Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHasj, wiet, alcohol

Hasj, wiet, alcohol

12 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,

Laatst had ik een feest en we gingen bij mij thuis nog ff wat "indrinken" maar voornamelijk "inblowen" homemade waterpijp van me pa en dan word je goed stoned. Later op dat feest nog wat geblowd ( waterpijp meegenomen ) en veel van een groen drankje gehad. Maar toen gebeurde het ineens... ik werd misselijk, ik ging naar buiten om frisse lucht te krijgen, ben er eerst een aantal keren over me nek gegaan. Vervolgens ben ik gaan zitten en toen kwamen de ene trips naar de andere trips. Er kwam zelfs nog een klein ruzietje tussen een maat van me en iemand anders ( ik hield me er buiten, ik kon ook niet anders ) en op dat moment voel je je zó kwetsbaar! Trip na trip, maar na een uurtje voelde ik me niet meer misselijk.. leek erop dat ik nuchter werd.. heerlijk en de volgende dag had ik ook geen kater ofzo.

Het valt mij steeds meer op dat als je veel drinkt en eigenlijk teveel hebt gedronken en dat je bijna wel zeker weet dat je een kater krijgt de volgende dag, dat als je dan gaat blowen het proces veel sneller in werking gaat, zou dit kunnen kloppen?
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik weet niet of dat zo is. Maar de combinatie wiet/hasj + alcohol probeer ik zelf in ieder geval zoveel mogelijk te vermijden :)
N
NickLid
01-01-2024, 00:00
#3
Was dat groene drankje niet toevallig Absinth?...geweldig spul haha :sunglasses:
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waterpijp zei:
Het valt mij steeds meer op dat als je veel drinkt en eigenlijk teveel hebt gedronken en dat je bijna wel zeker weet dat je een kater krijgt de volgende dag, dat als je dan gaat blowen het proces veel sneller in werking gaat, zou dit kunnen kloppen?
Klik om te vergroten...

Groene drankje ken ik niet, maar dit komt me wel bekend voor. Ligt er denk ik meer aan dat je wanneer je loopt te smoken, je niet zoveel zin hebt in bier en daardoor niet veel verder zuipt (wel op tijd begin met blowen
:wink: )
D
DrudgeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waterpijp zei:
Hallo allemaal,

Laatst had ik een feest en we gingen bij mij thuis nog ff wat "indrinken" maar voornamelijk "inblowen" homemade waterpijp van me pa en dan word je goed stoned. Later op dat feest nog wat geblowd ( waterpijp meegenomen ) en veel van een groen drankje gehad. Maar toen gebeurde het ineens... ik werd misselijk, ik ging naar buiten om frisse lucht te krijgen, ben er eerst een aantal keren over me nek gegaan. Vervolgens ben ik gaan zitten en toen kwamen de ene trips naar de andere trips. Er kwam zelfs nog een klein ruzietje tussen een maat van me en iemand anders ( ik hield me er buiten, ik kon ook niet anders ) en op dat moment voel je je zó kwetsbaar! Trip na trip, maar na een uurtje voelde ik me niet meer misselijk.. leek erop dat ik nuchter werd.. heerlijk en de volgende dag had ik ook geen kater ofzo.

Het valt mij steeds meer op dat als je veel drinkt en eigenlijk teveel hebt gedronken en dat je bijna wel zeker weet dat je een kater krijgt de volgende dag, dat als je dan gaat blowen het proces veel sneller in werking gaat, zou dit kunnen kloppen?
Klik om te vergroten...


Ik heb wel eens veel alcohol en veel wiet tegelijk gebruikt en dat was iets wat ik nooit meer zal doen hehe. Ik vond het effect totaal niet prettig en ik verloor elke link met de werkelijkheid. Sindsdien gebruik ik ze nooit meer gelijktijdig.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je gewoon thuis bent en niet in een drukke stad of discotheek kan het echt wel heel erg relaxed zijn om eerst heel veel te drinken en dan echt te wachten tot een uurtje of 2 savonds ,drink je laatste biertje dan zo rond half 2 :) en dan net 1 wiet joint ( hoeft voor mij echt nog geen kwart gram in te zitten) en je bent helemaal van de wereld echt leuk gevoel dat als je ligt je steeds het idee hebt dat je omgedraaid word of naar de zijkant word gesleurd
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hmm bij het uitgaan kan he ook best heel erg chill zijn hoor, maar het kan ook heel makkelijk verkeerd gaan. Je moet gewoon heel goed van jezelf weten hoeveel je kan hebben van beide. Ik heb een beetje een probleem met blowen als in dat ik, als ik iets leuks ga doen sowieso moet blowen, dus uitgaan zonder blowen zit er voor mij niet in. Dit heeft wel tot gevolg dat ik een stuk minder geld kwijt ben aan drank enzo omdat ik als ik geblowd heb een stuk minder drink.
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#8
spacekonijn zei:
Als je gewoon thuis bent en niet in een drukke stad of discotheek kan het echt wel heel erg relaxed zijn om eerst heel veel te drinken en dan echt te wachten tot een uurtje of 2 savonds ,drink je laatste biertje dan zo rond half 2 :) en dan net 1 wiet joint ( hoeft voor mij echt nog geen kwart gram in te zitten) en je bent helemaal van de wereld echt leuk gevoel dat als je ligt je steeds het idee hebt dat je omgedraaid word of naar de zijkant word gesleurd
Klik om te vergroten...

en de volgende dag geen kater?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
kater heb ik nooit echt heel erg last van en als ik een kater heb boeit het me niet zo :)
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#10
spacekonijn zei:
kater heb ik nooit echt heel erg last van en als ik een kater heb boeit het me niet zo :)
Klik om te vergroten...

Nou, geen kater voor mij, we hebben al een rode :wink: Niks is zo fucking shit als een kater vind ik en dan wat er vooraf speelt, kotsten kotsen.. Maar gelukkig als je veel drinkt en joints rookt.. krijg je geen kater :mrgreen:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
goh, met eerst smoren en dan veel drinken wodt je ook lekker scheef maar dan weegt het niet zo door op je lichaam en ik heb er vollen bak lachkiks van, zo ist zalig, maar andersom..

je voelt je zo zwak en echt superwous en de kans op kotsen is nu wel echt groot als je echt veel gedronken hebt..

duuuus: eerst smoren dan drinken en dan kun je zelfs nog verder smorezonder slcht te gaan en meestal is het echt zalig
N
North-side stonerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Alcohol en wiet samen kan plezant zijn maar wel met mate. Bij mij is dat veel wiet en weinig alcohol. :smoke: Maar ik heb nog nooit moeten overgeven van wiet of combi alcohol/wiet.
c
crazyfool_girlLid
01-01-2024, 00:00
#13
Precies een week geleden was ik dronken en ging toen een blowtje roken. en idd wat al gezegd is ; je verliest elke stap van de werklijkheid!
Ik wis het allemaal niet meer, ik wis wel wie iedereen was maar ik besefte het niet :( ik zag van alles gebeuren ,politie die ging ondervragen en foejeren (typ ht ff zoals je het zegt :P ) ik weet het allemaal maar het drong gewoon niet tot me door.
Op een geven moment toen ik achterop zat bij iemand om naar huis tegaan had ik een gevoel dat als ik nu me ogen zou sluiten ik zwaar bewusteloos zou neer vallen. en dat gevoel was zo sterk dat ik mezelf telkens wakker moest schudden.
Ik snap niet dat jij het zo prettig vind ( en andere trouwens ook)
maar voor mij duidelijk geen blow meer als ik dronken ben :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."