Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskun je keta bommen??

kun je keta bommen??

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
http://www.erowid.org/chemicals/ketamin ... dose.shtml
s
shadowlandsLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik vraag me af of je keta ook in een bommetje kan nemen...en hoe dat uitpakt.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat kan, maar je hebt meer nodig voor hetzelfde effect.
s
shadowlandsLid
01-01-2024, 00:00
#4
okee gwn door de neus dan maar :tearsofjoy:
N
NeedleLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeker kan dat,
een maat van mij was niet zo heel brilliant, pakte een zakje van tafel zonder te vragen van wie het was... heeft een lompe bom gemaakt (denkende dat het pep was)... toen het begon te werken kreeg hij door dat het keta was, zo onverwacht toch zijn eerste keer...
Hij heeft er van genoten :P op zijn matrasje weggekropen :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat verschil zie je toch wel? Ket is vaak wat krisalachtiger en bij het maken van een pep bom zou ik toch al iets hebben van: Hee, waar is die kokhalsmakende geur?

Maar ketamine kun je oraal innemen ja.
N
NeedleLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zo heel licht was het niet, en zo'n lichtpuntje was hij zelf ook niet meer... was al even aan de gang :P :tearsofjoy:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
Needle zei:
Zeker kan dat,
een maat van mij was niet zo heel brilliant, pakte een zakje van tafel zonder te vragen van wie het was... heeft een lompe bom gemaakt (denkende dat het pep was)... toen het begon te werken kreeg hij door dat het keta was, zo onverwacht toch zijn eerste keer...
Hij heeft er van genoten :P op zijn matrasje weggekropen :P
Klik om te vergroten...

dat is het zelfde verschil als meel en kristalsuiker, als je dat niet ziet ben je best ver heen :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."