Yet so timeless, accurate but incomplete!
Vind het dan zonde om er een dubbel topic over te maken. Misschien krijgen de vorige posters melding dat er weer is gepost in het topic en weten ze er inmiddels meer over? Als ik de regels hiermee overtreed en in vervolg beter een nieuwe open hoor ik het graag!
@acht.zes van die puisten is zeker, daar heb ik inderdaad ook last van als ik iets te lang ben doorgegaan haha. Vooral van die grote, pijnlijke bulten op je wang of de gekste plekken

heb zelf ook wel een cafeïne allergie dus krijg daar sowieso al puisten van.
Dat met die rubber-achtige huid is echt een apart verschijnsel. Je krijgt die 'laag' er ook niet afgedouched of gescrubt of wat dan ook en soms blijft het 3 dagen lang zo. Vooral je vingers en gezicht voelen dan ruw maar tegelijkertijd glad aan, en oogt heel erg vet en glad maar is tegelijkertijd kurkdroog en verrimpeld.
Net als
@CustomNickName zegt is het echt lastig uit te leggen haha. Ben dit topic in het verleden al 'n paar keer tegengekomen tijdens googlen naar verklaringen. Nog geen succes, maar gelukkig zit het niet (alleen) tussen m'n oren en zal er vast ooit iemand een goede verklaring voor hebben
De dermatoloog vertelde ik ook eerlijk dat het na drugs voorkomt en toen verloor ik eigenlijk de interesse al, ging ze 20 minuten weg en kwam ze terug om foto's van mijn huid te maken (met een oude digitale camera v 2.8MP oid hahah) en later de boeken in te duiken. Voor zover ze toen kon zien was er niks vreemds (het was toen nog nét niet helemaal weggetrokken). Ook best logisch, want ze kent me verder natuurlijk niet en weet dus niet hoe mijn huid normaliter is.
In ieder geval wel een rede om het spul eerst te laten testen en anders gewoon lekker links te laten liggen