Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMushrocks truffeltrip

Mushrocks truffeltrip

17 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
K
KirbyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat: 10 gram Mushrocks per persoon.
Waar: Bij mij thuis.
Wie: T, B en ik en K die later kwam binnenvallen.
Waneer: Zomervakantie 2010

Ouders 2 weken op vakantie, reden voor een feestje dacht ik. Ik had met T en B afgesproken truffels te gaan doen aangezien mijn ouders op vakantie waren en ik het huis voor me alleen had. We hadden al eens eerder truffels gedaan (namelijk Atlantis) en daar had niet iedereen een sterk effect van gehad. Ik was de enige die een heel erg visuele trip had gehad van de Atlantis. In de smartshop hebben we dan ook gevraagd welke wij het beste konden nemen voor een sterk visueel effect en de beste man had ons Mushrocks aanbevolen.
Met volle moed begonnen we op een zondagavond aan ons tripavondje. Alles was van te voren voorbereid zodat we rustig konden genieten van onze trip. Luchtbedden waren al opgepompt Xbox was aangesloten en alles lag klaar. We hadden besloten om een deel van de truffels in een tosti te verwerken en de rest zo op te eten. Dit deden we omdat B ze de laatste keer zo lekker vond dat ie ze op de wc dr allemaal uit heeft gegooid, en T en ik waren ook niet zo te spreken over de smaak. Tosti's bleek echter niet echt te helpen maar yogurt drink daar in tegen wel!!
Na onze maaltijd gingen we rustig zitten en onze trip afwachten. Langzaam begon alles te golven en te vervormen. Ik kreeg een heel warm gevoel van binnen. Dit begon al ongeveer 20 min na inname. Ik had de tijd van mn leven maar bij T en B sloeg ie echter niet in. We besloten te gaan gamen. Call of duty zat in de xbox en we deden een potje tegen elkaar. Het spel interesseerde me helemaal niks meer aangezien het tv scherm een grote warboel van regenboogkleuren was. De vibratie van de controller in mn handen was een fijn gevoel dus ik bleef maar schieten maar dit was ook al snel niet meer interessant voor mij. Ik ging in de garage n peuk roken. En kon niet stoppen met aan allerlei dingen te voelen en te bekijken. Ineens keek ik op en zag ik de garagepoort en bedacht mij dat ik net als alice in wonderland n deur voor me had die naar een magisch gebied zou leiden. Ik besefte me echter wel dat ik dit absoluut niet mocht doen dus ik heb het uiteindelijk ook niet gedaan. Terug binnen gekomen vond ik een deken en een teddybeer (vermoedelijk van de hond). Ik heb deze gepakt en ben met die deken over mijn hoofd op de bank gaan zitten en heb met die teddybeer lopen spelen. Bij T en B was ie na een uur nog niet ingeslagen dus gaven ze het op en zijn een joint gaan roken. Dit hadden ze beter niet kunnen doen! Na die joint sloeg ie bij hun in als een bom. Ze raakten in een hevige discussie over vanalles en nog wat. Weer hadden ze geen visuele effecten, maar dit keer hadden ze wel n stevige mindfuck. Ik ging verder ronddolen in het huis en op mijn slaapkamer vond ik een zonnebril. deze heb ik opgezet en Meteen toen ik die zonnebril op mijn neus had gezet kreeg ik een heel ander effect. Ik voelde me ineens Supergoed en had ik enorm veel energie. Door het licht in combinatie met de gele glazen van de zonnebril kreeg ik een zomers gevoel. Ik had onderweg nog ergens papier en een pen gevonden en ben op de bank gaan zitten tekenen. Een kunstwerk had ik gemaakt! Een eiland met een zon en de zee, ik vond het zo mooi! Achteraf waren dit alleen maar losse lijntjes waar niemand wat uit op kon maken, maar ik vond het op dat moment prachtig. Ik heb een andere vriend gebeld die wist dat we truffels gingen nemen en heb een diepgaand gesprek met hem gevoerd aan de telefoon terijl T en B nog hevig aan het discusieren waren. Hun discussie werd erger en erger. Ze waren uiteindelijk op iets gestuit wat voor hen verschil uit maakte. Dit waren de woorden 'Alles is niets'. Hierna ging het flink bergafwaards met T en B, ze dachten de zin van het leven te hebben ontdekt en het klopte allemaal, het begon op een gegeven moment zelfs depresief te klinken. Om de gemoederen een beetje te bedaren hebben we toy story opgezet, Dit was een waar feest! De vrolijke kleuren en de stemmetjes van de figuren in het vlaams waren te leuk voor woorden. En in een keer Bam! ik was in een klap helemaal nuchter! Aangezien dat ik dit erg kort vond (ik was pas 2 en een half uur aan het trippen) dacht ik dat het mischien terug kwam als ik een joint ging roken. Dit heb ik ook gedaan en ben terug naar binnen gegaan waar T en B de film hadden afgezet en verder zijn gaan dicusieren over hun onderwerp. Ik wou me er zoveel mogelijk buiten houden omdat het alleen maar depresiever en depresiever leek te worden en bovendien was mijn zomerse gevoel weer terug! Plots kwam een andere vriend, namelijk K, binnen gevallen. Hij kwam terug van zijn werk en kwam even n kijkje nemen. Hij zag en hoorde T en B discusieren en dacht toen, dit is te erg om nuchter bij te zijn! dus ik heb K mee genomen voor een jointje, Tijdens het rollen van de joint leek het net een botanische tuin die ik aan het verzorgen was en tijdens het roken voelde ik de rook tot diep in mijn lichaam trekken. Vanaf hier ging alles mis. De rest van de avond leefde ik in verschillende dimensies. Iedere meter die ik liep was een portaal waar ik instapte en was een andere ruimte. Ik vond dit leuk in het begin totdat dit niet wegging en ik er helemaal gek van werd. Ik was ineens vanalles kwijt: mijn sleutels, mijn shag, mijn telefoon. Ik had het allemaal ergens in een van die kamers laten liggen en ik kon het niet meer vinden. Ik werd helemaal gek van mezelf. Toen T en B ook nog eens suicidaal begonnen te praten was het helemaal aan met de kachel. Ze zagen het leven niet meer zitten nu ze wisten wat de zin ervan was. K heeft hun dit uit hun kop gepraat en uiteindelijk heeft ie ook al mijn spullen weer gevonden waardoor alles weer wat rustiger werd. 2 vitamine C tabletten per man later besloten we te gaan slapen en hebben we K naar huis gestuurd. K was nog geen 10 min weg of T en B begonnen weer in hun discusie, maar dit keer hadden ze een oplossing gevonden. Simpelweg door alles wat ze gezegd hadden om te keren, was alles opgelost. T zag alles weer positief in terwijl B zich zo slecht voelde van depresiviteit dat hij over zn nek is gegaan. We zijn alemaal het bed in gekropen en de laatste 10 min die ik wakker was zag ik Kaleidoscopische figuren door mijn slaapkamer vliegen en ben ik in slaap gevallen. De dag erna hebben we alles besproken en kwamen T en B tot de conclusie dat alles bij de trip hoorde en het complete bullshit was. de trip heeft totaal ongeveer 6 uur geduurd en was uiteindelijk een unieke ervaring voor mij ondanks de slechte afloop.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zo dan. Dat klinkt super heftig voor 5gr truffels! Ik weet nu niet of dit een goede of slechte ervaring was, maar het klinkt zeker intens!! :hearteyes:
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#3
Probeer het de volgende keer eens met muziek, dan praat je niet zo snel met elkaar en loop je elkaar niet zo op te fokken.

Ikzelf vind de gesprekken altijd erg vermakelijk maar dit klinkt niet echt leuk.
N
NEYSLid
01-01-2024, 00:00
#4
En alinea's :grin:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
lolnoob zei:
Ikzelf vind de gesprekken altijd erg vermakelijk maar dit klinkt niet echt leuk.
Klik om te vergroten...

Tsja ik heb ook de meest briljante gesprekken op truffels.. ligt er maar aan in wat voor een mindset je in een trip gaat, dat bepaald al grotendeels hoe het word.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
aha! dat verklaard een hoop! hoe ervaar je het nu? een tijdje later?
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#7
luchtigtoetje zei:
lolnoob zei:
Ikzelf vind de gesprekken altijd erg vermakelijk maar dit klinkt niet echt leuk.
Klik om te vergroten...

Tsja ik heb ook de meest briljante gesprekken op truffels.. ligt er maar aan in wat voor een mindset je in een trip gaat, dat bepaald al grotendeels hoe het word.
Klik om te vergroten...

Klopt.

Ik denk trouwens dat je maten niets zagen omdat je maar 5 gram had, je gaat meestal echt wel wat dingen zien als je 15 gram opeet. Maar het lijkt me niet dat deze mensen dit moeten gaan doen, het klinkt niet alsof ze erg fijn zijn om mee te trippen.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#8
NEYS zei:
En alinea's :grin:
Klik om te vergroten...
en wat voor achterlijke flikker ben jij?
dit is drugsforum, niet de les nederlands
m
markootjeehLid
01-01-2024, 00:00
#9
mooi report!
is wel behoorlijk heftig zo als ik hoor, dit komt bij mij in de buurt van 10/15 gram dan zit ik ongeveer op dat niveau,
laters
R
RobTripLid
01-01-2024, 00:00
#10
Intoxication zei:
NEYS zei:
En alinea's :grin:
Klik om te vergroten...
en wat voor achterlijke flikker ben jij?
dit is drugsforum, niet de les nederlands
Klik om te vergroten...

En op een drugsforum moet je zo reageren? Slaat nergens op. Ja, ik vind dat hij wel wat aardiger had kunnen zeggen dat het beter is als je volgende keer alinea's gebruikt, maar deze reactie van je slaat nergens op.
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#11
haha geniaal dat je alles kwijt was, ken het.. heb wel eens gehoord om de 5 minuten in een huis vol met trippende hoofden; waar is me shag? waar zijn me schoenen? heb jij me jas? wie heeft er shag? heb jij peuken? :grin:
N
NEYSLid
01-01-2024, 00:00
#12
Intoxication zei:
NEYS zei:
En alinea's :grin:
Klik om te vergroten...
en wat voor achterlijke flikker ben jij?
dit is drugsforum, niet de les nederlands
Klik om te vergroten...
Wat een ontzettend dom antwoord. Ik ga niet huilen als iemand iets verkeerd schrijft maar ik en vele andere vinden het gewoon niet prettig om een hele lap tekst te lezen, omdat het lastig te volgen is. Ik zei het ook niet beledigend. Gaf een normaal antwoord met een smiley erbij :wink:
Gewoon een advies dus :)

Rustig aan
K
KirbyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Volgende keer zal ik t wat duidelijker te lezen maken. Correctie trouwens voor mijn report. Ik dacht dat we maar 1 bakje hadden, maar we hadden er 2 zei een van die maten vandaag. we hadden dus allemaal rond de 10 gram op ipv 5 gram.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#14
Muziek is bij mij meestal een steunpilaar tijdens (zware) trips. Het geeft me een soort van houvast als ik neig mijn verstand te verliezen (in een dikke mindfuck). Wiet kan ook zorgen dat je trip net dat psychotisch kantje krijgt waar je echt niet op zit te wachten. Ik kan er of heel chill van worden of enorm para en stressy zonder reden tijdens psychedelics.

En +1 voor het onderschrift van Intoxication
a
abbyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Intoxication zei:
NEYS zei:
En alinea's :grin:
Klik om te vergroten...
en wat voor achterlijke flikker ben jij?
dit is drugsforum, niet de les nederlands
Klik om te vergroten...
Ik minacht deze reactie echt vreselijk. Waarom denk je dat je zo iets op school leert? Of heb je wel eens iets op school geleerd? Vast niet he?
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
abby zei:
Intoxication zei:
NEYS zei:
En alinea's :grin:
Klik om te vergroten...
en wat voor achterlijke flikker ben jij?
dit is drugsforum, niet de les nederlands
Klik om te vergroten...
Ik minacht deze reactie echt vreselijk. Waarom denk je dat je zo iets op school leert? Of heb je wel eens iets op school geleerd? Vast niet he?
Klik om te vergroten...

Niemand zegt hier iets over school :P
N
NEYSLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mensen die drugs gebruiken die hebben toch nooit op school gezeten? :wink:
a
abbyLid
01-01-2024, 00:00
#18
luchtigtoetje zei:
Niemand zegt hier iets over school :P
Klik om te vergroten...
Jij krijgt natuurlijk nederlandse lessen van je vader :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."