Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hahaha ja zag het, echt briljant dit"
"Hoe verneuk ik de rest van mn leven, stap 1 (ook de enige stap die nodig is in dit geval): http://nieuws.vtm.be/binnenland/131493- ... xtc-pillen"
"Volgens mij is witte heroïne gewoon zuiverder dan bruine dus zijn er ook veel mensen die dit spuiten. Doen ze omdat de flash dan heftiger is"
"SirErick zei: SmartieAndMe zei: SirErick zei: Het woord "dude" zeg je maar tegen je vriendjes, voor jou ben ik Erick of SirErick Klik om te vergroten... Ik zeg wat ik zelf wil en ga je geen sir noemen Je werkt deze reacties zelf in de hand, dat eeuwige uit de hoogte gedrag en die mateloze arrogantie beginnen me een beetje te irriteren en ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben. Klik om te vergroten... Ik doe alleen arrogant tegen mensen zoals jij. Klik om te vergroten... Eigenlijk doe je arrogant tegen iedereen die dit topic leest aangezien je eerste post niet alleen naar smartie was en wel degelijk heel arrogant over kwam.... Daarnaast moet ik smartie wel gelijk geven dat je heel erg vaak moet benadrukken dat je rijk bent en een hoge opleiding hebt genoten. Naast het feit dat je post arrogant was, vond ik het ook heel denigrerend overkomen naar mensen die niet dezelfde opleiding hebben gedaan als jij. Iets in de vorm van: "dat jullie hier nu pas mee komen, jezus wat een achterhaalde simpele zielen". Oh en voor iemand met zo'n goede opleiding: SirErick zei: mijn punt dat ik wilde maken Klik om te vergroten... Mag je wel verwachten dat de grammatica goed zit."
"Ja die had ik inderdaad al gelezen toen het net gepubliceerd was. Het ergste is eigenlijk dat ik dit graag eens aan mn ouders zou willen laten lezen maar dat niet durf omdat ze dan kunnen gaan vermoeden dat ik het zelf ook doe..."
"bobsacamano zei: 2CB + Ketamine Klik om te vergroten... Hoe heb je dese combi gedaan? Eerst 2cb neem ik aan?"
"Klinkt interessant! Ga ik zeker een keer proberen"
"SmartieAndMe zei: bobsacamano zei: :P nice haha Ik ben wel benieuwd naar de combi van pep en ket iemand daar ervaring mee? leipebaviaan zei: Ik vond pep + XTC toch altijd een lekkere combinatie, al is het echt verschrikkelijk slecht voor je hersenen. Eerst wat speed om de nodige energie eruit te beuken, daarna lekker freaken op pillen en vervolgens je vaagheid wegsnuiven. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Ja hier! Best wel chill :P Klik om te vergroten... Hier ook! Maar ik werd ontzettend misselijk. Was wel een redelijk hoge dosis pep wat ik toen had gehad, en aangezien ik altijd misselijk wordt als pep begint uit te werken denk ik dat dat de oorzaak was. Het effect dat het had vond ik wel grappig maar kon er door de misselijkheid niet echt van genieten"
"Sinds 4 weken aan t experimenteren... Houdt dat in dat je binnen die 4 weken vaker pillen hebt geslikt? Wat helpt tegen de dinsdagdip is de dag erna goed eten en drinken. Is kut, heel erg kut maar het helpt. Zorg vooral dat je veel koolhydraten en vitaminen binnen krijgt. Slik desnoods vitaminepillen ofzo, die kun je bijv bij de kruidvat krijgen. Goede rust is ook belangrijk dus zorg dat je wat slaap krijgt. Wat ook nog wel eens wil helpen is je onder de mensen begeven. Ga even chillen met wat vrienden ofzo. Als je alleen maar op je kamer blijft zul je niet vrolijker worden. Tot slot ga ik nog even de zeikerige, 'verstandige' vaderfiguur uithangen. Maar kerel, je bent 16. Volgens de wet mag je nog niet eens bier drinken. Wacht alsjeblieft minstens 2 jaar voor je opnieuw aan de harddrugs gaat want je bent je hersenen hartgrondig aan het verkrachten. Dit is misschien niet iets waar je op korte termijn al last van gaat krijgen maar over een jaar of 20 zou je wel eens kunnen gaan merken dat je hersencapaciteit snel aan het dalen is. Doe ermee wat je wilt, maar gebruik alsjeblieft die hersenen die nu nog intact zijn."
"Re: Serotonine tekort na weekendje pillen slikken? Krabben m Hahahaha nou, sounds like a plan! Jezelf helemaal kapot krabbem na een weekendje pillengebruik..."