Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je 1gr per neusgat moet doen is je kwaliteit niet al te best dan.."
"cocaine party in Brazilie, dat zijn pas lijnen! http://nl.youtube.com/watch?v=IXaA7tqZEH0"
""verslaafd" is een breed begrip.."
"Dus de glinsteringen is dus bewijs dat je redelijk goede coke hebt? of is dat ook te vervalsen? Mijn coke glinstert ook altijd prachtig in het sealtje, en heb er ook niks te klagen over, maar vraag me af of dit niet te vervalsen is met een middeltje?"
"niet met glas of TL neem ik aan, maar hoe?"
"Mayan zei: Funny dat een droom maar ettele seconden duurt. Zo rond 1 seconde. Funny hoe je die droom dan ervaart als langer he Want op zich is de droom dan al voorbij als je één woord uitspreekt of hoort. Algoed dat Einstein ons al duidelijk maakte dat tijd relatief is. En jup, het is een "chemisch" wonder dat wij iedere morgend ontwaken. Klik om te vergroten... Ja dat gevoel merk ik goed als ik s'ochtends ff wakker word en op de klok kijk en dan weer ff verder ga dromen (die naar mijn gevoel paar uur duurde) en dan weer wakker word en vervolgens op de klok kijk en dat er maar 15 min voorbij zijn gegaan."
"Dromen is gaaf, vooral lucide dromen, ik heb het geluk dat ik dit aardig onder de knie heb. Vooral als je s'nachts ff wakker word en weer verder wil slapen maar je wel bij bewustzijn bent om vervolgens zo de droomstaat in te gaan is bij mij apart Het lijkt net of ik door me bed getrokken word en een val maak, want ik voel ook echt die wind langs me heen gaan, vervolgens rem ik af en zie ik dat de droomwereld langzamerhand opgebouwt word (soort matrix-effect) en dan kan ik gaan en staan of doen wat ik wil"
"toooz zei: Die shit is nooit zuiver wanneer het wordt geproduceert is het maar rond de 80% Klik om te vergroten... en wat is die andere 20% dan?"
"beetje hypocriet om die jongen zo te bashen, omdat hij een drug wil proberen..."
"Een droom is in principe dus een DMT trip, maar chocola eten om dat te versterken of w/e lijkt me nogal ver gezocht.."