Laatste weken zit ik met de vraag of ik misschien ADHD zou hebben, maar ik zou het echt niet weten, ik twijfel, nooit adhd medicatie geprobeerd
Ik heb drie dagen geleden 1ste keer speed gedaan, (1 lijn en 2 punten) de bedoeling om veel/lang te werken aan schilderijen.
Moet zeggen dat het best tegenviel. was na 20min nog altijd aan het wachten tot het zou inkikken na een lijn. Toen ben ik maar zelf opgestaan en aan de slag gegaan. Heb lang niet zo veel gewerkt als ik had gehoopt. Twijfel of het wel echt werkte of dat het placebo was
Nu gisteren avond weer toch nog eens geprobeerd, deze keer twee puntjes in glas water, heb enorm veel gewerkt deze nacht. Was deze keer wel in een flow maar fysiek voel ik me super relaxed, kan goed eten, niet moe maar ook niet opgewekt
vorige keer moest ik ademen alsof ik juist een enorme inspanning had gedaan...
Maar met ADHD is het zo dat er verschillende 'soorten' ADHD bestaan, niet?
Ik zou juist eerste dag xtc doen
Zou ik ook doen, X eerst nemen is een betere volgorde dan eerst speed want van de xtc zal je namelijk minder genieten als er al/nog een andere stimulant in je systeem zit, dat zal vooral het geval zijn als je nog niet kunt slapen van de speed. Speed is vgm meer potent tegenover de x om het zo te zeggen.. Speed kan je ook bijnemen naar het gewenste effect afgaande hoe je lichaam reageert van de xtc van er voor. Dus vandaar speed best als tweede houden