Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb bij coke het gevoel dat ik teveel heb genomen als ik echt paranoia wordt. Ik lig dan klaarwakker in mijn bed, maar lig daar maar te trillen en te denken dat ik dood ga ofzo. Nee, echt niet fijn. Maar dan snuif ik teveel achter elkaar. Op een gegeven moment is het iedere 10 minuten een lijn, of soms iedere 5 minuten een lijn..."
"19 jaar."
"Ik zou niets meenemen. Het is algemeen bekend dat Nederland tov andere landen veel toleranter is. Je wordt heus niet de dodencel ingegooid als ze je pakken maar denk er ook een aan dat als je gepakt wordt, en je zit eventjes vast...dat gelijk je hele familie het weet. Zie dat dan maar eens te verbergen."
"Ik had tijdens mijn eerste avondje coke de hele avond en de dagen erna een enorme loopneus, schijtirritant. En ook als ik mijn neus snoot zat er bloed tussen. Ik heb nu helemaal geen last meer van mijn neus tijdens en na cokegebruik."
"Het zal vast wel weer overgaan. Ik heb ook weleens dat bepaalde zenuwen trillen...en gaat vanzelf weg."
"Ik heb als ik coke gebruik (of soms ook MDMA) aan het eind van de avond echt donkergekleurde lippen. Het lijkt wel lippenstift. Weet iemand hoe dit komt en wat ik er tegen kan doen? Lippenbalsem smeren doe ik wel, maar dan is het meestal al te laat en het trekt niet echt bij. Het is niet dat ik het echt erg vind ofzo, maar ik vind het best irritant."
"Terivo zei: Hoi! Maar, als je nou een lijntje neemt, hoeveel neem je dan ongeveer? Want ik gebruik het gewoon zo nu en dan als ik ook gedronken heb, maar ik denk dat ik gewoon te weinig neem, want het effect is gewoon nauwelijks merkbaar. Alvast bedankt voor de reacties. Groetjes, Terivo Klik om te vergroten... Hoeveel lijntjes je neemt als je een sleutelpuntje pakt, tsjah...het ligt eraan hoeveel je op het sleutelpuntje doet. Ik vind het sowieso kut, het is moeilijk doseren, ik ben altijd bang dat het van mijn sleutel afpleurt, en het snuift niet zo lekker. Maar goed, als je er een mooie berg van maakt zit je wel goed. En inderdaad, verwacht niet van coke dat je ervan gaat spacen. Ik raad aan, neem er lekker veel alcohol bij."
"Ja, mijn lever heeft het sowieso zwaar te verduren, ik houd van alcohol. En tijdens mijn cokegebruik drink ik vaak ook alcohol; want cocaine + alcohol = . Misschien volgende keer wat minderen dan, want ik vind die paarse lippen niet zo leuk...en ik heb toch al een hekel aan lippenstift enzo, ik hou het wel bij een glosje."
"Ik zorg er tijdens mijn gebruik wel voor dat ik genoeg vocht binnen krijg. De literflessen water zijn dan ook niet aan te slepen. Vaseline smeren doe ik ook, maar tegen de tijd dat ik dat doe is het vaak al te laat. Misschien de volgende keer maar preventief smeren dan."
"Techno en minimal hoor ik het liefst als ik aan de MDMA zit. Op cocaine vind ik alles wel ok, maar sowieso houd ik het liefst van rock, metal, techno en minimal. Tijdens mijn eerste paddotrip heb ik veel VNV nation gehoord, was ook leuk."