Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscoke en roken

coke en roken

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MindtravelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, als ik een dagje coke dan rook ik zo een hele buil zware Brandaris op..

Omdat coke je een beetje paranoia en onrustig maakt, hunker je naar een sigaret om te kalmeren.. :)
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#2
coke maakt mij niet paranoia hoor, chill hem er altijd op :mrgreen:
N
Natural_MysticLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik had eerst dat ik juist minder ging roken op coke, maar gisteren had ik andere coke en toen ging ik juist wel veel roken. Misschien ligt het aan mezelf, ik zou het niet weten.
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ik word paranoia als ik een tijdje niet gebruik. ben dagelijkse gebruiker.
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Das normaal ja ik heb afgelopen weekend 3 pakjes sigaretten opgerookt in een nacht :openmouth: Dat het er 3 waren kwam ik de volgende dag/nacht pas achter :grin:
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#6
De keren dat ik coke deed, heb ik ook veel meer gerookt dan anders. Het is nu al wel maanden geleden dat ik nog eens coke heb gedaan en ook al een hele tijd sinds mijn laatste sigaret. Benieuwd wat dat de volgende keer geeft :wink:
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jup, je rookt gwoon zwaar chill als je hebt gesnoven. Is ook bij XTC. Het voelt zo lekker, net zoals een biertje bij snats.

Gaan zo 2 pakjes peuken doorheen!
e
elfje76Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik was twee en een helve maand gestopt met roken maar als ik coke gebruik heb ik zo'n vreselijke zin in sigaretten dat ik gewoon de een na de andere opsteek , is dit normaal?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."