Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspilletje + [?] op Sensation white

pilletje + [?] op Sensation white

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
O
OuweGekLid
01-01-2024, 00:00
#1
4-fmp Fijner dan X? Of fijner in de comedown? iets specifieker alsjeblieft
O
OuweGekLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hee Leipo's!!

ik lees al een tijdje mee op t forum.
Leuke community hier! vandaar dat ik mij ook aanmeld.
Ik neem af en toe (om de 2 maanden) een pilletje en vind t helemaal leuk:)

Ik heb al meteen een Vraag: (heb m al geprobeerd te vinden op zoekmachine maar tzit lastig in elkaar)


Ik ga naar sensation white dit jaar. deze show duurt altijd heel lang tot het weer licht is. ik wou hier graag een pilletje gebruiken, maar als het pilletje uitwerkt (na 5 uur bij mij ongeveer) wordt ik moe en wil ik graag zitten. als ik er een pilletje bij gooi na 2.5 uur ofzo (tussendoor dus) blijf ik mij wel goed voelen maar wil ik graag gaan zitten.
Ik krijg nooit een extra energie boost van een pilletje in tegenstelling tot bijna iedereen die dit wel krijgen.

Ik wil dat t xtc gevoel centraal staat bij de show.. voor de rest wil ik de hele tijd blijven dansen de hele show lang.

De vraag luid dus:
Wat zou de beste 'combinatie' zijn? ik zat te denken eerst aan de xtc. en als het uitwerkt een lijntje sos of pep?


MAAR dan zit ik met nog iets; ik heb ADD. waardoor (schijnt/lees ik) ik alleen maar rustiger zou moeten worden van pep/speed.

moet ik vantevoren sos nemen? of moet ik het tijdens doen? of moet ik het volgende pilletje eerder consumeren of de hele show gewoon door pillen blijven slikken?

Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen!
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#3
persoonlijk zou ik gewoon later beginnen met iname zodat je op het einde van het feest uitgespaced bent. maarja , het klopt inderdaad dat jij alleen kamler word van speed dus die valt af en het is ook nog eens ontzettend slecht voor je neurotransmitters(ergens op dit forum gelezen).
van sos krijg je niet echt een energie boost van (uit eigen ervaring). dus dat is ook geen oplossing
ik heb het zelvde probleem, bijpakken heeft ook geen zin bij mij. mijn oplossing is gewoon een grotere dosis pakken, werkt tot nu toe nog het beste :)
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je zou G in de comedown kunnen overwegen. Belangrijk is dan wel dat je goed weet welke dosis je nuchter nodig hebt en dat je je aan een strak doseerschema houd. G kan leuk zijn, maar vraagt zorgvuldigheid in het gebruik.
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#5
Persoonlijk zou ik lekker gaan pilsen, en dan later op de avond 2 of 3 sleutelpuntjes nemen samen met wat halfjes, ik weet, het is zeer slecht voor je lichaam, maar zo heb je wel de optimale avond imo
O
OuweGekLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik doe het sowieso niet tegelijk. Dat zou de werking van mdma verpesten.
Als ik zou gaan snuiven zou ik het in de comedown doen.
G
GravitLid
01-01-2024, 00:00
#7
4-fmp, vele malen fijner :)
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#8
heeft iemand ervaring met de betelnoot of zoiets, ik kwam een kerel tegen afgelopen zaterdag op daydream festival die er een ophad. hij had supperveel energie en zo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."