Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn Oud & Nieuw- een verslagje

Mijn Oud & Nieuw- een verslagje

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Omdat ik mij verveel vandaag en voor mijn vrienden dit verslag al had geschreven, post ik 'em ook maar hierzo. Gewoon om te kijken of er iemand uberhaupt is zo gek is om het te gaan lezen.


New Years Eve.

De start.
Omdat we even moeten wachten, drinken B, M, M en ik eerst een biertje in het plaatselijke speeltuintje. Bij binnenkomst staat er een goede dubstepmix aan, dus wobblen we ons door de huiskamer. We ouwehoeren wat en besluiten maar eens vrienden te maken met het tapvat voordat iedereen zijn druppeltje van het gele vocht wil. Een paar biertjes later wordt de eerste joint al gedraaid. Even later zit ik weer beneden op de bank, high in the sky. Ik had van te voren gepland om vanavond niet te gaan blowen. Maar het is alweer te laat. Het is kwart over partytime.


De meisjes.
Inmiddels zijn er al wat meer mensen. Er wordt een blik met onbekende meisjes opengetrokken die zich aan ons komen voorstellen. Met grote moeite om mijn bijna Aziatische stonede kop glad te strijken tot een smoothface stel ik mezelf voor. Ze zagen er best goed uit. Ik zie J naast me ook al met glinsterende ogen met een van de meisjes praten. Dit wordt weer wat. Ik hang nog wat op de bank, lul een beetje tegen iedereen aan en kijk eens even goed om me heen. De meisjes zien er helemaal niet goed uit.

De garage.

De garage was zonder toestemming omgedoopt tot rookruimte. We zijn alweer een paar vodkaatjes verder als ik er weer eens sta. Met een scheve kop maak ik baan door de grote groep mensen die er staat de blowen, roken en drinken. Eenmaal aangekomen bij de juiste bestemming staan we even later de classics van Atomic Kitten zingen. Op de een of andere manier mag dit nooit ontbreken op de feestjes. NOOIT. Daarna maakt M nog even zijn moment van de avond door een zaag te pakken en daar maar eens Saw-achtige praktijken mee te gaan doen. T en ik vonden dat toen niet zo grappig. Nu wel, overigens.

De keuken.

Met een aantal gasten staan we in de keuken te grappen. Ik merk dat de vrouwen die er zijn opeens toch wat extra aantrekkelijk zijn. De groep met onbekende meisjes zijn nog steeds vrij lelijk. M die begint weer eens te filmen en wilt van me weten wat ik van het feest vind. Ik begin een theorie uit mijn nek te lullen over dat je wel kan gaan vertellen hoe het is, maar dat uiteindelijke de hele basis van een feest in de keuken hangen met vijf gasten is. Ik merk het alweer, de stroom met orale diarree heeft z’n uitweg gevonden.

De badkamerscene

Zoals de hele avond was de WC beneden weer eens bezet. Logisch dus dat ik naar boven ging. Even later sta ik voor de pot en ben ik nietsvermoedend aan het pissen totdat ik gelach hoor. Ik knijp af, doe m'n broek dicht, draai me om en schrik me te pletter als M en P me vanuit de sauna aankijken. Volgens mij vergeet ik iemand. Iets met geheugenverlies. Anyway, ik was blij dat ik mezelf niet op een sitdown-pee had getrakteerd, anders had ik maar mooi even letterlijk voor lul gestaan. We blijven nog even in de badkamer chillen. Ook dat lijkt niet te mogen ontbreken op een feest. De badkamer heeft altijd iets uitdagends, ofzo.

De Nekster

Zoals op elk goed feest moet er iemand zwaar nekken. Ik nam plaats naast de vrouwelijke nekker van de avond. De nekster. B waarschuwde al dat ze zo wel eens kon gaan kosten en dat ie daar echt niet naast wilde zitten. Even later word ik door het meisje aangetikt. Ik draai me om en zie een paar ogen waaruit blijkt dat ze niet meer op deze wereld is. ‘Hoooooi’, zegt ze. Ik zeg ‘Hooooi’ terug en vraag hoe het met haar gaat. Ondertussen bedenk ik me even dat de bierbril zijn werk helemaal niet doet, want ik vind haar zelfs eng. Het gaat goed, zegt het meisje. Even later zie ik haar met een kotsbak onder d’r kin vertellen dat ze wel vaker zo is, maar dat wij het niet snappen. Iedereen heeft zo zijn momentjes.

De Jeugd.
Aan het eind van de avond zit ik met B en I heerlijk mee te bouncen, zingen en rappen met De Jeugd. Achter m’n zonnebril doe ik wat achterlijke ‘dansmoves’, en ik ga hartstikke lekker. Later vraagt een meisje aan me waarom ik een zonnebril op heb. Omdat m’n ogen fucked up zijn, antwoord ik. Ach, het ziet er natuurlijk ook wel debiel uit.

De ‘afterparty’
Na een lange fiets/looptocht met ‘Groep X’ ben ik met B bij T aangekomen. Bear Grylls vermaakt ons op de TV. Alle drie liggen we behoorlijk voor pampus en drinken we wat. Ik gooi om de nacht af te sluiten nog even een glas om. Weet ik ook weer hoe het is om rond half 9 ’s ochtends stof te zuigen. In het schuurtje roken we nog een jointje en bespreken we hoe naar de klote we zijn. Na een paar hijsjes besluit ik er mee te kappen, omdat ik anders ga nekken. Niet veel later fietsen B en ik samen naar huis door een surreëel [insert buurt]. Het leek serieus allemaal niet echt gezien het ochtendlicht en de staat waar we in waren. Rond 10 uur mag ik dan eindelijk m’n entree maken in dromenland.
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik moet wel even zeggen dat er meerdere M's en meerdere T's zijn. Maar dat maakt het voor jullie toch niet duidelijker. :grin:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Deze kan naar trip reports.
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waar tripte je op dan?
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Van mij mocht deze dan ook mooi in Onzin blijven staan. :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."