Hee Leipo's!!
ik lees al een tijdje mee op t forum.
Leuke community hier! vandaar dat ik mij ook aanmeld.
Ik neem af en toe (om de 2 maanden) een pilletje en vind t helemaal leuk
Ik heb al meteen een Vraag: (heb m al geprobeerd te vinden op zoekmachine maar tzit lastig in elkaar)
Ik ga naar sensation white dit jaar. deze show duurt altijd heel lang tot het weer licht is. ik wou hier graag een pilletje gebruiken, maar als het pilletje uitwerkt (na 5 uur bij mij ongeveer) wordt ik moe en wil ik graag zitten. als ik er een pilletje bij gooi na 2.5 uur ofzo (tussendoor dus) blijf ik mij wel goed voelen maar wil ik graag gaan zitten.
Ik krijg nooit een extra energie boost van een pilletje in tegenstelling tot bijna iedereen die dit wel krijgen.
Ik wil dat t xtc gevoel centraal staat bij de show.. voor de rest wil ik de hele tijd blijven dansen de hele show lang.
De vraag luid dus:
Wat zou de beste 'combinatie' zijn? ik zat te denken eerst aan de xtc. en als het uitwerkt een lijntje sos of pep?
MAAR dan zit ik met nog iets; ik heb ADD. waardoor (schijnt/lees ik) ik alleen maar rustiger zou moeten worden van pep/speed.
moet ik vantevoren sos nemen? of moet ik het tijdens doen? of moet ik het volgende pilletje eerder consumeren of de hele show gewoon door pillen blijven slikken?
Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen!