Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Door de onoverzichtelijkheid en slordig hoofdletter gebruik is het voor mij teveel moeite om te lezen, het ziet er niet uitnodigend uit."
"Re: Circa? 1300mics acid(rec) - Ik zal altijd zijn wie ik be schrijf je reports eens wat overzichtelijker, ik wil er niet eens aan beginnen."
"ben je dood?"
"Re: MDMA Kristallen, Blauwe Diamanten en Wiet, wie wil dat n Aardig reportje! Goed beschreven enz, alleen niet echt waar je het over gehad hebt met je vrienden op geschreven, is wel jammer want hoe gesprekken lopen wanneer je waus bent is prachtig. Ik wil je er nog even op wijzen dat de volgende dag mdma doen nooit echt werkt; je tolerantie is dan heel hoog. Je kan beter 2 x zo hard gaan op een avond dan de volgende dag nog nemen. Peace"
"Re: Spacedag, -nacht en -dag (lekker lang lekker examenfeest je zegt eigenlijk niks over de effecten die je voelde.. beetje jammer"
"Miauw miauw is nice, Snap niet waarom het zo'n vieze naam heeft bij veel mensen. Ik vind zelf dat het niet echt met XTC/MDMA te vergelijken valt. Het is een wat andere euforie; het voelt wat echter ofzo. Mooi reportje!"
"Woohoo, 30.000e trip report post. Klinkt leuk! Alleen volgens mij is GHB en Keta geen goede combinatie.."
"Re: Rep. 1g crystal, 130g mdma, 50 oxa, 100mg dia en 15 zolp woah dude; hoeveel heb je nou precies genomen? En daar merk je niks van!? waarom doe je het dan nog"
"Hoeveel had je dan in totaal op? pas bij 20 capsules is het echt vet spacen"
"Alsnog een nice trip report! Waren het nou paddo's of truffels? =\\"