Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Heroïne, een zeer verslavende stof. Het doet me goed om te lezen hoe een mens reageert op heroine en de come down ervan. Ik denk dat je veel mensen geholpen hebt om nooit heroine te gebruiken. Bedankt daarvoor!"
"En alinea's"
"Intoxication zei: NEYS zei: En alinea's Klik om te vergroten... en wat voor achterlijke flikker ben jij? dit is drugsforum, niet de les nederlands Klik om te vergroten... Wat een ontzettend dom antwoord. Ik ga niet huilen als iemand iets verkeerd schrijft maar ik en vele andere vinden het gewoon niet prettig om een hele lap tekst te lezen, omdat het lastig te volgen is. Ik zei het ook niet beledigend. Gaf een normaal antwoord met een smiley erbij Gewoon een advies dus Rustig aan"
"Ik ken niemand die het gebruikt, heeft gebruikt.. LSD is bij heel veel mensen in mijn omgeving een taboe. Denk dat als ik in mn vertrouwde huisje met 2 dagen vrij 80 mics drop er weinig zou kunnen gebeuren.. Heb al ruime ervaring met mdma en psilocine"
"Hoe lang ben je denk je bezig als je voor de 1e keer 100 mics dropt? Uurtje of 10?"
"Gewoon een keer op een zaterdag morgen testen dus"
"Ik ben uit mezelf wel iemand die het goed voorbereidt doet, zorgen dat ik niet gestoord wordt, dat ik geen belangrijke dingen de dag erop moet doen.. Anders heb ik toch een onrustige trip.. Maar laten we dit topic niet kapen"
"Ik denk dat ik me totaal niet op me gemak zou voelen om ook maar iets van tripmiddelen te gebruiken op school. Het idee om in de problemen te komen, mensen die niks van drugs willen weten en alles op elke mogelijke wijze afkeuren."
"1. "Wooooow" 2. "Waaaaaat?" 3. "Echt vet dit" 4. "Ik ga hard man" 5. "Neeeeejoh""
"Ik vind het knap hoe je met 3 a 4 pillenv an 60 tot 90mg zulke nare bijwerkingen kan krijgen"