#1
Zullen we gewoon allemaal DF op onze hand schrijven anders?
Het gaat er echt van komen. Zaterdag 27 oktober van 13:00 tot 15:00 uur is het zover, er komt een demonstratie op de Dam in Amsterdam. Neem je zelf geknutselde paddo’s mee (s.vp. geen echte!). En neem je vrienden mee, nodig al je kennissen uit.
Sprekers (tot nu toe): Simon Vinkenoog (dichter), Hans Plomp (auteur), August de Loor (Adviesburo Drugs), Sieger (dichter/performer en Freek Polak (psychiater, bestuurslid Stichting Drugsbeleid). Ook zijn we in gesprek met politici en muzikanten om er een mooi geheel van te maken.
Als je ver weg woont, kun je mischien een oproepje op het forum zetten of je met mensen mee kan rijden.
Wil je helpen? - Stuur dan een Mail -
azgaza zei:Zullen we gewoon allemaal DF op onze hand schrijven anders?
Wacky zei:azgaza zei:Zullen we gewoon allemaal DF op onze hand schrijven anders?
werkt niet
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."