Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKratom en oxycodon samen?

Kratom en oxycodon samen?

27 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Soulassasins zei:
Een gewaarschuwd man telt voor 3 bij mij ,dus hij is de klos als hij er nog aan zit.
Klik om te vergroten...
dank je maar ik ben alweer herstellende en alweer zin in een tripje. Opiaten zijn niet mijn ding. nu 5 dagen lang 4 tot 6x 5mg Oxycodon is nou niet direct een recept om hooked van te worden. Nooit geweest en zal het ook nooit worden. Als kortwerkend medicijn, ja handig fijn dat het bestaat maar recreatief kan het niet tippen aan een goeie dosis LSD of erger nog een goed glas whisky. Vanwege breuk moet ik rustig aan doen en mag ff niet sporten, fietsen of dansen. De kratom was ff leuk maar helaas moeilijk spul om de juiste dosering en type te vinden.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niimauwen zei:
,3m
Klik om te vergroten...
Inderdaad een niets aan meerwaarde toevoegende opmerking voor die jongen ,ik probeer hem tegen te houden en jij wil er miauw in stoppen.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Kunnen Oxycodon en Kratom gecombineerd worden? Ben lichtgewond in het ziekenhuis en daar krijg ik straks pijnstilling mee en ga het liefst thuis verder op de kratom. Of gewoon niet doen en netjes de oxycodon nemen?
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#4
VJ_LSD72 zei:
Kunnen Oxycodon en Kratom gecombineerd worden? Ben lichtgewond in het ziekenhuis en daar krijg ik straks pijnstilling mee en ga het liefst thuis verder op de kratom. Of gewoon niet doen en netjes de oxycodon nemen?
Klik om te vergroten...
Naar mijn mening is kratom veel milder als oxy en niet zo zwaar verslavend ,combi kan ook maar wacht eerst het effect af van kratom en dan verder beslissen
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beterschap!
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Oxycodon 5 mg heb ik gekregen en neem er 6 per dag. Kan nou niet goed zeggen dat het werkt en voel nog steeds pijn zoals zonder oxycodon. Slik om de 6 uur 1000 mg. paracetamol en 50 mg. Diclofen. Van mij mag de pijnstilling wel wat beter gaan werken maar heb gewoon geen zin in nog meer paracetamol, oxycodon en diclofen vandaar kratom.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#7
VJ_LSD72 zei:
Oxycodon 5 mg heb ik gekregen en neem er 6 per dag. Kan nou niet goed zeggen dat het werkt en voel nog steeds pijn zoals zonder oxycodon. Slik om de 6 uur 1000 mg. paracetamol en 50 mg. Diclofen. Van mij mag de pijnstilling wel wat beter gaan werken maar heb gewoon geen zin in nog meer paracetamol, oxycodon en diclofen vandaar kratom.
Klik om te vergroten...
30mg verdeeld over de dag vind ik best veel voor een persoon met zero tolerantie ervoor ,ik zeg dumpen die troep want na 2 weken en soms veel sneller hang je eraan.
Pak lekker je kratom als je toch pijn blijft houden
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pas je wel op met die diclofenac?
Het is aanbeveling om hier een maagbeschermer bij te nemen.
Diclofenac is erg slecht voor de maag!
Sterkte toegewenst
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Soulassasins zei:
30mg verdeeld over de dag vind ik best veel voor een persoon met zero tolerantie ervoor ,ik zeg dumpen die troep want na 2 weken en soms veel sneller hang je eraan.
Pak lekker je kratom als je toch pijn blijft houden
Klik om te vergroten...
Fijn om te weten. Was al huiverig om het te nemen dus stop in ieder geval met die oxycodon. Het voegt voor mijn gevoel ook niks toe aan de pijnstilling. Sleutelbeen is gebroken en moet volgende week geopereerd worden.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#10
VJ_LSD72 zei:
Fijn om te weten. Was al huiverig om het te nemen dus stop in ieder geval met die oxycodon. Het voegt voor mijn gevoel ook niks toe aan de pijnstilling. Sleutelbeen is gebroken en moet volgende week geopereerd worden.
Klik om te vergroten...
Top jas die troep is een ware sluipmoordenaar die zomaar ineens kan toeslaan in vorm van afhankelijkheid ,want eigenlijk geven je hersens nu al een hint om er eentje bij te pakken en kijken of het werkt,echt een mind fucker vanaf dag 1
Sterkte met je herstel ,een botbreuk is meestal 1 week en dan neemt de pijn aanzienlijk af.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Soulassasins zei:
Top jas die troep is een ware sluipmoordenaar die zomaar ineens kan toeslaan in vorm van afhankelijkheid ,want eigenlijk geven je hersens nu al een hint om er eentje bij te pakken en kijken of het werkt,echt een mind fucker vanaf dag 1
Sterkte met je herstel ,een botbreuk is meestal 1 week en dan neemt de pijn aanzienlijk af.
Klik om te vergroten...
Duidelijk, dank je. Wist niet dat het zo sneaky kan werken. Dus het werkt wel, maar niet in mijn voordeel maar in die van big farma.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Kan ook zijn dat als je vaker kratom pakt, je minder gevoelig bent voor Oxycodon.
Pijn zul je even doorheen moeten en kan zomaar zijn dat niets lijkt te helpen. Naar 3 tot 7 dagen wordt het wel beter uit te houden verwacht ik. Na de operatie kan de pijn nog even van zich laten weten.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb een zware frontale botsing gehad tussen me puch maxi en een scooter lang geleden ,tegenpartij was fout overigens.
Maar goed ik had 2 gebroken benen en gebroken arm en 3 gebroken ribben ,ik ben ingegipst en kon naar huis met een paracetamol.
Toen waren de opiaten nog echt voor terminale patiënten wat het eigenlijk ook moet zijn.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Soulassasins zei:
Ik heb een zware frontale botsing gehad tussen me puch maxi en een scooter lang geleden ,tegenpartij was fout overigens.
Maar goed ik had 2 gebroken benen en gebroken arm en 3 gebroken ribben ,ik ben ingegipst en kon naar huis met een paracetamol.
Toen waren de opiaten nog echt voor terminale patiënten wat het eigenlijk ook moet zijn.
Klik om te vergroten...
Bij een eerder bezoek aan de SH kreeg ik ook alleen paracetamol mee. Soortgelijke schade als nu alleen geen botbreuk. Geen idee waarom nu wel oxycodon? Vraag was even naar de pijnschaal 1 op 10 en was voor mij een 6. Misschien zoiets?
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#15
VJ_LSD72 zei:
Bij een eerder bezoek aan de SH kreeg ik ook alleen paracetamol mee. Soortgelijke schade als nu alleen geen botbreuk. Geen idee waarom nu wel oxycodon? Vraag was even naar de pijnschaal 1 op 10 en was voor mij een 6. Misschien zoiets?
Klik om te vergroten...
Die punten schaal is en was het begin van de epedemie,bij een 3 krijg je al morfine,een 7 is onacceptabel en proppen ze je vol! Echt dit moet stoppen en mijn dokter werkt mee.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#16
VJ_LSD72 zei:
Bij een eerder bezoek aan de SH kreeg ik ook alleen paracetamol mee. Soortgelijke schade als nu alleen geen botbreuk. Geen idee waarom nu wel oxycodon? Vraag was even naar de pijnschaal 1 op 10 en was voor mij een 6. Misschien zoiets?
Klik om te vergroten...
Die pijnschaal is het inderdaad, uitvinding van Bayern om nog meer clientele te kweken.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Brakka Mang zei:
Die pijnschaal is het inderdaad, uitvinding van Bayern om nog meer clientele te kweken.
Klik om te vergroten...
Indd heb al in meerdere draadjes over deze schaal gehad en het is een waardeloos iets wat mensen letterlijk zwaar verslaafd maken ,en dan nog uitschrijven als ze allang uitbehandeld zijn.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Inmiddels gestopt met de Kratom. Ik werd er voor mijn doen te lam van en kwam niet meer van de bank en zat maar wat suf te grijnzen en grinniken om alles wat op de tv op stond. Voornamelijk gekeken naar de olympische spelen.

Terug naar de Oxycodon, 4 per dag, 5 mg. en weer terug op aarde en weer naar buiten om wat te bewegen enzo. Die andere rommel, diclofenac neem ik niet meer en merk ook geen verschil in pijnonderdrukking. De paracetamol en de oxycodon doen het prima verder.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#19
VJ_LSD72 zei:
Inmiddels gestopt met de Kratom. Ik werd er voor mijn doen te lam van en kwam niet meer van de bank en zat maar wat suf te grijnzen en grinniken om alles wat op de tv op stond. Voornamelijk gekeken naar de olympische spelen.

Terug naar de Oxycodon, 4 per dag, 5 mg. en weer terug op aarde en weer naar buiten om wat te bewegen enzo. Die andere rommel, diclofenac neem ik niet meer en merk ook geen verschil in pijnonderdrukking. De paracetamol en de oxycodon doen het prima verder.
Klik om te vergroten...
Kijk je wel uit dat je niet langer dan 2 weken max slikt en geen herhaalrecept gaat vragen? want dan ben je op zoek naar een high
N
NiimauwenLid
01-01-2024, 00:00
#20
,3m

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."