Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gewoon in rennie-formaat naar binnen mikken"
"Altijd met rechts, tenzij ik tussen de sos door een keer een nifje pep doe (zelden) dat hou ik dan altijd netjes gescheiden-afval pep dan in mijn minder relaxte snuifgat (links) :P"
"Interessante report! Ik moet het vooral niet gaan proberen op dit moment in mijn leven, weet niet of ik sterk genoeg zou zijn om er vanaf te blijven... Bij twijfel is het bij mij --> nee"
"Boterhamzakje gaat zo snel kapot, en dan daarbij is valt het zo op in je portemonnee als je er ineens zo'n verhoging in hebt... gewoon je zooi goed drogen, dan komt het grijze ook niet los..."
"Gewoon ponypack snow halen... ideaal donkere binnenkant, dus alles prima zichtbaar en geen gekut dat het sealtje scheurt, mocht je van de zuinigheid zijn (anders is het toch voor die tijd op :P)"
"Mits je goede kwaliteit coke hebt vind ik het wel een hele fijne rush.."
"Wat altijd goed is na het misbruiken van je neus is om te zorgen dat je je slijmvlies schoon krijgt, een keer na spoelen met water, of met een vochtig wattenstaafje eventuele resten weghalen. Je kunt natuurlijk zoals hierboven al gezegt ook capsules gaan gebruiken, maar dan verschuif je het probleem van het slijmvlies in je neus naar je maagwand. Minderen is uiteraard al een betere optie, maar dat had je zelf natuurlijk al bedacht... Er zijn altijd mensen die meer (zeggen te) gebruiken, en er naar eigen zeggen geen last van hebben. Maar uiteindelijk is het jou lichaam waar jij zorg voor moet dragen nietwaar? Zelf gebruik ik ook met regelmaat, maar ondervind tot nu toe geen consequenties m.b.t. mijn neus... Hierboven werd ook aangedragen dat pep minder slecht voor je neus zou zijn dan coke, lijkt mij grote onzin, gezien speed een nogal chemisch goedje is..."
"Flip Trip zei: Needle zei: Hierboven werd ook aangedragen dat pep minder slecht voor je neus zou zijn dan coke, lijkt mij grote onzin, gezien speed een nogal chemisch goedje is... Klik om te vergroten... En coke is geen chemisch goedje ? Oke coke komt van een natuurlijke bron, maarja er komt behoorlijk wat chemie aan te pas om uit coca planten snuifbare coke te halen. Daarnaast is het bullshit om te zeggen dat alles wat natuurlijk is standaard gezonder is dan synthetische goedjes. Er zijn genoeg planten/dieren die mensen kunnen doden en er zijn genoeg synthetische stoffen die redelijk onschadelijk zijn. Klik om te vergroten... misschien is mijn vermoeden ook wel gestuurd door mijn persoonlijke voorkeur :P ik vind het een geruststellende gedachte om mezelf voor te liegen dat coke beter voor je neus is"
"dikkiedik zei: Needle zei: Hele dagen aan het gamen geweest met deze combi, was fijn om te doen, maar t sloopt je wel... Na zo'n weekend behoorlijk aan de latten! Klik om te vergroten... Heb je pep en xtc samen gebruikt? Klik om te vergroten... Ook regelmatig, maar dat is niet waar ik het nu over heb... heb wel eens als ik te lang en te zwaar aan de GHB ben geweest dat ik op mijn werk (vrij zware lichamelijke arbeid) dat ik zweet als een otter... Ben wel eens gevraagd door een collega of ik me wel goed voelde omdat ik zo ontzettend aan het zweten was"
"Zeker kan dat, een maat van mij was niet zo heel brilliant, pakte een zakje van tafel zonder te vragen van wie het was... heeft een lompe bom gemaakt (denkende dat het pep was)... toen het begon te werken kreeg hij door dat het keta was, zo onverwacht toch zijn eerste keer... Hij heeft er van genoten :P op zijn matrasje weggekropen :P"