Hehe. Lekker handig. Zo wordt je natuurlijk geheid gepakt.
#2
Cannabiskweker zet buurtbewoners onder stroom
Een cannabiskweker in Den Haag heeft door zijn illegale geknoei met elektriciteit een aantal buurtbewoners onder stroom gezet. Verschillende bewoners van de Rozenburgstraat kregen woensdag een elektrische schok toen zij hun kraan opendraaiden, meldt de politie. Metingen van het energiebedrijf leidden naar een woning in die straat. Daar werd een hennepplantage met driehonderd planten aangetroffen. De eigenaar van de plantage tapte illegaal stroom af, wat volgens de politie regelmatig leidt tot brandbare en anderszins gevaarlijke situaties. Door ondeskundige aanleg van elektriciteit kwamen in dit geval meerdere kranen in de straat onder stroom te staan. De cannabiskweker is opgepakt en de plantage is vernietigd.