenomen op een andere manier, dus ik kan het niet met iets vergelijken.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#4
allemaal onzin, gewoon 2x 5 gram vermalen tussen je kiezen, slikken en gaan met die banaan.
duurt wel ff voor het inslaat dus niet bijpakken
P
PDVLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vond ze allebei afschuwelijk om eerlijk te zijn. Maar je kan er wel redelijk van weg zijn, wel niet echt visuals (in mijn geval dan toch).

Voor al die dingen zou ik gewoon http://www.azarius.nl/smartshop/growing ... _woodrose/ volgen, heb ik toen ook gedaan.
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik deed 3 zaadjes kauwen, en een kwartier/halfuur achter mijn kies. Pas na 2 uur sloeg het in, lichte trip. Ik zou beginnen met 3/5 zaadjes. Ik heb trouwens wel 1 keer overgegeven.
C
CammoLid
01-01-2024, 00:00
#7
dirtbag zei:
allemaal onzin, gewoon 2x 5 gram vermalen tussen je kiezen, slikken en gaan met die banaan.
duurt wel ff voor het inslaat dus niet bijpakken
Klik om te vergroten...

2X 5gr???? voor de hawaiian babywoodrose zou ik dit toch niet aanraden hoor!!

morning glory: nog geen ervaring

Hawaiian baby woodrose: 5 zaadjes was voor mij een goede dosis, het buitenste schilletje eraf halen (de schil met haartjes) de zaadjes in de mond, en van zodra je ze kapot krijgt gebeten, nog 10 minuten verder kauwen,..dit heeft voor mij het snelste resultaat

als je ze gewoon kapot bijt en dan snel inslikt dan kan het idd tot 2 uur duren voor de trip begint
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#8
LSA schijnt ook nauwelijks visueel te zijn, vooral mentaal.

Mijn eerste en laatste ervaring er mee was vreselijk, ik werd er kots misselijk van.
Terwijl ik toch wel m'n best had gedaan om geen prut van de zaadjes in m'n thee te krijgen, en dit heb ik ook erg lang laten trekken. Maar toch werd ik er goed ziek van.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik voel er bijna niks van, je kan beter een halfje lsd nemen, maar je eerste keer mischien eerst truffels, die lsa vind ik zelf de moeite niet waard
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je nog nooit getript hebt kan je inderdaad beter truffels nemen ofzo.

"Een halfje LSD" is ook makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ben daar in ieder geval nog niet mee in aanraking gekomen, dus daar moet je ook maar net mazzel mee hebben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."