Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRitalin 3x per week

Ritalin 3x per week

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
O
OuweGekLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ik ben nu 2 weken aan de ritalin op donderdagnacht vrijdagnacht zaterdagnacht ivm mijn kroegbaantje
Ik voel me er top bij, Blijf wakker, volgende dagen ook, wordt frisser wakker,

Blijf ik dit gevoel houden als ik zo door ga?

Ik heb heel veel weg van ADD, maar nooit laten vaststellen.
Word er wel een soort van energiek van.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn persoonlijke ervaring met ritalin is dat als je het dagelijks of een langere tijd vaker in de week gebruikt dat na 6 weken er een bepaalde euforie vanaf gaat. Ben zelf van mening dat de eerste 6 weken ritalin gebruik altijd de het beste periode is en daarna wordt het niet meer zoals het is. Het is een bepaald gevoel wat het geeft in het begin heb dit ook vaker gehoord en gelezen. Dit niet medisch onderbouwt maar gebaseerd op persoonlijke ervaringen. Kan je niet zeggen of je ADD hebt daarvoor moet je denk ik toch bij een deskundige zijn en een test laten doen. Maar ritalin werkt voor sommige mensen op het moment zelf als een soort antidepressiva omdat het van alles met de dopamine doet. Je hoeft niet perse ADHD of ADD te hebben om je goed te voelen op ritalin of dergelijke.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."