#1
Waarschuwing Moderator: Let op! Deze combinatie kan mogelijk gevaarlijk zijn. Doe goed onderzoek en voorkom problemen.
Wie: Ik (man, 25)
Waar: Thuis
Wat: 7 ml GHB en 150(~)mg 2-FCDK
Wanneer: 29 dec
Eerst even wat achtergrond info, tripreport begint hieronder.
De laatste maanden heb ik redelijk wat geëxperimenteerd met ketamine. Ik had het wel vaker gebruikt maar vooral op afters en sowieso nooit alleen. Ik was echter al langer benieuwd naar de effecten en hoe ze zouden kunnen zijn alleen, en in combinatie met bepaalde activiteiten.
Tijdens zo'n 7 solo keta sessies heb ik andere dimensies betreden en een hoop bizarre ervaringen gehad. Fictieve werelden kunnen onder invloed van dit spul net echt lijken en zaken kunnen erg groots en betekenisvol aanvoelen. Je kan met je ogen dicht in bed gaan liggen en de hele kamer om zijn as voelen draaien, je kan vergeten dat je een lichaam hebt of een mens bent. Je kunt video's of films kijken en er letterlijk middenin zitten. Leuk spul dus.
Tegelijkertijd heb ik ook met 2FCDK geëxperimenteerd, ook wel bekend als 2F ketamine, wat een incorrecte benaming is maar wel duidelijk maakt dat de effecten vergelijkbaar zijn. Verschillen (voor mij) zijn dat 2FCDK een stukje warmer, euforischer en energieker voelt dan ketamine, daarnaast kan je nog beter normaal nadenken en functioneren, en kan je er rustig wat meer van nemen. Ook is het vrij zacht voor de neus. Wel vervelend is de waas die je in je kop krijgt, die ook nog een tijd aanhoudt nadat de leuke effecten zijn verdwenen.
Ik merkte met beide substanties wel al gauw dat ik de neiging kreeg om er steeds vaker wat van te pakken, omdat het natuurlijk ook lekker ontspant. Ik ben er een tijdje mee gestopt zodat het niet stiekem een gewoonte wordt. Tot gisteren.
-----
Het is 29 december. De laatste dag in mijn huisje voor ik ga verhuizen. Het huisje waar ik veel leuke drugs ervaringen heb gehad, vooral de laatste maanden. Het voelt daarom niet meer dan passend om af te sluiten in stijl.
22:30 - Ik begin met een buisje GHB, in mijn thee, ofwel GHthee. G is één van mijn favoriete middelen omdat het in principe niet schadelijk is, geen kater geeft, en het effect tegelijkertijd heerlijk en toch best subtiel is. Ik voel me altijd gelijk helemaal goed na een buisje en alles is mooi, positief en inspirerend. Ik doe niet zoveel interessants, kijk wat video's over van alles en nog wat en luister muziek.
00:00 - Ik pak nog een half buisje bij. Ik wil het niet te laat of te gek maken en wil over twee uurtjes eigenlijk wel uiterlijk gaan slapen. Dan komt de (achteraf gezien) geniale ingeving om er een beetje 2FCDK bij te doen. Ik weet heel goed dat keta en GHB niet per se goed samen gaan, zeker als je nog in de piek van de G zit, omdat ze beide sterk verdoven en de ademhaling kunnen onderdrukken. Maar ik weet dat ik vrij veel kan hebben en tot nu altijd goed heb kunnen aanvoelen of ik iets wel of niet moet doen. En dit voelt op dit moment goed.
00:15 - Ik neem twee flinke sleutelpunten 2FCDK en besluit in bed te gaan liggen met mijn oortjes in en een mooie video met sjamanistische muziek en een kampvuur op te zetten. Na even begint de 2FCDK langzaam te werken, vanaf hier wordt alles redelijk wazig en mijn tijdsbesef is weg.
00:45 - Ik zit op een ongelooflijke piek, de combinatie van GHB en 2FCDK heeft een compleet uniek en eigen soort effect gecreëerd. Voor mijn gevoel sluiten ze perfect op elkaar aan, want wat is dit mooi. Ik denk oprecht dat ik me nog nooit zo goed, ontspannen en gelukkig heb gevoeld. Ik lig met een grote glimlach op mijn bek in bed, met muziek op en de ene na de andere mooie gedachte die langskomt. Negativiteit bestaat hier niet en negatieve gedachten zijn onmogelijk. Want wat is de wereld ongelooflijk mooi en wat heb ik een goed leven. En wat is er nog veel moois mogelijk in de toekomst. Ik blijf maar in mijn hoofd herhalen hoe ongelooflijk prachtig alles is. "Allermooiste allertijden" heb ik snel genoteerd tijdens de trip.
01:30 - Het effect blijft (voor mijn gevoel) redelijk lang hetzelfde, het is net of ik middenin een geweldig mooie droom of herinnering zit. Alle ratio is weg en er is alleen nog ruimte voor pure emotie, in dit geval overweldigend gelukzalige emotie. Als er een hemel is dan moet het er zo voelen, bedenk ik me, zo rein en mooi. Alles voelt helemaal goed. Alsof je door je allermooiste herinneringen en dromen heen zwemt.
Qua lichamelijke effecten merk ik dat alles heel warm voelt, op een goede manier, en dat het bed extreem lekker ligt. Daarnaast merk ik dat ik soms even vergeet adem te halen, voor mijn gevoel was dit nu bij lange na niet gevaarlijk maar misschien bij hogere doseringen wel.
02:15 - Rond deze tijd ben ik denk ik in slaap gevallen, ik weet het niet zo goed. Daarvoor nog door veel mooie gedachten en beelden heen gereisd.
10:00 - Wakker geworden door de wekker, lig nog heerlijk. Een beetje moe maar na een douche en ontbijt voel ik me weer top, vannacht lijkt alweer een verre herrinering.
Ondanks de risico's die verbonden zijn aan het combineren van twee verdovende middelen zou ik deze combinatie absoluut aanraden, want dit is met gemak één van de fijnste en mooiste ervaringen die ik heb gehad. Zorg er wel voor de je beide substanties eerst goed apart van elkaar leert kennen, zodat je weet hoeveel je kan hebben. Begin altijd met lage doseringen! Er is natuurlijk ook geen garantie dat de combinatie bij anderen hetzelfde uitpakt.
Wie: Ik (man, 25)
Waar: Thuis
Wat: 7 ml GHB en 150(~)mg 2-FCDK
Wanneer: 29 dec
Eerst even wat achtergrond info, tripreport begint hieronder.
De laatste maanden heb ik redelijk wat geëxperimenteerd met ketamine. Ik had het wel vaker gebruikt maar vooral op afters en sowieso nooit alleen. Ik was echter al langer benieuwd naar de effecten en hoe ze zouden kunnen zijn alleen, en in combinatie met bepaalde activiteiten.
Tijdens zo'n 7 solo keta sessies heb ik andere dimensies betreden en een hoop bizarre ervaringen gehad. Fictieve werelden kunnen onder invloed van dit spul net echt lijken en zaken kunnen erg groots en betekenisvol aanvoelen. Je kan met je ogen dicht in bed gaan liggen en de hele kamer om zijn as voelen draaien, je kan vergeten dat je een lichaam hebt of een mens bent. Je kunt video's of films kijken en er letterlijk middenin zitten. Leuk spul dus.
Tegelijkertijd heb ik ook met 2FCDK geëxperimenteerd, ook wel bekend als 2F ketamine, wat een incorrecte benaming is maar wel duidelijk maakt dat de effecten vergelijkbaar zijn. Verschillen (voor mij) zijn dat 2FCDK een stukje warmer, euforischer en energieker voelt dan ketamine, daarnaast kan je nog beter normaal nadenken en functioneren, en kan je er rustig wat meer van nemen. Ook is het vrij zacht voor de neus. Wel vervelend is de waas die je in je kop krijgt, die ook nog een tijd aanhoudt nadat de leuke effecten zijn verdwenen.
Ik merkte met beide substanties wel al gauw dat ik de neiging kreeg om er steeds vaker wat van te pakken, omdat het natuurlijk ook lekker ontspant. Ik ben er een tijdje mee gestopt zodat het niet stiekem een gewoonte wordt. Tot gisteren.
-----
Het is 29 december. De laatste dag in mijn huisje voor ik ga verhuizen. Het huisje waar ik veel leuke drugs ervaringen heb gehad, vooral de laatste maanden. Het voelt daarom niet meer dan passend om af te sluiten in stijl.
22:30 - Ik begin met een buisje GHB, in mijn thee, ofwel GHthee. G is één van mijn favoriete middelen omdat het in principe niet schadelijk is, geen kater geeft, en het effect tegelijkertijd heerlijk en toch best subtiel is. Ik voel me altijd gelijk helemaal goed na een buisje en alles is mooi, positief en inspirerend. Ik doe niet zoveel interessants, kijk wat video's over van alles en nog wat en luister muziek.
00:00 - Ik pak nog een half buisje bij. Ik wil het niet te laat of te gek maken en wil over twee uurtjes eigenlijk wel uiterlijk gaan slapen. Dan komt de (achteraf gezien) geniale ingeving om er een beetje 2FCDK bij te doen. Ik weet heel goed dat keta en GHB niet per se goed samen gaan, zeker als je nog in de piek van de G zit, omdat ze beide sterk verdoven en de ademhaling kunnen onderdrukken. Maar ik weet dat ik vrij veel kan hebben en tot nu altijd goed heb kunnen aanvoelen of ik iets wel of niet moet doen. En dit voelt op dit moment goed.
00:15 - Ik neem twee flinke sleutelpunten 2FCDK en besluit in bed te gaan liggen met mijn oortjes in en een mooie video met sjamanistische muziek en een kampvuur op te zetten. Na even begint de 2FCDK langzaam te werken, vanaf hier wordt alles redelijk wazig en mijn tijdsbesef is weg.
00:45 - Ik zit op een ongelooflijke piek, de combinatie van GHB en 2FCDK heeft een compleet uniek en eigen soort effect gecreëerd. Voor mijn gevoel sluiten ze perfect op elkaar aan, want wat is dit mooi. Ik denk oprecht dat ik me nog nooit zo goed, ontspannen en gelukkig heb gevoeld. Ik lig met een grote glimlach op mijn bek in bed, met muziek op en de ene na de andere mooie gedachte die langskomt. Negativiteit bestaat hier niet en negatieve gedachten zijn onmogelijk. Want wat is de wereld ongelooflijk mooi en wat heb ik een goed leven. En wat is er nog veel moois mogelijk in de toekomst. Ik blijf maar in mijn hoofd herhalen hoe ongelooflijk prachtig alles is. "Allermooiste allertijden" heb ik snel genoteerd tijdens de trip.
01:30 - Het effect blijft (voor mijn gevoel) redelijk lang hetzelfde, het is net of ik middenin een geweldig mooie droom of herinnering zit. Alle ratio is weg en er is alleen nog ruimte voor pure emotie, in dit geval overweldigend gelukzalige emotie. Als er een hemel is dan moet het er zo voelen, bedenk ik me, zo rein en mooi. Alles voelt helemaal goed. Alsof je door je allermooiste herinneringen en dromen heen zwemt.
Qua lichamelijke effecten merk ik dat alles heel warm voelt, op een goede manier, en dat het bed extreem lekker ligt. Daarnaast merk ik dat ik soms even vergeet adem te halen, voor mijn gevoel was dit nu bij lange na niet gevaarlijk maar misschien bij hogere doseringen wel.
02:15 - Rond deze tijd ben ik denk ik in slaap gevallen, ik weet het niet zo goed. Daarvoor nog door veel mooie gedachten en beelden heen gereisd.
10:00 - Wakker geworden door de wekker, lig nog heerlijk. Een beetje moe maar na een douche en ontbijt voel ik me weer top, vannacht lijkt alweer een verre herrinering.
Ondanks de risico's die verbonden zijn aan het combineren van twee verdovende middelen zou ik deze combinatie absoluut aanraden, want dit is met gemak één van de fijnste en mooiste ervaringen die ik heb gehad. Zorg er wel voor de je beide substanties eerst goed apart van elkaar leert kennen, zodat je weet hoeveel je kan hebben. Begin altijd met lage doseringen! Er is natuurlijk ook geen garantie dat de combinatie bij anderen hetzelfde uitpakt.