Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Fresh zei: En van kaneel(thee), veel walnoten(!!) ook Klik om te vergroten... dat wordt nog ff boodschapjes doen dan, thanks"
"Olijfboompje zei: Ik slik wat af Klik om te vergroten... grappemaker"
"Mijn vriend heeft er 1, goed over te spreken. Hij gebruikt hm zelf en ik soms ook bij hem. We hebben er de grootste lol mee. Kwakje en bepaalde olie-en (gebruik glijmiddel op waterbasis) tasten het siliconen spul aan de binnenkant aan. Zorg er dus goed voor, dan gaat ie het langste mee."
"ik heb dezelfde vorm van dyslexie"
"juistem"
"1 seconde geleden"
"dikke vette waarvan ik veel te kort van genoten heb want ik viel als een blok in slaap"
"Re: Circa? 1300mics acid(rec) - Ik zal altijd zijn wie ik be Kom er niet doorheen zonder zelf te gaan flippen eerlijk gezegd. Tis een totaal andere golflengte als je het report schrijft terwijl je tript. kHeb het in stukjes gelezen omdat ik er gewoon niet goed doorheen kom, kan het wel volgen, maar niet echt begrijpen. Ik denk dat ik de jouwe bewaar voor als ik zelf wat meer op dezelfde golflengte zit kVind het daarentegen wel super leuk om reports te lezen van mensen die ze op datzelfde moment schrijven, maar ik denk dat er dan toch een naverslag bij moet komen van als je weer nuchter bent."
"Re: Circa? 1300mics acid(rec) - Ik zal altijd zijn wie ik be Nou nee dat is helemaal niet erg, op een andere golflengte zitten, maar gewoon niet altijd even handig. Je post je verhaal denk ik wel om toch ergens begrepen te worden of je ervaringen door te geven. En ik was er met volle moed aan begonnen want ik hou ook wel van puzzelen. Wat ook wel eens wil helpen, om het verhaal niet langer te maken om het uit te leggen, maar juist korter. Meer conclusies ofzo of meer samenvatting. Hoe meer details, hoe meer vragen er van komen. Ik probeer het ook wel eens, om naderhand mn bevindingen uit te leggen aan iemand, maar dan vind ik er geeneens woorden voor die in de nederlandse taal bestaan. Blijft toch lastig."
"Lekker veel aardbeien eten, serieus wordt je zaad zoeter van. En zolang het van mn eigen vriend is en het niet te dik is, wil ik het best wel slikken hoor. Maar ik maak er geen gewoonte van. Meestal doe ik dat nu als verrassing, of speel er nog een mee in mn mond, schijnt er geil uit te zien. Ik hou er niet van om als een pornoster toegesproken te worden 'slikken slet'. Veel mannen zijn inderdaad vies van hun eigen zaad. Maar als ze het zo nodig vinden dat een vrouw slikt, moeten ze het toch op zn minst zelf ook eens geprobeerd hebben! Alles op zn tijd en nooit een gewoonte van maken, dan blijft het leuk."