Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAvondje Coke

Avondje Coke

18 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drinkt er alcohol op , super !
R
Reality1802Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey iedereen,

Om de 2 weken gebruik ik en wat vrienden wat coke op een avond,
Ongeveer 0.5-1 gram op avond per persoon.
We zijn al meer gewoon maar hebben er een gewoonte van gemaakt 2-4 weken clean te zijn altijd vanaf nu.

Ikzelf heb enkele vragen:
- Is er iets dat het effect merkbaar versterk (Drankje, Eten, Iets ?)
- Na een avondje Sos krijg je het gevoel een brok in je neus te hebben, hje krijgt dit gevoel niet weg en snuit heel de tijd je neus of probeert de sos binnen te halen. Wat doen jullie ? Hoe geen neusproblemen ?

- En laatse hoe verdelen jullie een grammetje op een avond ?

Wij doen: 2 dikke lijnen dan kleintjes voor effect en dan laatse nog ee dikke...

Alvast bedankt =)
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou je niet direct kunnen vertellen met welke middelen je het goed kunt combineren, om het effect te versterken dan.
Ik blow er alleen bij en ik vind verdere combinaties eigenlijk vrij link, op wat biertjes na dan. En ik heb nooit echt gemerkt dat die het effect aanzienlijk versterken. Dan drink ik ook nooit meer dan 4 biertjes ofzo in combi met coke. Tgaat me om de laatste :)
Wat ik wel vrij zeker weet is dat de opname van de actieve stoffen vrij snel verschiet in je neusslijmvlies. Dus dat je best je neus kan snuiten, natuurlijk niet 10 seconden nadat je die lijn erin hebt geknald. Maar 5 a 10 minuutjes lijkt mij niet zo'n probleem.
Right me if I'm wrong though.

Ik haal zelf altijd een halfje, da's voor mij voldoende, met een frequentie van 1 keer in de 4 a 6 maanden :)
En het varieert heel erg hoe ik m verdeel, hangt van de plaats af, als ik in een kroeg ofzo ben is het gewoon af en toe naar de wc om ff twee puntjes te pakken. En als ik thuis zit tsjah, 6 lijntjes uit een halfje ofzo. Of ook gewoon eerst twee dikke, dan af en toe puntje bijpakken en afsluiten met een mooie lijn :)
En als dat uit gaat werken paar jointjes roken en lekker slapen.
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#4
kan ik bijna ni binnekrijgen dan: bier

ik drink zoiezo al niet zo vaak/graag bier

een beetje sterkerdere drank gaat er anders wel in :mrgreen:
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#5
coke en alcohol: heerlijk
coke en ghb : hemel :hearteyes:

alleen als je met ghb doet natuurlijk geen drank



en over dat verdelen van je coke, ik neem gewoon een dikke lijn om mee te beginnen en daarna wanneer ik weer trek krijg wat (doe het dan wel bijna altijd met alcohol)

ik verdeel het eigenlijk nooit, je ziet toch wel hoeveel je iedere keer over houd
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
space scientist zei:
coke en alcohol: heerlijk
coke en ghb : hemel :hearteyes:
Klik om te vergroten...
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gister voor het eerst gedaan, had een halve gram voor mezelf... is opgegeaan in 3 keer op een avond. Op een gegeven moment dacht ik echt, is dit het nou?

Sowieso werkt het niet heel lang, denk max een uurtje zo iets.. maarja je voelt eigenlijk amper wat, alleen licht een verstopt en warm gevoel in je hoofd. En je wordt er zooo egoistisch van heb ik gemerkt.

Nee doe mij maar Speed, een lekkere warme rush die uren aanhoudt, en je wordt er nog aardiger van tegen mensen.. en het is goedkoper :)
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb ook het bewuste half grammetje liggen...en ik denk dat ik op voorhand ook al kan zeggen dat speed mijn ding is.. :P

ik heb het enkel gekocht om te weten waar al het gezeik nou over gaat.

@TechNora : mooi onderschrift... zelf gevonden? :wink:
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#9
Doodkapje zei:
@TechNora : mooi onderschrift... zelf gevonden? :wink:
Klik om te vergroten...
Das een quote uit Fear and loathing in Las Vegas. Shame on you dat je die niet gezien hebt.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
st an zei:
Doodkapje zei:
@TechNora : mooi onderschrift... zelf gevonden? :wink:
Klik om te vergroten...
Das een quote uit Fear and loathing in Las Vegas. Shame on you dat je die niet gezien hebt.
Klik om te vergroten...

oh uch what is Fear and loathing in Las Vegas???
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Doodkapje zei:
st an zei:
Doodkapje zei:
@TechNora : mooi onderschrift... zelf gevonden? :wink:
Klik om te vergroten...
Das een quote uit Fear and loathing in Las Vegas. Shame on you dat je die niet gezien hebt.
Klik om te vergroten...

oh uch what is Fear and loathing in Las Vegas???
Klik om te vergroten...

Een gat in uw cultuur! Het is een leuke film, echt eens bekijken. :)

http://www.imdb.com/title/tt0120669/
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
tja ik heb zoveel gaten in mijne cultuur, in mijn geheugen ook trouwes.
en als het zo ne must see film was waar iedereen echt wel naar moest kijken omdat ie zo goed was, dan ging ik er zeker niet naar kijken...
:wink:
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#13
Geinige film ja, moet je idd gezien hebben als drugsgebruiker haha. Net als Blow, Requiem for a Dream, Spun, Trainspotting etc. overigens :wink:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Waarom altijd zo tegendraads? Ik geef je enkel maar een filmtip hoor..
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Saivy zei:
Waarom altijd zo tegendraads? Ik geef je enkel maar een filmtip hoor..
Klik om te vergroten...

is niet negatief bedoeld hoor. ik was gewoon altijd al zo tegendraads.
nu niet meer zo hihi. als ik de kans krijg zal ik die film nog wel eens zien.
:)
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Saivy zei:
Doodkapje zei:
st an zei:
Doodkapje zei:
@TechNora : mooi onderschrift... zelf gevonden? :wink:
Klik om te vergroten...
Das een quote uit Fear and loathing in Las Vegas. Shame on you dat je die niet gezien hebt.
Klik om te vergroten...

oh uch what is Fear and loathing in Las Vegas???
Klik om te vergroten...

Een gat in uw cultuur! Het is een leuke film, echt eens bekijken. :)

http://www.imdb.com/title/tt0120669/
Klik om te vergroten...

Leuke film inderdaad, ernstig bedroevend ook.
Maar dat zijn de meeste drugsfilms, de meeste drugs ook in the end.
N
Natural_MysticLid
01-01-2024, 00:00
#17
Saivy zei:
Doodkapje zei:
st an zei:
Doodkapje zei:
@TechNora : mooi onderschrift... zelf gevonden? :wink:
Klik om te vergroten...
Das een quote uit Fear and loathing in Las Vegas. Shame on you dat je die niet gezien hebt.
Klik om te vergroten...

oh uch what is Fear and loathing in Las Vegas???
Klik om te vergroten...

Een gat in uw cultuur! Het is een leuke film, echt eens bekijken. :)

http://www.imdb.com/title/tt0120669/
Klik om te vergroten...

Jaaa, Fear and Loathing!

Who said anything about slicing you up, man? I just wanted to carve a little Z on your forehead

D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#18
One for the doctor! *snifff*
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Weednator zei:
Drinkt er alcohol op , super !
Klik om te vergroten...

Vooral als ik van te voren al alcohol heb gedronken werkt het Super! :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."