Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspffffff

pffffff

23 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
snuverjetjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heeyy

Gisteravond onverwachts leuk bezoek gehad, en lekker aan de wijntjes en de pep gezeten :grin: Errug gezellig, m'n huissie was een dikke teringzooi, over lag sjek, en heb m'n cd kast uitgestald op tafel.
Anyway, het bezoek is vanmorgen weggegaan, dus nu zit ik hier de hele middag nog een beetje vaag te wezen.. Heb m'n huissie al weer stofgezogen en gepoetst en de was gedaan en zit hier ook wat op het forum te spieken..
Ik vind het zooooooo saaiii
En ik moet zo nog naar de winkel, maar met die doppen heb ik eigenlijk geen zin om nu zo over straat te gaan... bahhhhh

Ik heb nu ook echt geen zin om vrienden te zien die nuchter zijn, en er zijn vanmiddag al 2 langs geweest. Elke keer als de bel gaat zit ik helemaal verstijfd..

Iemand tips om de verveling tegen te gaan, natuurlijk is dit forum berichtje ook al een goede afleiding... :rock: :rockband: :rockband: :rockband: :xtc: :xtc: :hearteyes: :wave: :mrgreen:
:wink: :P :flushed: :sunglasses: :)

Ja ik heb de smilies ook ontdekt..
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Posten hier en op tijd naar bed :grin:
s
snuverjetjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
zo zo dat ist schnell jahh
hehehehe :grin: :wave:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Neem hier eens een kijkje: viewtopic.php?f=4&t=10398
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
En dat zonder pep :wink:
s
snuverjetjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
:tearsofjoy: hahaha daar heb ik me vanmiddag ook al mee bezig gehouden hehehehe :rock: :rockband:

arghhh
s
snuverjetjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
su maar even een wijntje ofsuu dat helpt ook wel goed tegen de verveling
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waar zijn die andere gasten heen dan?
s
snuverjetjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
hebben jullie niet wat leuks te vertellen ofso? ik ben één en al oor hoor :smilingimp:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
clockcable zei:
Waar zijn die andere gasten heen dan?
Klik om te vergroten...
Die hebben de hut verlaten en haar met de boel achter gelaten :P
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#11
snuverjetje zei:
hebben jullie niet wat leuks te vertellen ofso? ik ben één en al oor hoor :smilingimp:
Klik om te vergroten...
Gaan we opdringerig doen? :openmouth:
s
snuverjetjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
pascal828 zei:
snuverjetje zei:
hebben jullie niet wat leuks te vertellen ofso? ik ben één en al oor hoor :smilingimp:
Klik om te vergroten...
Gaan we opdringerig doen? :openmouth:
Klik om te vergroten...

Kan ik zo geen leuke verhalen afdwingen dan :wink:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
snuverjetje zei:
pascal828 zei:
snuverjetje zei:
hebben jullie niet wat leuks te vertellen ofso? ik ben één en al oor hoor :smilingimp:
Klik om te vergroten...
Gaan we opdringerig doen? :openmouth:
Klik om te vergroten...

Kan ik zo geen leuke verhalen afdwingen dan :wink:
Klik om te vergroten...

Ik zou het je niet adviseren :wink:
s
snuverjetjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hmmzz... ik kan anders heeeeeeeeeeel goed luisteren hoor!

Anyway.... sjekkies roken is ook een leuke afleiding hehehe paffen om het leven!!

Gaan jullie nog wat leuks doen in het weekend?? :smoke: :P :) :grin:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#15
snuverjetje zei:
Hmmzz... ik kan anders heeeeeeeeeeel goed luisteren hoor!
Klik om te vergroten...
Op de pep en luisteren. :tearsofjoy:
Pep en praten is een ander verhaal. :grin:

snuverjetje zei:
Gaan jullie nog wat leuks doen in het weekend??
Klik om te vergroten...
Genoeg leuks te doen, ja. :sunglasses:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#16
Meer drugs gebruiken :confused:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
snuverjetje zei:
Gaan jullie nog wat leuks doen in het weekend?? :smoke: :P :) :grin:
Klik om te vergroten...

Nee ik heb een k.t weekend, qua sociale contacten dan.
Overdag pitten en 's nachts de ogen open houden. En nee niet op een feest maar @ werk
s
snuverjetjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
werken!!!?! ach t houd je van de straat he :P

pffffffff zonet naar de supermarket gefietst, sjee dat best vaag, kwam er ook nog zo'n halve gare achter me staan die hele gesprekken met zichzelf aan het voeren was :rolleyes: en dan ook niet een beetje zacht, nee de halve winkel kon die kerel gewoon horen...

hehheeh
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#19
En ik moet zo nog naar de winkel, maar met die doppen heb ik eigenlijk geen zin om nu zo over straat te gaan... bahhhhh
Klik om te vergroten...

Ik vind dit ook vreselijk na een nachtje doorhalen. Heb wel eens een biljet in de supermarkt overhandigt terwijl ik hem zo vreselijk zag trillen dat ik me kapot schaamde. Of even wiet halen in de shop en toevallig een bekende tegenkomen die een heel verhaal gaat houden, terwijl je met moeite probeert te focussen op wat je wou bestellen.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
weyoun22 zei:
Heb wel eens een biljet in de supermarkt overhandigt terwijl ik hem zo vreselijk zag trillen dat ik me kapot schaamde.
Klik om te vergroten...

Haha, is me ook een paar keer gebeurd. Tegenwoordig heb ik een supermarkt-fobie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."