Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"4-fmp Fijner dan X? Of fijner in de comedown? iets specifieker alsjeblieft"
"Hallo! Ik heb een baantje in de kroeg, donderdag de hele nacht tot in de ochtend, daarna gelijk door naar school tot 5 uur en die zelfde nacht weer werken, daarna slaap ik even tot 12 uur en dan moet ik voetballen en dan moet ik die nacht weer werken, vervolgens slaap ik de hele dag zondag. Door het weinige slapen heb ik een vrij laag serotonine level, daarom gebruik ik 5 HTP om het weer een beetje te 'verhogen' Om wakker te blijven gebruik ik dus Ritalin, dit geeft mij energie. Alleen ik merk dat het heel erg op mijn dopamine werkt. Dus ik zat eens te googlen en ik kwam L-Tyrosine tegen, dit zou mijn dopamine level moeten 'verhogen' zonder erge bijwerkingen Dit lijkt mij een goeie oplossing, Iemand die zegt; Nee dit is niet goed voor je? of een ander argument waarom ik geen L-Tyrosine moet gebruiken? Of een andere tip hoe je het zou aanpakken? Groetjes"
"Hee Leipo's!! ik lees al een tijdje mee op t forum. Leuke community hier! vandaar dat ik mij ook aanmeld. Ik neem af en toe (om de 2 maanden) een pilletje en vind t helemaal leuk Ik heb al meteen een Vraag: (heb m al geprobeerd te vinden op zoekmachine maar tzit lastig in elkaar) Ik ga naar sensation white dit jaar. deze show duurt altijd heel lang tot het weer licht is. ik wou hier graag een pilletje gebruiken, maar als het pilletje uitwerkt (na 5 uur bij mij ongeveer) wordt ik moe en wil ik graag zitten. als ik er een pilletje bij gooi na 2.5 uur ofzo (tussendoor dus) blijf ik mij wel goed voelen maar wil ik graag gaan zitten. Ik krijg nooit een extra energie boost van een pilletje in tegenstelling tot bijna iedereen die dit wel krijgen. Ik wil dat t xtc gevoel centraal staat bij de show.. voor de rest wil ik de hele tijd blijven dansen de hele show lang. De vraag luid dus: Wat zou de beste 'combinatie' zijn? ik zat te denken eerst aan de xtc. en als het uitwerkt een lijntje sos of pep? MAAR dan zit ik met nog iets; ik heb ADD. waardoor (schijnt/lees ik) ik alleen maar rustiger zou moeten worden van pep/speed. moet ik vantevoren sos nemen? of moet ik het tijdens doen? of moet ik het volgende pilletje eerder consumeren of de hele show gewoon door pillen blijven slikken? Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen!"
"Hee lui! Ik had een vraag. vorige keer toen wij bij een maatje lijp waren in chill modus. was er een persoon die Heet water dronk, zodat hij nog harder ging. is dit een fabeltje? Want ik (ik denk iedereen) ga harder als het warm is, dus opzich zou het waar kunnen zijn."
"ik doe het sowieso niet tegelijk. Dat zou de werking van mdma verpesten. Als ik zou gaan snuiven zou ik het in de comedown doen."
"Hallo, Ik ben nu 2 weken aan de ritalin op donderdagnacht vrijdagnacht zaterdagnacht ivm mijn kroegbaantje Ik voel me er top bij, Blijf wakker, volgende dagen ook, wordt frisser wakker, Blijf ik dit gevoel houden als ik zo door ga? Ik heb heel veel weg van ADD, maar nooit laten vaststellen. Word er wel een soort van energiek van."
"Hallo! Ik werk s'nachts in een discotheek, paar keer per week, Ik heb t moeilijk om soms wakker te blijven. ik gebruikte wel eens ritalin. maar ik kan hier moeilijk aankomen nu. Door de analoog RC Ethyfenidaat raak je onvruchtbaar (meerdere mensen hadden last van hun ballen na een tijdje gebruiken) 3mmc is hoogstwaarschijnlijk cardiotoxisch (iemand heeft hiervan hartinfarct gekregen en meerdere mensen 'klagen' over borstpijn etc) Speed werkt te lang, ik kan daardoor niet slapen als ik thuiskom Coke is te duur. En voor caffeine ben ik nu zowat imuum voor Met lichte upper bedoel ik: Niet teveel kaakspanningen en grote pupillen etc. Ik zie namelijk veel mensen. Met lichte bedoel ik ook: Het moet niet teveel serotonine 'afgeven'. (bijvoorbeeld 'Methylone') ivm kans op depressie. Ik heb ongeveer 1,5 jaar ritalin geslikt. dus zoiets zoek ik ongeveer. Hopelijk heeft iemand een goede tip voor mij, alvast bedankt ps. i know, ik stel veel eisen"
"Ik heb methiopropamine besteld. en zit er letterlijk nu aan op mn werk, Het is officieel een meth analoog, maar mensen reporten dat t een soort caffeine+ is, 1 dosis is 35mg dus relatief goedkoop, geen zwingende kaken, geen grote pupillen, voelt indd als een middenweg tussen coke en caffeine, Ben benieuwd hoe de comedown is, hoor veel verschillende verhalen. i'll keep you posted"
"Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr ik heb ook altijd; - Brillen - Iedereen heeft blauwe plekken alsof ze inelkaar geslagen zijn - Last van rechter trillend ooglid.(niet tijdens. maar als ik nuchter ben. 1x per kwartier~) - Gezichten vervormen en mensen veranderen in oude leraar achtige mensen Volgende 2 dagen - Weet me moeilijk een houding te geven - tgevoel of ik scheel kijk. - Als ik af en toe ff zit denk ik van: Damnnnnn kzit wel ff te lekker!"
"Re: [4-FMP] Werking, neurotoxiciteit en gewenning van 4 fluo Maar serotonine heeft toch minimaal 4 weken nodig om Volledig te herstellen?"