Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik gebruik het als het gezellig is en dan gebruik ik ook net genoeg om het gezellig te houden dan is het echt op zijn best nog nooit een speedkater gehad"
"hehe bof ze hebben niks"
"hehe daar kunnen safire en ik alles over vertellen op dat feesje van dzy laatst ben ik nog nooit zo verliefd geweest op men vriendin (niet safire) maar ik heb echt met zoveel mensen geknuffelt"
"de shiva in tilburg (L)"
"tis meestal 2 of 3 joints op een avond maar op feestjes e.d rook ik een paar gram"
"neej als ik leip bnen laat ik me gewwoon gaan dan heb ik vaak geeneens zin rokerts en kotsen heb ik nog maar 1 keer gedaan saffire was er bij"