Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnoodzaak fijnhakken

noodzaak fijnhakken

12 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#1
zo fijn mogelijk liefst :wave:
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#2
geef mij maar lekker geplette coke :)
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik maak hem altijd superfijn :)
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo mensen! :wave:

Is er naast het feit dat cokedeeltjes klein moeten zijn omdat ze dan beter door de haarvaatjes opgenomen worden nog een andere noodzaak om de coke te hakken?

Het is toch ook zo dat coke die niet meteen opgenomen wordt uiteindelijk via je holtes in je slokdarm/maag verdwijnt en daar uiteindelijk opgenomen word?

Ciao peepz!
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snuifbaarheid. Ik vind het opzich niet zo heel relaxt om dikke kiezels mijn neus in te jassen.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fijnhakken is de boodschap. Vind ik het lekkerst. Krijg je langere doorloop en het komt lekkerder binnen. Aan brokken snuiven heb je nix.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#7
El Retro zei:
Fijnhakken is de boodschap. Vind ik het lekkerst. Krijg je langere doorloop en het komt lekkerder binnen. Aan brokken snuiven heb je nix.
Klik om te vergroten...

idd en als je grote brokke snuift wille ze er nog wel eens uitvalle :openmouth: zondeeee
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gewoon lekker fijn, geldt voor alles wat je wilt snuiven... hoe kleiner de deeltjes

- Hoe makkelijker het blijft zetten
- Het beter opgenomen wordt door je neus-slijmvlies
- Lijkt me iets prettiger
- Je verspilt niets :)
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ja ik moet geen brokken hebben :)
N
Natural_MysticLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik denk dat de slijmvliezen de brokken niet goed opnemen dan. En bovendien lijkt het me nog schadelijk voor de neus ook. Dus hop, pasjes tevoorschijn...en hakken maar.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
heeft allemaal met verdelingsgraad te maken.
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Natural_Mystic zei:
Ik denk dat de slijmvliezen de brokken niet goed opnemen dan. En bovendien lijkt het me nog schadelijk voor de neus ook. Dus hop, pasjes tevoorschijn...en hakken maar.
Klik om te vergroten...
ik hak het niet ik druk het plat met mn bankkaart :)
M
Mythic_DickLid
01-01-2024, 00:00
#13
Armani7 zei:
Natural_Mystic zei:
Ik denk dat de slijmvliezen de brokken niet goed opnemen dan. En bovendien lijkt het me nog schadelijk voor de neus ook. Dus hop, pasjes tevoorschijn...en hakken maar.
Klik om te vergroten...
ik hak het niet ik druk het plat met mn bankkaart :)
Klik om te vergroten...

Wat ik doe is simpel je neemt een grote soeplepel en een kleine soep of jus lepel...drop the Coke in de grote en draai met de kleine ( de bolle kant :grin: ) over de coke in de grote....resultaat is SUPERFIJN en vliegt bijna uit je lepel vandaan...nog even met een mesje de lepels uitkrabben en voila klaar is the shizit.... Je kan natuurlijk ook een apotheker beroven en zijn vijzel jatten :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."