#1
bedankt ^^ weet ik in ieder geval dat de schillen eraf moeten
maar wat is de reden dat je ook de zaden op moet eten als je het al in water hebt gelegd. zodat je de laatste restjes wel meekrijgt maar niet zo lang hoeft te kauwen?
dirtbag zei:allemaal onzin, gewoon 2x 5 gram vermalen tussen je kiezen, slikken en gaan met die banaan.
duurt wel ff voor het inslaat dus niet bijpakken
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."