Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVrouw rijdt kapperszaak binnen

Vrouw rijdt kapperszaak binnen

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vrouw rijdt kapperszaak binnen

Uitgegeven: 25 april 2006 21:38
Laatst gewijzigd: 26 april 2006 08:36
AMSTELVEEN - Een 82-jarige vrouw is dinsdag rond 13.45 uur met haar auto een kapperszaak in Amstelveen binnengereden. Daarbij raakte behalve de vrouw een klant van de zaak gewond, meldt de politie.

de bejaarde vrouw wilde haar auto voor de zaak aan de Bourgondischelaan parkeren maar reed door nog onbekende oorzaak door de pui van de zaak. Ze kwam, na een wachtende mannelijke klant te hebben geschept, tegen de achterwand van de zaak tot stilstand. Twee andere klanten en de kapper bleven ongedeerd.

Over de toestand van de twee gewonden is nog niets bekend.

bron: www.nu.nl
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#2
daar woon ik!!!
daar zit de Appie Hein :grin:
wooot das vet dichtbij helemaal niks van gehoord joh
ga straks is ff kieke daar
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#3
lot zei:
daar woon ik!!!
daar zit de Appie Hein :grin:
wooot das vet dichtbij helemaal niks van gehoord joh
ga straks is ff kieke daar
Klik om te vergroten...

Ramptoerist...
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sweet_Shadow zei:
lot zei:
daar woon ik!!!
daar zit de Appie Hein :grin:
wooot das vet dichtbij helemaal niks van gehoord joh
ga straks is ff kieke daar
Klik om te vergroten...

Ramptoerist...
Klik om te vergroten...

oh nee zo bedoelde ik het helemaal niet.. meer zo van verbaasd en kijken hoe de situtie is zeg maar
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#5
lot zei:
Sweet_Shadow zei:
lot zei:
daar woon ik!!!
daar zit de Appie Hein :grin:
wooot das vet dichtbij helemaal niks van gehoord joh
ga straks is ff kieke daar
Klik om te vergroten...

Ramptoerist...
Klik om te vergroten...

oh nee zo bedoelde ik het helemaal niet.. meer zo van verbaasd en kijken hoe de situtie is zeg maar
Klik om te vergroten...

Wist ik eigenlijk wel hoor :)
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#6
oew ik heb het vandaag gezien...
die kapperzaak is nu helemaal ingetimmerd maar nog wel open..
heeel apart :rolleyes:
O
ObytLid
01-01-2024, 00:00
#7
lot zei:
Sweet_Shadow zei:
lot zei:
daar woon ik!!!
daar zit de Appie Hein :grin:
wooot das vet dichtbij helemaal niks van gehoord joh
ga straks is ff kieke daar
Klik om te vergroten...

Ramptoerist...
Klik om te vergroten...

oh nee zo bedoelde ik het helemaal niet.. meer zo van verbaasd en kijken hoe de situtie is zeg maar
Klik om te vergroten...

een ramptoerist dus :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."