Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive report oxymorphone (uitgebreid livereport sterk opiaat)

Live report oxymorphone (uitgebreid livereport sterk opiaat)

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb dus zo'n 35 mg oxymorphone weten te bemachtigen ong een half jaar terug. Het leek me wel boeiend om eindelijk eens uit te proberen na een hele gestressde week, vooral omdat ik op erowid er enorm positieve reports over las (het zou in de VS meer gewild zijn dan heroine als het verkrijgbaar was, door verslaafden van opiaten)

Voor meer info/reports over de stof klik hier:
http://www.erowid.org/pharms/oxymorphone/

In het kort: Extreem sterk semisynthetisch opiaat, wordt in de VS in de medische wetenschap toegepast (vaak als morfine niet potent genoeg is hoor je vaak)

Ik heb 't +-35 minuten geleden genomen ongeveer. 10 mg oxymorphone HCL. 'tis in NL een zeldzame stof en toen ik het aan kon schaffen was het wsl de enige kans ooit om dat te doen, dus deed ik dat maar.

Het begon dus min of meer op te komen met misselijkheid, zoals de meeste opiaten - echter vreemd genoeg totaal geen jeuk. Bij morfine, oxycodone, codeine, ethylmorfine en tramadol had ik altijd wel last van jeuk. Verder heb ik 0 tolerantie voor opiaten, ik gebruik ze zo goed als nooit (minder dan 1x/3 maanden.)

Het is een pijnstiller, dus ik ga even uitleggen wat het min of meer doet met perceptie van pijn. Het verdooft niet, maar haalt de negatieve associatie met de sensatie van pijn weg. Als ik nu bijvoorbeeld heel hard in m'n arm bijt, voel ik "gewoon" pijn maar voelt dat gevoel niet onprettig. Gevoelsmatig lijkt alles een beetje irrelevant en "wel goed zo" op een hele veilige, confortabele manier. Ook voel ik een soort warme tintelingen door me heen gaan die erg prettig aanvoelen.

Nog iets wat ik erg merk is de volledige afwezigheid van de belevenis van saai. Ik kan in principe naar een witte muur staren en me niet vervelen, zonder erbij na te denken. De misselijkheid is nu een beetje gezakt maar nog steeds voelbaar; Ik krijg het wel EXTREEM warm opeens, en ik zit gigantisch te zweten dus ik gooi m'n shirt maar even uit. Dat is eig. iets minder prettig; Een beetje zo'n koortsige warmte maar zonder de andere effecten van koorts.

Ik heb ook geen enkele motivatie of behoefte om wat te doen; Een beetje het tegenovergestelde van "Ik wil schoonmaken" bij speed. Of ik nu opsta en ga lopen, of blijf zitten, ik voel me PRECIES hetzelfde; Warm, prettig en alles wat onprettig is lijkt irrelevant. Dus waarom zou ik dan lopen? Het resultaat is hetzelfde. Ik zie ook totaal geen reden meer om dit report te schrijven, maar ik heb besloten het te doen toen ik nuchter was.

Verder merk ik dus typische mini-pupillen. Het vreemdste is nog dat ik me bij geen enkele gebeurtenis echt een negatieve reactie kan voorstellen. Dat iets nu kan gebeuren en dat ik het echt gevoelsmatig naar ervaar. Er is wel een vreemde uitzondering; Als ik me dingen voor het hoofd haal over m'n ex van een jaar geleden, waarmee ik eigenlijk min of meer totaal out of control obsessed voor was, die krankzinnigheid er doorheen prikt. Ik kan me voorstellen dat als ik nu met haar zou zijn, en ze me weer zou verlaten, ik emotioneel zou breken. Terwijl ik me dat bijv. niet kan voorstellen nu met bijv. overlijden familie, horen dat ik een terminale ziekte heb, etc. Logischerwijs is prima te beredeneren dat dit niet klopt door een substantie, maar ik kan het niet voelen.

Ik merk ook dat m'n evenwicht een beetje verneukt is. Lopen is een beetje vervelend en ik zie geen reden om het te doen. Emotioneel is er ook een ander gevoel; Een soort overweldigend sterk gevoel van enorme opluchting, van een enorm zware last die van je schouders komt of een enorm probleem dat is opgelost. Echter, als je na gaat kijken waarom je je opgelucht voelt kan je niks vinden, en dat is als gedachte wel eng. Dit gevoel is veel sterker dan bij morfine of oxycodone; Echt uitgesproken 4 tot 5 keer sterker. Het is veruit het sterkste opiaat dat ik ooit heb gebruikt (niet dat ik er zoveel gedaan heb)

Muziek voelt heel mellow en ver weg, zonder dat het te zacht klinkt. De lichamelijke buzz en tintelingen schijnen wel steeds weer wat sterker te worden, en ik merk echt alsof er een tweede huid prettig fysiek gevoel om me heen zit; Beetje als het prettige gevoel bij een massage, maar veel sterker en overal aanwezig.

Ik typ ook echt heel langzaam; Ik heb hier volgens mij echt bijna een uur over gedaan. Ik vind het trouwens ook echt een opiaat dat je heel erg niet-functionerend maakt fysiek; Waar je bij morfine bijv. prima nog boodschappen zou kunnen doen of wandelen, bij dit spul moet ik er echt niet aan denken, ik voel me nu al alsof ik door m'n stoel heenzak steeds. Af en toe heb ik dat ik dan half wegzak, en een beetje dromerig een halve minuut zit tot ik weer echt "wakker" ben, soort waakdroomtoestand. Die "dromen" voelen als zo'n droom die heel fijn is, maar je je nooit kan herinneren.

Het is dus echt heel, heel aanwezig. Het staat tot oxycodone als oxycodone staat tot codeine qua verschil in sterkte... Ik raad het echt af als je ook maar iets moet doen (ik raad 't sowieso af omdat het een sterk verslavende stof is)

Nou ja, dit alles blijft een beetje zo al een tijdje.. Sorry als het wat vaag geschreven is maar.. ja. Ik ben nogal van de kaart :3

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Live report oxymorphone

Ik heb dorst maar de behoefte om die te lessen (opstaan, water pakken) is afwezig, omdat dorst geen storende associatie meer heeft. Echt heel erg vreemd :openmouth:. Ik ga het toch maar wel doen, omdat ik door logisch redeneren weet dat het gezond is te drinken dan. Maar het gevoel van dorst zelf zet me er niet toe aan dat ik denk dat ik moet drinken.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Live report oxymorphone

Het gemak van lopen had ik toch iets onderschat. Ik ben halverwege de kamer omgevallen door een soort 3 seconde durende droomtoestand. Uiteindelijk niet gedurfd de trap af te lopen, maar op de trap gaan zitten en tree voor tree met m'n kont eraf glijden :rolleyes:. Puur ter illustratie hoe debiel lam dit spul je fysiek maakt.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Live report oxymorphone (uitgebreid livereport sterk opi

Lijkt me niet zo boeiend een keer te gebruiken, ik zou liever een keer gewoon puur opium roken. Verder wel boeiend geschreven, heb het helemaal uitgelezen :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Live report oxymorphone

Raar detail; elk geluid is redelijk prettig. Ook bijvoorbeeld piepen tegen de vloer (waar ik normaal helemaal gek van word) of de stofzuiger.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Live report oxymorphone (uitgebreid livereport sterk opi

Een msngesprek die de mindset nu een beetje beschrijft...

ॐ ●●● ☢    L    µs.    D     <3    Y    vonne;; -    All shall return to the Void. All is equal before the Void...      zegt:
*Ik ben volledig bewust mentaal
*100%
Nebelung ->Aliens take me home zegt:
*tering ik typ nu al bewst scheef
ॐ ●●● ☢    L    µs.    D     <3    Y    vonne;; -    All shall return to the Void. All is equal before the Void...      zegt:
*Alleen alle meegeassocieerde gevoelens
*zijn volledig gewist
Nebelung ->Aliens take me home zegt:
*ja
ॐ ●●● ☢    L    µs.    D     <3    Y    vonne;; -    All shall return to the Void. All is equal before the Void...      zegt:
*en vervangen door een "relaxt, alles is goed" gevoel
Nebelung ->Aliens take me home zegt:
*lijkt me toch
*beter dan
*NU trippen in jouw geval
ॐ ●●● ☢    L    µs.    D     <3    Y    vonne;; -    All shall return to the Void. All is equal before the Void...      zegt:
*Yep
Nebelung ->Aliens take me home zegt:
*dat
*ja
*is een episch kut idee
ॐ ●●● ☢    L    µs.    D     <3    Y    vonne;; -    All shall return to the Void. All is equal before the Void...      zegt:
*je zou me nu kunnen opereren
*zonder wat dan ook verder te doen
*met me
*Qua verdoving ofzo
Nebelung ->Aliens take me home zegt:
*ik KAN technisch gesproken de trein pakken en ik heb een scalpel
*:P
ॐ ●●● ☢    L    µs.    D     <3    Y    vonne;; -    All shall return to the Void. All is equal before the Void...      zegt:
*als jij er blij van wordt en je geen beschadegingen maakt vind ik t best
*yay, creepy apathisch denken (N)
*"zolang ik er geen last van heb mag je in me snijden"
N
NEYSLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Live report oxymorphone (uitgebreid livereport sterk opi

Heb van deze stof nog nooit gehoord, maar ik moet zeggen het lijkt me heel chaotisch :P

Is het nog een beetje bezig of wa?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Live report oxymorphone (uitgebreid livereport sterk opi

Het is nu aan het afvlakken, m'n gevoel komt een beetje terug, heel moeilijk om uit te leggen, een soort warmte uit je gaat weg.

En die stof is een opiaat, oftewel dezelfde soort stoffen waar morfine en heroine toe behoren. Het zijn opzich best boeiende stoffen alleen kan bijna niemand ermee omgaan zonder verslaafd te raken --''. Ik heb het ook puur door m'n karaktereigenschappen en manier van hoe ik deal met problemen en moeilijkheden in m'n leven dat ik nogal ongevoelig ben voor opiatenverslaving. Heeft geen zak met wilskracht ofzo als met andere drugs te maken - als je ze regelmatig gaat gebruiken en je hebt er aanleg voor (bijna iedereen wel..) ga je vroeger of later voor de bijl, vooral bij de sterkere (oxycodone, oxymorphone, heroine, etc).
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Live report oxymorphone (uitgebreid livereport sterk opi

Mooi geschreven reportje! Lijkt me wel een boeiend goedje, zou het graag ook eens proberen. Het vertoont wel redelijke trekjes naar heroïne als ik dit reportje lees, neen?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Live report oxymorphone (uitgebreid livereport sterk opi

Opium heb ik nooit kunnen vinden, en verder heb ik niet genoeg interesse in opiaten om echt hard te zoeken. Heroine wil ik niet doen omdat.. Ja, het is heroine, vooral die associatie is een soort geestelijk taboe, en het is met alles en nog wat versneden - als iets "straatdrugs" wel niet is is het wel heroine.

Morfine, ethylmorfine, oxycodone en tramadol heb ik uitgeprobeerd, en dit had ik toevallig, dus ik dacht ook iets van, waarom ook niet. En omdat er weinig inhoudelijke reports staan over opiaten/opioiden dacht ik dat het misschien wel interresant zou zijn om over te schrijven. De meeste reports over opiaten gaan meestal toch over verslaving(sproblematiek), je leest weinig recreatieve reports erover.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Live report oxymorphone (uitgebreid livereport sterk opi

Heb jij ff een dikke "nod" gehad man

shit feels good man :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Live report oxymorphone (uitgebreid livereport sterk opi

Beanhead zei:
Heb jij ff een dikke "nod" gehad man

shit feels good man :grin:
Klik om te vergroten...

Haha, opzich, alleen de misselijkheid is een beetje jammer, en het hoge verslavingspotentieel maakt dat je het niet met enige regelmaat kan/wil doen, al heb ik nooit echt "behoefte" om opiaten te nemen buiten nieuwsgierigheid naar nieuwe stoffen, ik blijf een soort para (wsl terecht en goed) in m'n achterhoofd hebben dat dat het sneaky eraan is en ik m'n intuitie en gevoel een enorme middelvinger moet geven als het om deze stoffen gaat en enorm rigide aan van te voren gestelde regels houden. En het is ook niet echt een sociale drug, maar qua chillfactor werkt het wel geweldig ja :P.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Live report oxymorphone (uitgebreid livereport sterk opi

Meh ik zou nog wel eens een opiaatje willen, deze zomer wel wat opium en codeine gehad.

Maar voor de rest niet echt. Spijtig maar ach zo hard ben ik er ook weer niet naar op zoek. & Ja mijn opiatengebruik deze zomer ging zoiezo gepaard met antihistamines (jeuk) en THC (kalmeert men maag/anti misselijkheid)

Zou me wrs toch weer te duur uitvallen ook, gebruik op de moment helemaal niets omdat ik geen poen heb :tearsofjoy:

anyway was leuk om te lezen maar had niets anders verwacht, goed dat je het hebt gedaan, erger me verschrikkelijk hard aan dat opiatenforum. Niets als negativiteit altijd eromtrent, drugs zijn drugs zijn drugs.

cheers!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Live report oxymorphone (uitgebreid livereport sterk opi

Nya ik kan het me ergens ook wel voorstellen, opiaten werken geweldig als je je problemen wil vergeten (en veel mensen zijn gevoelig daarvoor en gebruiken om die reden), en met de potentie qua verslaving krijg je al snel een heftige afhankelijkheid, en dat kan ik nou niet echt heel positief noemen :P.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."