Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb hem op de laptop staan. Hij is echt hartstikke goed. Zeker een aanrader om te kijken."
"Ik zou zeggen, google eens. Daimo Sante heeft volgens mij ook wel eens sessies in Nederland, dus."
"Ik ben wel altijd heel moe na een trip, maar ff slapen en ik wordt de volgende dag met veel energie wakker. Maar ik hoor mensen er wel eens vaker over."
"Tja, ik ben er voor mezelf nog steeds niet uit. Ergens denk ik wel dat het gewoon effecten zijn die chemisch veroorzaakt worden en ergens heb ik ook het idee dat die chemische stofjes een soort poort openen naar een dimensie waar ik anders niet heen kan. Er zijn goede argumenten voor beide kanten."
"Inderdaad niet eten, nee. Waarschijnlijk zullen ze geen effect meer hebben, maar het kan ook zijn dat je er flink ziek van wordt. Echt, de laatste tijd hoor je steeds meer over slechte kwaliteit paddo's."
"Hmm, truffels horen niet groen te zijn en ze horen zeker niet behoorlijk te stinken. Ik heb ze regelmatig een aantal weken in de koelkast staan en ze ruiken amper en zijn over het algemeen gewoon bruinig met een witte binnenkant. Deze nemen lijkt me compleet eigen risico, maar ik raad het je niet aan."
"Misschien is een wat mildere vorm zoals philosopher's stones beter aan te raden. En neem gewoon een halve portie, dan heb je vaak wel de visuals, maar niet dat desorienteerende gevoel. En hoe dan ook, als je echt bang bent voor een bad trip, gewoon niet doen. Zo'n angst gaat zich alleen maar uitvergroten."
"Ik denk niet dat het een psychose is, want zoals al gezegd is, ben je je nog bewust van het feit dat dingen niet kloppen. Ik heb in m'n directe vriendenkring iemand zitten die regelmatig last van psychoses heeft in zwaardere en milde vorm en geloof me, zo'n persoon gelooft compleet in de realiteit van zijn wereld. En het komt wel 'ns voor dat een flashback pas na een paar maanden komt. Ik heb zelf na m'n eerste trip ongeveer een half jaar later een gigantische flashback gehad die ongeveer een week duurde. Ik denk dat je het best even kan afwachten en in de tussentijd gewoon veel sporten en gezond eten en drinken. En schrijf desnoods je ervaringen op zodat je er wat meer overzicht over krijgt. Je kan eventueel met je huisarts overleggen, als je dat liever hebt."
"Ik weet van een vriendin van me dat ze wel echt een soort hallucinaties heeft op paddo's. En m'n vriend heeft dat ook wel 'ns gehad. Het dichtsbij wat ik zelf ooit gekomen ben was toen ik twee porties ophad van de Hawaiiaanse en een man door de deur van de badkamer zag stappen. Maar dat was meer een soort shaduw en je kon er niet goed op focussen. Toen hij m'n voorhoofd aanraakte, begon ik echt vet te trippen."
"Ik heb een partner die vroeger veel meer gebruikt heeft dan ik ooit nog zal gebruiken, dus dat is nooit een probleem. Bovendien ben ik tegenwoordig een incidenteel gebruiker. Speed komt niet meer boven de 4 keer per jaar uit en andere dingen doe ik ook haast niet meer. Alleen de echte psychedelica nog en wat dat betreft, had ik geen idealer vriendje kunnen hebben."