#1
zo fijn mogelijk liefst 


El Retro zei:Fijnhakken is de boodschap. Vind ik het lekkerst. Krijg je langere doorloop en het komt lekkerder binnen. Aan brokken snuiven heb je nix.
ik hak het niet ik druk het plat met mn bankkaartNatural_Mystic zei:Ik denk dat de slijmvliezen de brokken niet goed opnemen dan. En bovendien lijkt het me nog schadelijk voor de neus ook. Dus hop, pasjes tevoorschijn...en hakken maar.
Armani7 zei:ik hak het niet ik druk het plat met mn bankkaartNatural_Mystic zei:Ik denk dat de slijmvliezen de brokken niet goed opnemen dan. En bovendien lijkt het me nog schadelijk voor de neus ook. Dus hop, pasjes tevoorschijn...en hakken maar.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."