Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[XTC] Fast forwards in mijn nieuwe huisje

[XTC] Fast forwards in mijn nieuwe huisje

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klinkt geweldig. Ik kan me ook helemaal vinden in die visualisaties van muzieksoftware :hearteyes:
M
Muse24Lid
01-01-2024, 00:00
#2
heerlijk relax toch, lekker thuis op de bank met vrienden.
k heb xtc slechts 1 keer op een feest gebruikt (ik ga niet zoveel naar feesten blijkt he) maar thuis met een select groepje bevalt nét zo goed! Gewoon een heel ander soort ervaring. Leuk om te lezen hoe relax het was en hoe je genoten hebt van de kleine dingen'.
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lekker reportje :grin: die visualisaties zijn altijd geweldig :rock:
b
brutus420Lid
01-01-2024, 00:00
#4
knallen :rock:
N
NEYSLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat: XTC
Soort: Witte Fast Forward
Logo: >>
Hoeveelheid: +/- 200mg mdma per stuk
(Gebasseerd op persoonlijke ervaring, dat van vrienden die dezelfde hadden en gegevens identiek aan die van pillreports.)

Hallo,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een tripreport hed geschreven. Normaal gebruik ik XTC op hardstyle feesten maar wilde het graag nog een keer in mijn nieuwe huis doen met een goede maat. Ik ben ongeveer 2 maanden geleden verhuist, heb een klein flatje met alles wat ik nodig heb en voel me er heel erg thuis.

Het was een doordeweekse dag. Ik was vrij op deze dag en hij ook dus het was de ideale gelegenheid om eens lekker een dagje thuis en ik citeer zoals wij dat verwoordden "even helemaal niks doen".

Na een middagje een beetje gegamed te hebben en grappige series kijken besloten we om rond 18.00 uur allebei een hele in te nemen. Na nog een beetje tv gekeken te hebben kregen we wat klamme handjes en tripkriebels dus we besloten om de tv op hetzelfde beeld als m'n computer te zetten.
We zitten allebei op dezelfde lijn qua muzieksmaak. Zowel hardstyle als hele rustig muziek. Bij hele rustige muziek neem ik Simon & Garfunkel met The Boxer als voorbeeld. Eerste keer dat ik dit nummer hoorde en luister hem nu nogsteeds regelmatig. Ik vond het erg leuk en grappig dat deze muziek al bijna 50 jaar oud is en ik het kan waarderen. Plus puntje voor dit zangduo uit de jaren 60 dus.
Buiten dit nummer om, wat dus echt het "Anthem" van onze avond was, hebben we ook veel Trance geluisterd. Normaal doe ik dit ook niet maar wat ben ik toch stomverliefd op die mooie en zo perfecte melodieën. Verder kwam MGMT en The Fray ook uitgebreid aan bod.

Na ongeveer een half uur, drie kwartier op de bank te hebben gelegen begon het er toch wel in te kicken. Normaal ben ik altijd de gene die wel het hardst gaat maar voor die maat was hij veel intenser. Ik wilde op dat moment heel veel muziek aan zetten en hij was meer van het even rustig aan op de bank, dus ik ging op de bank ernaast liggen en we rookte een jointje.
Toen ik opstond om water in te schenken in de keuken begonnen m'n ogen flink te knipperen en het duurde even voor ik de kraan zag. Dit heb ik normaal niet anderhalf uur na inname van 1 pilletje. We waren dus erg tevreden met de kwaliteit.
Inmiddels zaten we heftig te spacen op de visualisaties die in het groot op de tv te volgen waren. Waarom denk ik nogsteeds dat visualisaties bedoelt zijn voor mensen die onder invloed zijn van geestveruimende middelen? Ik lees het op dit forum ook keer op keer dat mensen de visualisaties van muzieksoftware zo erg kunnen waarderen en alles zo perfect op elkaar aan lijkt te sluiten.
Ik wilde niet teveel lawaai maken dus we konden niet uitgebreid gaan dansen. Op de bank liggen was ook veel lekkerder dan staan anyway.
Na ongeveer 2,5 uur hebben we allebei nog een halfje genomen. Ik ging hem doorbijten, aangezien dit de eerste keer was dat ik zoiets deed en een beetje slecht zicht had ging dit uiteraard verkeerd. De pil sprong uit elkaar en de ene helft kwam in mn mond en de andere op het bureau terrecht. Beetje zonde maar we hadden er genoeg. Ik had net geen hele pil uiteindelijk bij genomen. Het was bij die maat van me wel gelukt om een halfje te nemen. Ik heb geen idee hoelang het duurde voor deze zn werk begon te doen maar we zijn tot zo goed als 24.00 uur bezig geweest met wazig zijn.

Toen we allebei zo goed als uitgetript waren hebben we nog een uurtje of 2 tv gekeken onder het genot van een paar biertjes.

Ik vond het toch een hele mooie ervaring. Dit was de 3e keer dat ik xtc ergens anders dan op een feest heb gebruikt. De eerste keer was heel intens, de 2e keer viel een beetje tegen maar nu 4 jaar later was de 3e keer thuis toch echt een top avond. Je let veel meer op de kleine dingetjes die gewoon zo leuk zijn om te doen.

Groetjes !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."