Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"spatwijffie30 zei: Sex!! Klik om te vergroten... Zeker en vast mijn record ligt tussen de 6 en 7 uur aan één stuk !"
"Dagelijks tussen de 100 mg en een halve gram ofte 500 mg."
"De kater gewoon wegspoelen met wat alcohol !"
"Ben net in een serieuze Speed afkick periode heb begin deze week misschien wel zo'n 7 gram op ongeveer 24 uur gesnoven en geslikt (of gebomd ) , ben meer als 50 uur wakker geweest en ik kom tot de conclusie dat Alcohol gewoonweg DE beste remedie is tegen een Speed afkick VOOR MIJ (let op VOOR MIJ) aangezien ik al redelijk lang dag in dag uit beroep doe op Alcohol (al van voor m'n Speed gebruik ).... Ik kan best begrijpen dat voor iemand die niet gewoon is aan Alcohol (occassionele gebruikers) dit misschien niet zo evident is .... Misschien al eerder gezegd , maar toch nog effe: als je niet wil verslaafd geraken aan Speed is het slechtse wat je kan doen in de afkickperiode nog maar is een lijntje of een bommetje leggen of slikken , aangezien je dan meer richting verslaving geraakt !"
"Alcohol en Pep is de meest geslaagde combinatie vind ik zo ! De ene drug vangt de andere drug z'n nadelen op en vice versa.... Dat is ook de reden waarom ik persoonlijk pep ben gaan gebruiken om lekker nachtje door te kennen beuken onder de Alcohol op een Hardcore feessie en om nog meer te kennen zuipen. Tegen de avond heb ik altijd al wat wodka en biertjes geknald aangezien ik al van bij het ontwaken me eerste glas benuttig en dit blijft doorgaan..... Nuchter zou ik persoonlijk nooit Pep gaan gebruiken , in de beginperiode van me Pep gebruik deed ik dat wél en toen was het eg geweldig enz maar na een tijdje was er van een Pep rush weinig tot geen sprake en werd ik er alleen maar zenuwachtig en opgefokt van en was de drang naar Alcohol nóg groter als normaal dus daarom zal ik enkel wat nakken als ik al wat gezopen heb , en dat is dan weer voor mij eg lekker ! Maar ja , ik ben dan ook een dagelijkse drinker dus als je niet gewoon bent om te drinken ken het mss wel tegenvallen ook al lijkt het alsof je opeens meer ken zuipen dan anders. Maar om op je vraag te antwoorden : Speed = Niet Slapen tenzij je zoals hierbovenn al vermeldt werd een Benzo neemt of flinkt doorzuipt maar flink doorzuipen is natuurlijk niet iedereen gegeven zoals ik al zei Maar als je het nou op een feessie of in de kroeg gebruikt om 's ochtends terug naar huis toe te gaan zie ik het probleem niet eg waarom je je zou zorgen maken ivm slapeloosheid. Is dan toch eerder een voordeel? Maar dan moet het uiteraard wel bij occassioneel en recreatief gebruik in de vrije tijd blijven vind ik want anders is die slapeloosheid eg een fucking kreng die je gek ken maken"
"Urenlang filosoferen of herinneringen ophalen terwijl ik gewoon rustig neerzit. Gisteren heel de nacht en tot wel 15:00 een soort van zeer Morbide Horror in wordpad zitten typpen."
"Re: Um zei: ik neem geen speed om wakker te blijven, maar om euforisch te worden, superman te zijn, 20 cm boven de grond te zweven Klik om te vergroten... En zo is het maar net !"
"Nou vermindert of versterkt de werking van de Pep/Speed als je eet na een inname van een bommetje? Ik vraag me dit af aangezien beide naar de maag gaan. Greets, NorthEnglishGabber aka Gabberkopje"
"Alcohol verricht wonderen als we over peppara's praten! Had vorig weekend weer zo'n hevig paranoide gevoel , dat ik na een tijdje zelfs met een mes door me appartement liep en me constant achtervolgd en bekeken voelde , vlug een fles cava opengetrokken en voor meer als de helft leeggedronken en voelde me terug ok ! De dag erna weer hetzelfde gevoel , ditmaal hebben drie blikjes van een halve liter bier (Jupiler) de paranoide boel doen verdwijnen ! Had op een morgen ook een lastig gevoel van insecten die zogezegd over en onder me huid kropen , nadat ik een hele nacht niet heb kunnen slapen vanwege het gedacht dat er inbrekers in me huis waren en dat er ook nog een Franse filmploeg een film bij me thuis kwam opnemen waarbij ik als rol had om gewoon rustig in me bed te blijven wachten tot er een meisje langskwam , voelde beetje als big brother aan .... Nou ja , de volgende morgen natuurlijk niet goed uitgeslapen en gerecupereerd na meer als 60 uur wakker te zijn en zoals ik al zei die "insecten" die op en onder me huid kropen , dus ben ik direct naar de supermarkt gegaan om drie blikjes van een halve liter bier (Jupiler) aan te kopen en deze dan rustig thuis te benuttigen en eventueel terug wat slapen. Het slapen is er niet van gekomen , maar voelde me terug helemaal ok en heb verder die dag geen last meer gehad van enige "peppara's" ...."
"Haha, over een paranoide gedachte ivm een samenzwerings complot gesproken ...."